Martina IX.

Martina IX.

Anotace: další díleček.. :o)

,,Mami, nemusim do školy dneska?“Zkusim zahrát na moji rodičku hned v pondělí ráno divadlo.,,Copak ti je?“Zvídavě si mě prohlídne.,,Není mi nějak dobře.“Zatvářim se naprosto zničeně.,,No tak dobře.Uvař si čaj, vem si Paralen a neopouštěj postel, jasný?“,,Jasně mami.“,,Tak pa,“pohladí mě po vlasech a odejde do práce.Čaj si uvařím,na Paralen se vykašlu a na neopuštění postele jakbysmet.Většinu dne jsem u televize a vůbec mi nevadí, že se nemusim vidět s Marcelou a Kryštofem.To je navíc důvod mé ,,nemoci“.Na večer si zapnu ICQ.Většina lidí svítí zeleně.

LINDÍSEK: kde se flákáš???
CHRISTHOPER: čau jaktožes nebyla ve škole??
MaRtInA-LINDÍSEK: nějak mi dneska nebylo dobře..
LINDÍSEK: a doufám, že už zejtra deš.. :-/ Marcela byla v parku hroznáááá…
MaRtInA: no asi budu muset...teda né že by se mi chtělo…
LINDÍSEK:Ani se ti nedivim..dneska na nás fyzikář vybafnul s písemkou..vtipný, že?
MaRtInA: no to teda..já tu školu tak nemám ráda..
CHRISTHOPER: ???
MaRtInA-CHRISTHOPER: co je..??
CHRISTHOPER: jsem se na něco ptal..
MaRtInA-CHRISTHOPER: aha..
LINDÍSEK: myslim, že nejseš jediná..jo a s Michalem to vypadá slibně :o)
CHRISTHOPER: a dočkám se odpovědi??
MaRtInA-LINDÍSEK: s jakym Michalem..???? :-O
MaRtInA-CHRISTHOPER: no možná i jo..
LINDÍSEK: jo ty to vlastně nevíš co?To je ten kluk z plesu..pamatuješ? :-)
CHRISTHOPER: to je supr..ale já budu taky muset končit..
MaRtInA-LINDÍSEK: no myslim, že pamatuju…
MaRtInA-CHRISTHOPER: takže jsme nemocná..no..
LINDÍSEK: A co na něj říkáš?? :o)
MaRtInA-LINDÍSEK: no docela ujde..
CHRISTHOPER: ještě jedna otázečka..kam ses vypařila v pátek..??
LINDÍSEK: docela ujde???Je maximálně božííííííííííííííí…
MaRtInA-CHRISTHOPER: nikam..
CHRISTHOPER: jak nikam..?
MaRtIna-CHRISTHOPER: prostě nikam..
CHRISTHOPER.:hledal jsem tě všude možně a nic..
MaRtInA-CHRISTHOPER: hm…
LINDÍSEK: mizim..
Lindina kytička chytí červenou barvu.
CHRISTHOPER: hm..?Se zas něco stalo..?
MaRtInA: ne v podstatě ne..
CHRISTHOPER: takže jo
MaRtInA: řikám že ne..
CHRISTHOPER: a co..?
MaRtInA: a co co?
CHRISTHOPER: no co se stalo?
MaRtInA: pročs mě vlastně hledal?
CHRISTHOPER: no..jen tak..a neubíhej od tématu..zajímá mě co se stalo
MaRtInA: a já ti řikám, že nic!!
CHRISTHOPER:Linda řikala, žes odběhla hrozně brzo..
MaRtInA: hm..
CHRISTHOPER: zas to tvoje hm..s tebou je dneska řeč..
MaRtInA: tak si se mnou nepovídej..
CHRISTHOPER: nemám?
MaRtInA: když tě to tak otravuje..
CHRISTHOPER: to sem neřek
MaRtInA: ale naznačil..
CHRISTHOPER: ne ani sem to nenaznačil.

Nestačím ještě odpovědět a uslyším klíče v zámku.

MaRtInA: musim..vrací se máti..
CHRISTHOPER: zejtra to dořešíme.

Vypnu počítač a zmizim u sebe v posteli.,,Tak jak je zlato?“Zeptá se se zájmem mámka.,,Už je to mnohem lepší.“,,Tak to je dobře a odejde pryč.Myšlenky my zabloudí ke Kryštofovi.Že by si fakt neuvědomoval vo co go?Fakt mě bral jako kamarádku?Jen?Špatná nálada se dostaví okamžitě.První kluk, u kterého mi přišlo, že by to mohlo bejt i něco víc.A takhle se to zvoře.Možná jsem mu měla dát na tom plesu tu pusu.A možná taky ne.Je to jenom spolužák!A já nechci mít nic se spolužákem.Pak si vzpomenu na Leoše.Dředaře z parku.Dalo by se říct, že je to jeden z mála kluků, s kterým jsem se dokázala bavit, aniž bych byla rudá jak rajče.A vošklivej taky není.Ale vypadá na pěknýho děvkaře.A ani číslo na něj nemám.A vim vo něm jenom to, že chodí na učňák do druháku.Super.Známost na jednu ,,noc“.Jenom v trochu jinym smyslu, že.Přemýšlení mě tak vyčerpá, že usnu už v sedum hodin a vzbudim se až ráno a to jen kvůli tomu, že do mě mamka strčí, jinak bych snad prospala celej den.Rychle se umyju, upravím, naházim učení do batohu a mamka mě autem hodí do školy.,,Ahoj,“usměje se na mě Linda v šatnách.,,Už je líp?“Zeptá se starostlivě.,,No jasně, pohodička,“ušklíbnu se.,,Hele.Včera potom , co jsem byla na ICQ, mi psal Michal.Chce se dneska sejít.“Řekne s hlasem v sedmým nebi.,,No, skvělý.“,,Skvělý?Paráda.Myslíš, že mám dobrý hadry?“Chce znát můj názor.,,Jo.Slušej ti.A cože máš takový nervy?“,,No já nevim.Vůbec netušim, jak se k němu chovat ve škole, chápeš.“,,Tak čekej, jak se bude chovat von ne?“,,Jo.To bude asi nejlepší.A navíc ještě spolu nechodíme.“ „A ty se chystáš?“,,Co?“,,No chodit s nim.“,,Nevim.Hele je to kluk, co balí mě.On mě požádal ať s nim jdu tancovat.On mi včera napsal první.Chápeš?Takže on by měl navrhnout chození.“,,Takže bys souhlasila.“Zhodnotim.,,Jo.Souhlasila.Víš jaký je to skvělý, když vim, že o mě stojí?“Září.Věřim ji.A má fakt štěstí.Já asi takový mít nikdy nebudu.Nebo to si asi myslim do doby, než skončí vyučování.Po obědě si mě Kryštof vezme stranou.,,Martino.Co se děje?Sedim s tebou v jedný lavici, ale málem mě ani nepozdravíš.“,,A divíš se?“,,Jo.Divim.“,,No tak to je čistě tvůj problém.Já mám svý důvody.“,,Ale jaký?“,,Tak si třeba vzpomeň!“Vypadá to, že se fakt zamyslí.,,Od pátku se ke mně chováš divně.Nemá to snad nic společnýho s,“zarazí se.,,S?“vytáhnu obočí.,,Marcelou.“Vzdychne.Na to nevim co říct.,,Víš, já, no,“začne vysvětlovat.A pak mě zaujmou za dveřmi našeho ústavu dredy.A zubící se kluk.Na mě!Zamávám mu.Doběhnu si pro tašku a nechám tam Kryštofa stát.,, Čau,“pozdraví mě Leoš.,,Ahoj,“řeknu a naposledy se ohlídnu na Kryštofa.Má ruce v kapsách, kouká našim směrem, tváří se zachmuřivě a někam odchází.Nezajímá mě kam.Jediný co vnímám, je Leoš.A to za to fakt stojí.
Autor Princesse, 07.09.2006
Přečteno 734x
Tipy 2
Poslední tipující: Duše zmítaná bouří reality
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak jsem se dnes vrhla na vsechny dily a je to skvele, moc se mi to libi, styl jakym pises, no proste super. Kdy bude pokracovani, tesim se:)

12.09.2006 00:29:00 | dee-dead

ja chci další dííííííííííííííííl, plosííííííím!

08.09.2006 19:46:00 | Lisa Kloboučková

dobrýýýý honem další kousek prosíííím=))

07.09.2006 20:39:00 | Dark Angelus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí