Ten poslední....4.část....silvestr 2 část.

Ten poslední....4.část....silvestr 2 část.

Anotace: Uuuf tohle mi dalo vážně zabrat.Psala jsem to asi no 3 hodiny v kuse.Takže co čekat rozhodně nic pro slušné povahy :) Jo moc doufám v komentáře hlavně v upřímné komentáře. :)

21:15 Do sklenky jsem si dolila další víno a netrpělivě ho usrkávala u stolu, se studenými mísami.Cítila jsem jak mi alkohol pomalu stoupá do hlavy a začíná mě zbavovat zábran a studu.Bylo mi to jedno zdálo se,že dnes jsem to potřebovala.

At jsem se podívala kam jsem chtěla všude to bylo stejné.Lidé stáli v hloučcích namáčknutí u sebe a vlnili se do rytmu house mixu,kterými nás neustále obštastnoval zpocený Dj.Na tanečním parketu to bylo jen o malinko horší.Tu a tam se jedna z dívek,jako vystřižená z pánského magazínu,trochu více odvázala,vylezla na stul a začala se s ječením pomalu a provokativně svlékat.Páry zaměstnané proplétáním jazyku to většinou zaujalo a začali ji s výkřiky,´´Jo holka sundej to prádlo´´,rozjařeně povzbuzovat.

Odněkud se chvílemi ozýval řev a nadávky,jinde jsem zaslechla šeptem vyřčené návrhy k nespoutanému sexu v bazénu,který byl,velice užitečně postaven ve vedlejším sálu.Všechno mi to připadalo jako velký chumel slepený dohromady,všichni se vlastně chovali uplně stejně odvázaně jako bychom tu slavili poslední den našeho života.Nic nebylo nedostupné ale,tohle jsem neznala.

Moji rodiče mě vychovali celkem slušně a o některých věcech se radši ani nezminovali.Slova jako alkohol,drogy,nezávazný sex patřilo na seznam zakázaných slov.Tohle všechno bylo pro matku něco jako pandořina skřínka,už i pouhé vyslovení něčeho ze zakázaného seznamu ji nutilo vyhrožovat mi.

´´Já tě varuju,jsi moje dcera,ale jestli někdy se toho jen dotkneš tak..tak nečekej,že by ses mohla vrátit domu.Je to jasné?´´
´´Mami a proč nesmím?´´
´´To tě nemusí zajímat,přestan se ptát a utíkej do pokoje.Napsala jsem tvoji učitelce,že dokud ta jejich nesmyslná přednáška o drogách nepřestane tak at nečeká,že tě uvidí ve škole.

Dobře moje matka byla trochu šílená a já jsem z toho pak začala šílet stejně.Dospělo to tak daleko,že kdykoliv se předemnou někdo zmínil byt jen náznakem o drogách,okamžitě jsem si musela zacpat uši.Pořád jsem měla před očima ten obrázek rozběsněných rodiču.Nechtěla jsem je zklamat.Nikdy.


21:45
´´Kolikrát ti to budu muset vysvětlovat že Nirvana je nejlepší?Metalica se muže jít klidně bodnout.´´Rozesmála jsem se opět a na ex jsem vyzunkla svoji,už asi desátou skleničku vína.Kluk předemnou s vyholenou hlavou a dračím tetováním na krku nechápavě zavrtěl hlavou.
´´Podívej,už musíš být hodně ožralá,když si tohle troufneš tvrdit.Kurt Cobain byl idiot proto se zastřelil.´´ Podotkl posměvačným hlasem.
Vyskočila jsem z barové stoličky jako blesk a vratce jsem zaujala bojovný postoj.Napřáhla jsem pěstičky a snažila se nespadnout.Alkohol se mnou pěkně mával,chovala jsem se jako děcko.

´´To odvoláš nebo uvidíš.´´zasyčela jsem na něj co nejzlostněji a nejodvážněji to šlo.
Udiveně nadzvedl obočí a s povzdechem se otočil směrem k číšníkovi s podnosy.
´´Ty si vážně marná.´´ zašeptal si pod vousy a odkráčel kamsi pryč.Zrak se mi začínal dost rozmazávat.
Málem jsem skočila šipku rovnou do mísy punče,když mě někdo plácnul po zadku.Vzápětí jsem před sebou spatřila rozesmátou Lucku s nějakým chlápkem.Připadal mi povědomý,odkud ho jen znám.

´´Co blbneš pipko?´´Vřískla mi přímo do ucha a začala nadskakovat přímo do rytmu disco vypalovačky.Chlápek vedle ní se na mě zvořile usmál a podal mi ruku.Po několika pokusech se mi ji podařilo stisknout.

´´Já jsem Patrik.´´Představil se zdvořilým hlasem a znuděně se rozhlížel po sále.Vypadal jako jediný koho ta šílená atmosféra nechávala chladným.Nenápadně jsem po něm pokukovala a snažila jsem se vypadat aspon trochu střízlivě.Byl to opravdu výstavní chlap,tmavé vlasy nagelované do typického rozcuchu,černé oči sebejistě pročesávali okolí a ty dokonalé rty..hmmm.Skoro se mi podlomily kolena,když si je lehce olízl špičkou jazyka.

Sebrala jsem ze stolu další sklenku vína a vypila její obsah jediným polknutím.Chtělo se mi pít čím dál víc.Zírala jsem na toho kluka jak se naklání k Lucce a něco ji s usměvem šeptá.Oba dva se otočily na mě a vypadali jako dvě děti,které mají v plánu nějakou roštárnu.V tu chvíli mi začalo být všechno jedno.Hlava se mi,už slušně točila a já toho krasavce sjížděla hladovým pohledem.S posledním usměvem se otočil ke mě a nechal lucku napospas tanečním rytmum.

22:30 Seděli jsme pohodlně na lehátkách a sledovali jeden dost rozhicovaný pár jak čeřil hladinu vody,ve které už plavalo několik lahví od piva a nedopalku od doutníku.Se zájmem jsem koukala nahé slečně na mokrá záda a vdechovala nasládlý kouř.

´´Uuf teda to se pavlovi podařilo,vážně silná.´´ Zakuckal se vedle mě Patrik a podal mi jointa zpátky.Nezkušeně jsem ho chytla příliš blízko hořícímu konci a se zapištěním ho upustila do vody.

´´Aaa už plave pryč travička zelená.´´Zasmál se Patrik a pobaveně sledoval jak se joint houpe ze strany na stranu díky lehce rozbouřené vodě.

Zvlaštní ani to moc nebolelo.Vyjeveně jsem roztáhla prsty na obou rukách a nevěřícně jsem si je prohlížela.
´´Co je?´´Zazubil se na mě Patrik a nechápavě mě sledoval a pro jistotu se podíval i na svoje ruce.
´´Právě jsem si všimla jak divný mám ruce,víš že to není normální těch pět prstu,je to nepřirozený.´´Oznámila jsem mu ve svém hlubokém,zeleném zamyšlení.
´´Hmmf.´´zaslechla jsem z druhé strany,ale najednou mě něco trklo.Celou noc mi to vrtalo hlavou.

´´Hele Patriku co to mělo znamenat..no vííš jak tam ti lidi něco vdechovali nosem ze stolu?Jsem to dnes viděla už tolikrát,že no co to bylo?´´
Kousla jsem se netrpělivě do rtu,když se Patrik začal hrabat v kapse u džín a pomalu téměř s uctou vytáhl malý,pruhledný pytlíček s nějakým bílým práškem.

S vyzývavým pohledem mi tím zatřepal před obličejem.
´´Víš co to je Kelišová?´´zachechtal se tak nahlas,až konečně mladé dvojici v bazénu došlo,že nejsou sami a nemotorně se vyhrabali ze špinavé vody.

´´Cukr.´´Ušklíbla jsem se a věděla jsem,že je to blbost,ale smysluplné myšlenky skoro vubec nepřipadali v uvahu.Patrik se znova zasmál a s vrzáním k sobě přitáhnul zahradní stolek.Rychlým pohybem vysypal obsah sáčku na jediné čisté místo, z kapsy vytáhnul kreditní kartu,kterou okamžitě začal hromádku zručně rozdělovat do několika linek.

Jakmile skončil kreditku si bleskově strčil do džín a odtud vytáhnul štost pěti stovek a jednu z nich sroloval do ruličky.

´´Tak Irenko ukaž mi jak máš dlouhý čumáček.´´zašeptal mi do ucha něžně mě po něm přejel jazykem.Zachvěla jsem se a skoro si zaprosila o přídavek,když mě do ruky strčil srolovanou pětistovku a povzbudivě kývl hlavou.

Nebyla jsem si tím moc jistá,znovu jsem si skousla ret a bojácně jsem se na něj podívala a on mi vrátil sebevědomý usměv,rukou mě pohladil po bradě a vzápětí si mě přitáhnul blíž.

´´Kočičko,věř mi nic to není.Dodá ti to energii,odvahu a tu budeš potřebovat,až zjistíš co mám pro tebe tady dole.´´ Významně kývl hlavou dolu a já zrudla.

Ach bože já ho tak chci.Nevím proč chtěla jsem z něho strhnout všechno oblečení a vrhnout se na to tělo.Pod tou světlou košilí se jasně rýsovali křivky svalu.Nebylo mi pomoci,všechna moje ostýchavost a zábrany zmizeli v nedohlednu.

Nedočkavě jsem si strčila ruličku do nosu jako jsem to viděla u ostatních a přitiskla ji na tu zatracenou lajnu.

Až do toho dne jsem nemohla vědět co to se mnou udělá.

Jakmile jsem si šnupla,málem mě porazilo bolestivé štípání v nose.

´´Aaauuu.´´Zařvala jsem a chytla jsem se oběma rukama za nos .Patrik se pořád smál,ale naklonil se ke mě a zvrátil mi hlavu dozadu.Snažila jsem se mu vytrhnout,ale držel mě pevně.

´´Co děláš ty blbečku?´´zasípala jsem vztekle,nedostávalo se mi dechu,navíc jsem všechno viděla ještě huř než předtím.

´´Vydrž pusino,nech ji takhle ještě chvilku at ti to neteče z nosu.´´Vysvětlil mi mezi několika záchvaty smíchu.

Jeho šepot se mi začal vzdalovat a v uších mi bušilo srdce.

´´To bude...dobrý....uvidíš ...tu jízdu.´´

23:30 Tančila jsem s nově objevenou divokostí.Vzrušeně jsem skákala na místě,nevnímajíc pot stékající mi po těle.Nepamatovala jsem si předchozí okamžiky a bylo mi to srdečně jedno.žila jsem okamžikem.Tahle chvíle byla zkrátka užasná a já vnímala svoje nové objevené tělo.Elektrizující basy mi proudily žílami a vedle mě se svíjel mladý kluk.Klečel na kolenou se zavřenými oči a pootevřenou pusou hýbal pažemi do rytmu.Vubec jsem nevěděla kde jsem.Po chvíli jsem si všimla,že stojím bosá na trávníku a kolem mě tančí přímo v extázi spousta dalších lidí.

Vzpoměla jsem si na Patrika.No jo něco mi slíbil.Očima jsem těkala kolem těch polonahých a zpocených postav ,až jsem ho konečně zahlédla.Stál opřený u staré vrby a vjížděl rukou rozvášněné Lucce pod sukni.Viděla jsem jen jak zavřela oči,obličej se jí zřivil vzrušením a hlasitě zasténala.

Naštvaně jsem k nim vyběhla a durázně Patrika pleskla přes temeno.Lucka se rozhihnala a Patrik se vyděšeně otočil.Když si mě všiml,stáhl ruku zpět a přešel na pohodový usměv.

´´Tady jsi kočičko,to víš Lucka potřebovala trochu potěšit,ale neboj, už se ti budu věnovat.´´řekl uklidnujícím hlasem.Jednou rukou mi vjel do vlasu a druhou mi polechtal lem kalhotek.
Do mozku mi právě přestala proudit krev.Přála jsem si, aby mě taky opřel o vrbu a dělal mi to samé.Lucka,už dávno zmizela a já ho zatáhla do stínu.
Musela jsem si stoupnout na špičky.Vjela jsem mu jazykem mezi rty a on mi to zkušeně opětoval.Prsty mi zajižděl přes zadek,až mezi stehna a odhrnoval mi kalhotky stranou.

Během okamžiku mi špičkou palce jezdil po mém nejcitlivějším místě a dusil moje sténání svým hbitým jazykem.Křečovitě jsem mu zatnula prsty do ramenou,prožívajíc ten nejdivočejší orgasmus.Něžně se ode mě odtáhnul.
´´Tak krásko co bys ted ráda?´´Dýchl na mě a já začichala silné aroma skotské.

Bylo mi skvěle a zároven špatně a divně.Měla jsem jít spát,ale hlavou mi poletovali nejruznější nápady.Bláznivé,šílené stejně jako dnešní noc.

Prožívala jsem peklo a myslela jsem, že je to ráj.
Autor jaulina, 18.09.2011
Přečteno 422x
Tipy 13
Poslední tipující: Darwin, Kes, Gabrielle, kuklicka, KORKI, Lavinie, katkas
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já chci další díl!!!

18.02.2012 18:10:31 | kuklicka

Uuf no tak nakonec návštěva se zkrátila,ale stejně si budete muset počkat.Ted nastane nejnapínavější část a upřímně bude fuška to napsat.Samozřejmě jsem celá nadšená že po mě poprvé někdo chce pokračování,budu se snažit,ale jak říkám.Poslední část silvestra mi dá práci.

20.09.2011 04:33:00 | jaulina

Hele to je výborný :).
Skvělej příběh ;). Jen tak dál. Ehm. Kdy bude další díl? Jsem napjatá ;)

19.09.2011 22:09:00 | Kes

Jee lidičky ani nevíte jak mě těší,že to čtete.Vážně vám moc děkuju za přízen a moc prosím at se vám tam cokoliv nelíbí,nebo nezdá.Piště mi svou kritiku,ráda bych se zlepšila,ale jinak moc moc děkuju

18.09.2011 17:10:00 | jaulina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí