láska ve městě

láska ve městě

Anotace: O lásce kterou cítí ke mě dva kluci.podle pravdy

Jednoho krásného dne jsem se měla vydat do nejbližšího městečka k doktorovi.V tom najednou zazvonil zvonek u dveří.Šla jsem tedy otevřít a najednou jsem u dveří vyděla stát Aldu.Přijel z daleka a mě se to ted nehodilo.Ahoj odpověděla jsem.Co tu ted děláš,že jsi nenapsal?Já musím k doktorovi za chvíli my jede autobus.než jsem stačila ještě něco říct ucítila jsem jeho vlahé rty na mých líbaly jsem se přede dveřmi asi 5 minut až jsem ztratila pojem o čase.po chvíli Alda povídá.Neboj já tě tam zavezu mám tu auto.Kam to bude slečno,zeptal se když jsme nasedli do auta.Budu tě navigovat,usmála jsem se.Celou cestu jsme si krásně povídaly.Miluju tě,řekl alda.Jo já vím už pěkně dlouho,ale jsem zadaná.Když jsme dorazily do města tak jsem se ho zeptala jestli by nevadilo projít se trochu po městě.Jasně,proč ne.Aspon my to tu ukážeš,usmál se.Chytl mě za ruku a šli jsme po městě.najednou jsem za sebou uslyšelo někoho mluvit když jsem se otočila,uviděla jsem holky z bývalé školy.Ahoj Peto,jak se máš? Úplně jsem zapomněla ,že držím Aldu za ruku.Mám se fajn a jak vy?Ty už nechodíš s Tomem?´´rýpla si Simča,,Ale jo,vypadlo ze mě.To je zakoktala jsem se.Těšímě jmenuju se Aleš,známe se už přes 20 let.Aha tak to je krásný, zasmála se Simča.A kam máte namířeno.Jen tak se procházíme po městě.Můžeme jít s váma?Nic jsem proti tomu nenamítala.Ó bože támhle jde Kuba.Já se zblázním.Nevěděla jsem co dělat abych se schovala.Tak jsem začala líbat Aldu.Ten chudák nevěděl co dělat a tak si mě přitáhl k sobě a začal mě intenzivněji sát jazyk.Bylo to krásný až mě z toho brněl jazyk,ale styděla jsem se před holkama .Jenže jsem netušila,že to Kubu nezastaví v tom aby šel aspoň za mnou a pozdravil mě.Čauky Peti.Jak se máš?Holky stály opodál a nevěděly co si mají myslet.Asi ani nechápaly proč jsem políbila svého nejlepšího kamaráda,a to ještě nevěděly o tom jak jsem se s ním nedávno vyspala.Ty máš nového kluka?zeptal se!Né nemám jen můj nejlepší kamarád přijel na dovolenou za mnou až z krkonoš.Zajímavé,taky jsem jednou políbil svojí kamarádku,zasmál se Kuba.Ale mě to směšné nepřišlo.No to bylo jen tak viď miláčku,podívala jsem se na kamaráda.Neboj Kubi nic to nebylo udivil se Alda,který chudák nevěděl co mezi kubou mám.Spěcháme k doktorovi,necjhceš jít s náma?Jasně s tebou zlato vždycky.A mě by jsi nepolíbila,přitáhl mě k sobě Kuba.No já nevím,já začala jsem zase koktat a čekala,že mě Alda podrží.Ona líbá krásně,ale bohužel jenom mě.Tak si dej pohov mladej,začernil se Alda.Nechci vám skákat do hovoru,ale já už fakticky musím k doktorovi.Kluci se na sebe usmály.Alda mě chytil za ruku a šli jsme dál.když jsme přišly k doktorovi,jako obvykle se doktorka ptá kdo semnou půjde dál.Pač je to Kardiolog kde by my mohlo být špatně a bývám tam dlouhé dvě hodiny.Kuba byl skvělej a políbil mě a dodal,Aldo běž prosím s Petou a dej my na ní pozor.Nebude ti vadit Ali,že budu před tebou nahá?Ptám se jen,proto pač nevypadám skvěle.Mě na tobě nevadí nic,hlavně tě chci držet za ruku.Jé to je hezký usmála jsem se.Tak kdo půjde tedy dovnitř,zeptala se znovu sestra.Já odpověděl Alda a v náručí mě odnesl na lůžko.Vezmu vám krev až budete hotova a ted si pěkně lehnětě,dnes ještě dostanete domů kardiostimulátor na měsíc.Můžete jít na okamžik dozadu sama,poprosila sestra.Co se děje?Znervózněla jsem.Potřebovala bych aby jste se během toho kardiostimulátoru tak třikrát vyspala se svým přítelem abychom jsme věděly jak jste na tom při sexu.No jasňačka.Že váháte.ozvalo se zezadu.Byl to Alda.i když sestra nechtěla aby to slyšel,slyšel to.Lehla jsem si na lehátko a Alda mě držel celou dobu za ruku.vždycky jsem tak unavená že usnu,ale ted to prostě nešlo a já myslela na to jediné být už doma v náručí a tisících polibků Aldy.Doktor mě píchl kapačku a vzal si Aldu stranou.Ani jsem nestačila říct,na co kapačku?Nikdy my jí nedával?Za chvíli přišla sestra a vzala my krev.Než jsem se nadála byly zpátky.Neboj lásko usmál se na mě bude to dobrý.Vzal mě do náruče a celou cestu mě nesl až k autu.Na neštěstí se střídal s Kubíkem a potkaly jsme zase ty otravný holky.Co se jí stalo?Byly zase zvědavé.Alda nic neříkal a šli jsme dál.Nechte nás být holky.Nasedly jsem do auta a společně jely domů.Alda poprosil Kubíka aby řídil a sedl si vedle mě a celou dobu mě hladil a říkal neboj to bude dobrý.Zajímalo mě co jmu říkal doktor a tak jsem se ho pořád vyptávala.neboj bude to dobrý,odpovídal my pořád dokola.Cestou jsme se stavily za jednou paní,která dělala něco jako šarlatánku.Za chvíli sem se ocitla na lůžku a nevěděla co se děje.Přišla za mnou paní a Alda s Kubíkem plakaly opodál.Celou dobu mě projížděla rukama.Bylo to příjemný,ale pořád jsem cítila jakoby jsem byla taková slabá.Za chvíli jsem usla a když jsem se probudila ležela jsem vedle Aldy na postely a Kubík my nesl čaj.Podívala jsem se na ně a ptala se co se to děje?Kde to jsem?Neboj jsi doma,odpověděli kluci.Po chvíli jsem ucítila Aldovy rty na mých a my jsme se dlouho líbaly.Bylo to nekonečné a velmi krásné.Chtěla jsem zažít něco krásného a taky jsem to zažila.Líbaly jsem se snad až do rána.A ráno my Alda řekl,že by chtěl semnou bydlet a od té doby spolu bydlíme a přestavujeme si byteček.
Autor PandaBear, 09.06.2011
Přečteno 560x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemůžu než souhlasit s Klaný..
Mám sto chutí celé dílo smazat, než se s tím dvě hodiny opravovat, tak si to, prosím, ve svém zájmu oprav sama.
Díky
Smutněnka

05.07.2011 20:09:00 | Princezna.Smutněnka

Nom...asi to sem napíšu za všechny :) Hodláš ještě pokračovat? :) Protože jestli jo, měla by jsi udělat něco s tím psaním...Nemohla jsem se v tom vyznat, mezery ti nic neříkají, nemluvě o čárkách, to samí když tam máš dialogy, tak je nejvhodnější to dávat do uvozovek. Měla jsem v tom takový maglajz, že jsem pak už jen vnímala to, že se ONA furt s někým cucá...toť vše co bych ti řekla ;)

10.06.2011 18:01:00 | Klaný

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí