Dominik a Sina XV.

Dominik a Sina XV.

Anotace: Střídavé vyprávění o Sině a Dominikovi..

Když jde něco šrekem, tak pořádně...Sina se zjevně brání zůstat se mnou o samotě. A ta blbá Angie to ještě musí naplno přede všemi rozmazávat!
Nejraději bych teď skočil do vody, abych se z toho stresu vyplaval. Ale zrovna jsem vylezl z bazénu. To by vypadalo ještě pitoměji.
Nebo mám jít prostě za Sinou a hrát si na kavalíra? Ale to by bylo moc vlezlé hned poté, co mě tak odpálkovala.
A z Angie se stává čím dál tím větší problém. Od rozhovoru, ve kterém mi vtloukala do hlavy, že si nemám namlouvat žádné hlouposti, kolem mě pořád slídí. Ale to už je teď stejně jedno. Kéž bych ji byl na tom mejdanu nelíbal! Nikdy bych si nepomyslel, že obyčejné muckání může mít takovéhle následky.
Můj vztah k Sině je čím dál tím křečovitější. Ježíši, jakýpak vztah, spíš ne-vztah..Od té noci jsme si nevyměnili ani deset vět a čím víc se trápím tím, jak bych měl situaci vysvětlit, tím zmatenější a komplikovanější to celé je.
Dneska poprvé vidím Sinu v plavkách, vypadá nádherně. Je zvláštní, že nemá bikiny, mohla by si je klidně dovolit. Naproti tomu Daniela, ta tlustoprdka, by měla mít raději plavky vcelku a Angiiny tygrované bikinky působí spíše ordinérně než eroticky. Ještě jsem si Sinu nemohl v klidu prohlédnout, jen zezadu, když odcházela. Má pěkný, malý zadeček, štíhlý pas a krásné, dlouhé nohy. A pokaždé, když je v rozpacích, pohybem hlavy odhodí vlasy na stranu. To se mi líbí.
Byl bych si rád lehl vedle ní, ale zdálo se mi to moc nápadné přestože příležitost byla vhodná, můj ručník ležel hned vedle ní, ale já osel zase reagoval špatně a předstíral nezájem.
"Lidi, zmrzlinářka přišla!" Sina se vrací. Ruce má plné zmrzlin a sladkostí. Nanuky a jedna polárka. Pro koho je co? "A prosím hned zaplatit."
Zatímco rozděluje zmrzliny a přijímá peníze, mohu si ji v klidu prohlédnout.
Její prsa jsou, bohužel, v plavkách skrytá až moc dobře. Tvar se dá spíše vytušit než rozpoznat. Nejsou příliš velká, ale krásně kulatá, paže má bledé a trochu hubené, ale její klíční kosti a krk vypadají k nakousnutí.
Když mi podává zmrzlinu, všimnu si malého chomáčku světlých chloupků pod pažemi. Vypadá to sexy.
Snědli jsme zmrzlinu a zahráli si fotbal. Při čutání naboso jsem si trochu pohmoždil palec na noze a nemůžu teď pořádně chodit. Ještě jednou jsme se zchladili ve vodě a teď si všichni užíváme sluníčka. Koupaliště má dvě velké louky s krásnými stromy, dva bazény a brouzdaliště pro děti. Jsem od Siny vzdálen tak dva, tři metry. Oba ležíme na břiše. Když k ní otočím hlavu, mohu ji koutky očí pozorovat. Mám tmavé sluneční brýle, ty mě chrání, oči za nimi nejsou vidět a můžu se koukat, kam chci. Sina po mně párkrát zašilhala, já zůstal úplně tiše a předstíral spánek. Zrovna teď se na mě znova dívá. Sakra, že by přece jen viděla mé oči..?
Ne. Myslím, že ne, jinak by se na mě tak dlouho nedívala.
"Ty, Sino, už máš pěkně červená záda.." povídá Daniela, která sedí vedle ní a pozoruje ji.
"Cože, fakt?" ptá se Sina, vzepře se na rukách a pokouší se podívat se na svá záda.
"Hm," kývne Daniela, "musíš dávat pořádný pozor, když jsi tak bílá."
"Mohl by mě někdo namazat, prosím?" Sina vedle sebe postaví mléko na opalování, zase si lehne na břicho a skryje obličej do osušky.
Mám nebo nemám, ptám se rychle a přemýšlím, zda by se to hodilo nebo ne. Bill dlouho neváhá, sedne si vedle Siny, vezme mléko, nalije si ho do dlaně a začne jí ho roztírat po zádech.
Přiliš pozdě!
Nejradši bych si nafackoval!
Bill se jí teď smí dotýkat a hladí ji čtyřikrát, pětkrát, dokonce šestkrát od lopatek po zadeček - až tam jsou její plavky vykrojené. Pak jí nastříká ještě dávku na nohy a zpracovává její stehna. Můj bože, tam bych teď mohl sedět já a hladit ty krásné nohy. Existuje na světě větší blb než jsem já?
Pár minut ležíme klidně na sluníčku, čteme časopisy nebo mžouráme do knih, k Sině najednou přiběhne malá holka a naštvaně se do ní pustí.
"Tady jsi, hledám tě celou věčnost.. tady máš ty své super sexy bikiny, nevím, proč je to zrovna dneska tak důležité!"
Sina se vztyčí. V obličeji je krvavě rudá, přestože celou dobu ležela na břiše.
Autor Angelly, 18.06.2011
Přečteno 446x
Tipy 7
Poslední tipující: Terror.Angel, kourek, kuklicka, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí