Princess of Swan Lake - _Úvod_

Princess of Swan Lake - _Úvod_

Anotace: Příběh vypráví o krásné dívce, která byla zakletá do labutě a den co den se snaží vyhledat někoho, kdo by jí prokletí zbavil a ona se mohla vrátit domů. Přes noc má ovšem tu moc se na chvíli ocitnout v lidské podobě, ale jen po určitou dobu...

...A tak se jednoho dne stane, že tuhle krásnou labutí princeznu přece jen někdo objeví a to mladý,udatný chlapec jménem Brian. Tenhle chlapec se s krásnou labutí skamarádí a když jí pak uvidí v lidské podobě, její krása ho očaruje a on se do ní zamiluje. Jejich štěstí však bude stále někdo narušovat a navíc musí Brian zjistit, jak krásnou dívku jménem Brittany vysvobodit.
Bude to těžký boj o záchranu lidské lásky, jež překonává všechny překážky a dokáže se obětovat...

Doufám, že vás úvod upoutal, první díl by měl být... uvidíte sami, dočkejte času. :)
Autor Kikiii, 13.09.2011
Přečteno 238x
Tipy 1
Poslední tipující: kuklicka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Komentáře, na něco, kde vpodstatě není nic napsané, se píšou těžko :) Ale nápad je to, docela dobrý :) Zakletí v labuť je docela časté téma, ale mně se to stejně líbí. Mám ráda ty krásný tvorečky... Určitě si první díl přečtu.

13.09.2011 19:47:00 | kuklicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí