Ten poslední....3 část, silvestr 1 část

Ten poslední....3 část, silvestr 1 část

Anotace: Takže v téhle části se vracíme na začátek,pochopíte jaký měla Irena s Patrikem na začátku vztah a dozvíte se co zapříčinilo ireninu změnu chování.No silvestr bude asi na tři části nějak jsem se rozepsala,takže zase budu ráda za kritiku. :)

Silvestr 2010

19:00-Proplétala jsem se hloučkem uhihnaných holek,co se cpali slanými tyčinkami a zručně vylévali vodku všemi směry.Vypadalo to,že se rozhodli otrávit alkoholem ještě před pulnocí.Zdálo se,že dnešní noc začne trochu dřív.Vubec mi byla záhada kdo jsou všichni ti lidé.Lucka měla asi spoustu známostí od doby kdy navštěvovala kurz ´´Jak získat sebeduvěru.´´

´´A nebyli to vyhozené peníze.´´Pomyslela jsem si s usměvem,když jsem ji konečně našla.Pár metru přede mnou se bavila s pohledným chlápkem,nepokrytě ho sjížděla pohledem a na tváři ji hrál vyzývavý usměv.

Zrovna odcházel,asi pro další skleničku vína a já musela využít příležitost pozdravit hostitelku dokud nebyla obklopená houfem ctitelu.Přiskočila jsem k ní a rychle ji přitiskla ruce na oči.

´´Ach krásná lady,mé peřiny jsou vám vždy k dispozici.´´ Zkoušela jsem napodobit mužský svádějící hlas.Popravdě,nebyla jsem tak dobrá herečka.
Lucka rychle zamrkala řasama a nejistě se usmála.
´´Lukááši?´´Vypískla zmateně a já se rozesmála.
S uraženým pohledem založila ruce v bok a měřila si mě kritickým pohledem.


´´Ireno,co máš zase na sobě?´´spustila tonem,který jsem nesnášela a začala jsem se automaticky červenat.Používala ho vždycky,když jsem si oblékla něco co nevonělo jejímu modnímu nosánku.
´´Lucko já se vážně snažila.Podívej jak jsou krátký a mají ramínka,vážně žádné rukávy s vycpávky.´´Musela jsem začít zvyšovat hlas.

Najatý Dj se nás rozhodl obštastnit zvýšením volume,což uvítali pubertačky vedle nás a začali vřeštět a skákat jako stádo divokých slepic.Teda kromě toho,že slepici jsem neviděla tak často padat a propuknout vždy v hysterický smích.

´´Lucko už nejsem malá holka.Nech mě jednou oblečenou podle mě prosím.At si nepřipadám jako tvoje dcera.´´S ublíženým pohledem jsem se zatahala za krvavě rudé minišaty.Div jsem nezačala naříkat a mlátit pěstičkama.

Lucka si významně povzdechla a odtáhla mě přes dlouhou chodbu až do její ložnice.Prudce rozrazila křídlové dveře a doslova mě odhodila na obří postel s nebesy,kde už byla hromada rozházených šatu,triček a no pár kousku erotického prádla.Významně jsem z vrchu vytáhla krajková tanga a s vyzývavým pohledem jsem s nimi točila okolo prstu.

´´Jak dlouho mi budeš ještě tvrdit,že jsi slečna slušnačka?´´ Mrkla jsem na ni se smíchem a sledovala ji.Byla jako tornádo zuřivě vyhazovala na postel tucty ramínek se společenskými šaty.černé,červené bílé,prusvitné...ehmm cože?

´´Tak podívej krátké a červené ještě nutně neznamenají,že jsou sexy.Upřímne vypadáš jako prostitutka.´´Vydechla uříceně a propalovala mě vyčítavým pohledem.
´´Dneska tu mám pár právníku a pisálku z ruzných magazinu,pár z nich sice vypadá jako hippies, ale chci po tobě trochu víc elegance a méně slečny z ulice.´´Mrkla na hromadu tyčící se až k mojí hlavě a nesmlouvavě mě přinutila se svléknout.Uraženě jsem se napřímila a chtěla odejít.

´´Ireno,když se převlékneš tak tě seznámím s užasným a krásným chlapem,který náhodou pracuje ve stejné branži jako ty.´´ řekla naštvaně a zamávala mi před nosem ramínkem s černými šaty,ozdobenými drahokamy kolem výstřihu.

Překvapeně jsem vytáhla obočí a pohoršeně si tu eleganci prohlížela.

´´No táák,hele ty drahokamy přitáhnou pozornost na ty správná místa a ten výstřih není tak hluboký.Pokud chceš dnes dostat o pulnoci pusu od někoho jiného než ode mě tak si je koukej obléct.´´



´´Achjo´´Postěžovala jsem si a s trpitelským výrazem jsem se svlékla a jala se přetahovat si ten neskutečně těsný vrchol elegance přes hlavu.Sotva mi lem šatu spadnul těsně ke kolenum,ozval se obdivný povzdech.

´´Kdybys mě poslouchala častěji tak nejsi pořád jako kul v plotě.´´ Lucka si mě měřila s lehkým usměvem a přitáhla mě k nástěnnému zrcadlu kolem kterého se válela spousta bot na jehličkovém podpatku.

Kriticky jsem se otáčela na místě a snažila se na tom najít nějakou vadu.Pravda,ale byla taková,že ty červené šaty byli opravdu spíš pro prostitutku a muj pracný učes u nich vypadal nepatřičně.Tedy dá se říct,že mi to i slušelo.Výstřih mi zakrýval to co měl,spolu se silnějšími ramínky to vypadalo zajímavě.

´´Aspon jsou černé a dobře zakrývají fakt,že jsem měla dnes zatraceně dobrý oběd.´´Zafuněla jsem a konečně povolila břišní tuk.Lucka se potěšeně zasmála a zatvářila se jako hrdá maminka jejíž dcera právě uspěšně získala vysokoškolský diplom.

´´Tak ted padej zpátky,prohlídni si chlapi a koukej se pořádně opít.Já si ještě zkontroluju makeup.´´Zamrkala na mě a zmizela v koupelně.

Pomalu jsem se loudala obří chodbou směrem k hlasitějšímu tuc-tuc rámusu a ohromeně si prohlížela kubistické obrazy,gigantické keramické vázy a vdechovala ten luxus kolem mě.

Lucka totiž vždycky patřila k těm bohatým lidem co se narodí a místo dudlíku žužlají balík bankovek.Aspon takhle jsme ji škádlili v dětství.Její rodiče se jí totiž rozhodli poslat na státní školu a měla doslova přikázané kamarádit se s dětmi ze střední třídy.Její matka nechtěla aby z ní vyrostla nafoukaná princeznička a tak odmala znala Lucka to co my ostatní.Uklízení pokojíčku,pomáhání při domácích pracech a řádění venku s ostatními a hlavně slavné návraty domu ušpiněná od bláta a písku.

Rádi jsme si z lucky dělali srandu,že je její táta mafián a peníze,které vlastní nejsou tak uplně čísté.Lucka se pokaždé bránila s tím že její táta je poctivý člověk.Jenže dodnes jsme nikdo nevěděl co její otec dělá za práci.Lucka se při té otázce vždy ošila a změnila téma.

Hluk neustále zesiloval a těsně před těmi křídlovými dveřmi se mi zdálo,že uvnitř musím zákonitě ohluchnout.S nechutí jsem chytla za kliku,když se se škubnutím prudce otevřeli.Málem mi to urvalo ruku,přede mnou se objevily dvě bledé holky a ta pravděpodobně střízlivější dokázala jen vykoktat.
´´Jit...itka muší vracet.´´ a už se belhali ke schodišti.

20:30. To že pulka z návštěvníku,už byla namol mě nepřekvapilo.Spíš to, že tu bylo asi dvakrát tolik lidí.Proboha,zírala jsem na tu hromadu ožralu a nikoho jsem nepoznávala.Z davu lidí jsem u stolu s naraženým sudem piva spatřila čísi ruku jak horlivě mává mým směrem.Zvedla jsem se na špičky a okamžitě jsem poznala Marka,našeho společného kamaráda.Lucka ho znala víc a já mín.Byl to ten typ lidí se kterým, se bavíte ze slušnosti,ale nijak nadšeně ho nevítáte.

Významně pozvedl sklenici mým směrem a otočil se ke své puvabné společnosti.

Cítila jsem se dost zvláštně.Neustále se kolem mě proplétali cizí lidé v rukách alkohol nebo obložené chlebíčky a tancující těla na parketu se svíjela jako divoká zvěř.Už jsem pochopila proč se mi nikdy nikam nechtělo,když Lucka vyhlásila,že se u ní koná večírek.

Svoje instinkty bych měla poslouchat častěji a někde ve mě sílil varující hlásek,že bude ještě huř......
Autor jaulina, 16.09.2011
Přečteno 461x
Tipy 10
Poslední tipující: Kes, Lavinie, KORKI, kuklicka, katkas
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hehe jj ale už se tam i on sám objevil.Byl to ten neznámý krasavec,který se bavil na začátku s Luckou. :) Jo stejně to není moc nenápadné. :D Jinak samozřejmě děkuju za tipy,lidičky,budu se pořád snažit zlepšovat se.Pravda druhej díl nebyl nic moc.

17.09.2011 15:43:00 | jaulina

Hádám bude to ten fešák, co dělá ve stejné branži jako ona ;)))
Takové nenápadné ;)

Jo - tipuju. Pěkně napsané.

17.09.2011 12:42:00 | Kes

ehmm k té anotaci,pardon o Patrikovi bude řečeno až v druhé části.Vlastně už se tam mihl ale mužete jen hádat kdo to byl. :) Vše až v druhé části o silvestru. :)

16.09.2011 01:43:00 | jaulina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí