Nina a Marek 2.

Nina a Marek 2.

Anotace: Tak tady je po dlouhé době pokračování....

Dovolená skončila a jak to mezi němi bude dál?
Nina se vrátila zpět do svého pracovního kolotoče. A co se změnilo na vztahu mezi ní a Markem? Skoro všechno. Denně si psali nebo volali. Pořád byli spolu,ale jenom jako kamarádi. Markovi to tak vyhovovalo, myslel si, že to prostě takhle bude Nině stačit. Spleltl se. Nina lítala v oblacích, mohla ne něm oči nechat. Při každém jeho doteku tála jako kostka ledu. Ale něco se stalo, nejen postel narušila tento intenzivní kamarádský vztah, ale i Markova blbost. Při jedné pánské jizdě se pochlubil kamarádům, co se stalo. Nina myslela, že ho zabije. Nemluvila s nim, i kdyz ji psal, kdyz se potkavali. Plakala, protože mu hodně moc věřila. Zklamal jí a od té doby jej pořád z něčeho podezřívá. Když otevřela svou mailovou schránku, nevěřila svým očím. Marek ji napsal, že se jí omlouvá. Rozbrečela se, ne smutkem, ale štěstím. Záleží mu na ni.
Chodili tancovat na stejnou diskotéku. Nina si tam časem našla své přátelé a známé, takže nebyla odkázana jen na přátele svoje. Takže nikdo nemohl říct, že tam chodí jen kvůli něj. Jednou měli tak obrovskou akci, že nakonec skončili ještě s Dj v baru. Marek byl společensky unaven, tak po chvíli odjel domů. Nina s kámoškou jeli asi půl hodiny za ním. Když docházeli k baráku, tak se kolem baráku motal nějaký stín. Marek, čekal na ně. Kámoška šla domů a Nina ho šla odprovodit k baráku. Prosil ji,jestli by mu nešla nachystat jídlo. Nina za každou vteřinu strávenou s Markem byla šťastná, takže souhlasila. Věděla, co se bude odehrávat, jakmile překročí práh jeho bytu. Jídlo si nakonec ohřál sám, ale slíbil ji, že ji bude vyprávět pohádku. Šli spát do ložnice jeho rodičů, byli na dovolené. Nina myslela, že se nic dít nebude, popřála Markovi dobrou noc a otočila se k němu zády. Marek nechápal, co se děje. Pohladil jí nohu a přitulil se k ní. Když se Nina otočila k němu tváří, vrhl se na ni jako hladový pes. Milovali se asi dvě hodiny v kuse. Nina usla v jeho náručí. Každou chvíli se budila a pozorovala Marka jak spí. Tulila se k němu, chtěla cítit jeho teplo.
Před obědem se vzbudila, on ještě spal. Měla divný pocit, chtěla z toho místa utéct. Po tváři se jí koulely slzy, protože věděla, že to byla zase jen jedna noc. Když dorazila domů, vlezla si hned do vany a snažila se ze sebe smýt všechny jeho polibky a doteky, pak si šla lehnout, chtěla usnout a zapomenout a noc, kterou opět prožila s Markem ...
Autor jadie, 13.10.2006
Přečteno 463x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí