Společná pomsta 41

Společná pomsta 41

Anotace: To jsem se tak jednou nudila ve škole... Je to tak dlouhý, kolik jsem za tu hodinu stihla :D

"Zoe! Jsi v pořádku?!" volal na ni Max z druhé strany ohně. Zoe ale neopodvěděla, rozhlížela se po drakovi a očekávala další útok. V rukou svírala kouli magie a doufala, že se trefí, až drak přiletí. Oheň byl již částečně uhašený, takže zahlédla i Maxe na druhé straně stěny.
První, co uslyšela, bylo máchání křídel. Dokázala i charakterizovat, odkud ten zvuk přichází. Zadívala se tam a Maxovi, který k ní mezitím doběhl, ukázala, ať je zticha a tasí meč. Pak draka uviděla. Kdyby se ji nepokoušel v tu chvíli zabít, řekla by, že je nádherný. Byl opravdu impozantní, krásně rubínově červený. Pak ale znovu zaútočil a Zoe se musela vytrhnout ze zasnění. Uskočila z ohně a stále držela svou magii, musela počkat, až drak přiletí blíž.
"Proč už nestřílíš?!" Křičel na ní Max přes hluk, který způsobil oheň a drakův řev.
!Potřebuju ho dostat blíž. Je moc vysoko." Zakřičela Zoe zpět. Po tom, co to Max uslyšel vyběhl na Omezené místo kolem nich a začal na draka volat.
"Hej, ty velká svíčko! Tady!!!" Drak se na něj podíval a chvilku pozoroval jeho pobíhání. Dokonce vypadal, že ho ten malý skřet baví. Přilétl trošku blíž, aby viděl Maxi líp. V tu chvíli Zoe vypálila svou magii. Drak slyšel svištění větru a otočil se. Když zjistil, že na něj někdo útočí, začal uhybat. Nestihl ale uhnout celý, takže se Zoe podařilo zasáhnout ho do křídla.
Zoe i Max čekali nějaký řev, ale drak začal fňukat. Do očí mu vstoupily slzy.
"Počkat, on jako brečí?" rozesmál se Max. Po těch slovech se na něj drak uraženě podíval, ve vzduchu plácl ocasem a odletěl. Sice nakloněný na jedno křídlo, ale odletěl.
"Zoe, ty jsi úžasná, dokážeš nás ubránit." Políbil ji Max.
"Děkuju. Teď to ale musíme uhasit." usmála se Zoe a začala hasit. Max zatím došel pro dřevo do lesa a nasbíral plnou náruč. Pak společně odešli k ohništi a rozdělali oheň.
"Máme něco k večeři?" Zeptal se Max a nakukoval do sedlových brašen.
"Myslím, že ne, tamten jeden zbytek jsme vyhodili, už byl zkaženej." odpověděla Zoe.
"Tak já jdu něco ulovit. Škoda že jsi toho draka neshodila, měli bychom aspoň co jíst." zamumlal Max, když si bral luk a šípy.
"Ty bys chtěl jíst draka?" zavolala za ním Zoe, když odcházel, ale Max už neodpověděl. Tak si tedy roztáhla jeho plášť a uvelebila se na něm.
Autor KikMa, 13.10.2011
Přečteno 441x
Tipy 2
Poslední tipující: kuklicka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj, nechceš zase přidat nějaký další dílek? Dost ráda bych si ho přečetla :)

09.01.2013 20:22:13 | kuklicka

Budu se snažit, ale díky blížící se maturitě to moc růžově nevidím :(

10.03.2013 23:44:57 | KikMa

Tak já si klidně počkám po maturitě, ale hlavně pokračuj :)
Budu ti držet palce, ať ti maturita dopadne dobře!

11.03.2013 17:25:42 | kuklicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí