Nina a Marek 3.

Nina a Marek 3.

Anotace: Podle všech okolností je to poslední díl...Děkuji za komentáře

Vztah Marka a Niny nabíral na intenzitě. Nedokázala si bez něj představit obyčejný den. Byla závislá na jeho telefonátech a smskách. Hledala vždy nějakou záminku, aby mohla být v jeho blízkosti. Po čase šli spolu na pivo, sednout si, pokecat. Měla pocit jako by se na ni koukal nějak jinak, že by mu na ní začalo záležet více jak na kamarádce? Chtěla být s ním. Šli spolu pařit. Potkala tam své kámoše, seděla u baru a bavila se. Marek na parketě, sledoval ji očima. Přišel k ní a políbil ji. Když ho chytla za ruku, tak neuhnul. Co se to děje? Objeli spolu všechny diskotéky. Skončili spolu u jejího baráku. Měl namířeno domů, ale vrátil se. Vrátil se proto, aby dal Nině pusu. Líbali se strašně moc dlouho, nemohla se ho nabažit a on jí asi taky ne. Strávili spolu dvě hodiny. Nejkrásnější za ten den. Lákal jí k sobě domů, ale Nině pracoval mozek místo srdce a odmítla. Chtěla ten den zakončit krásně a né aby musela z jeho postele opět utíkat s brekem, že je to na dlouhou dobu naposledy. S pocitem uspokojení lehala do postele s úsměvem na tváři. Pracovní týden uběhl jako voda. Blížil se víkend. S kámoškou se zavřely doma a popíjely, kecaly, plakaly. Marek jí volal, že hraje na diskotéce, že má za ním přijít. Byla šťastná, ale dávala si na čas. S kámoškou si dopily svou lahvinku a vyrazily. Před diskotékou opět telefon, kde jsou. Byly u cíle. Dostala každá pusu a celý večer hrál písničky jen pro ně. Byla v sedmém nebi. Odjížděla nad ránem, Marek ještě hrál. Dojely ke kámošce, ta usla. Nina byla smutná, chtěla být s ním. Napsala mu, kde je, že by chtěla vedle něj usnout. Za dvacet minut přijel. V momentě se zavřeli do ložnice a tam se dvě hodiny milovali. Nechápala, co se s ním děje. Neustále ji hladil a pusinkoval. Byla v sedmém nebi. Usli si v náručí. Nespala, cítila jeho teplo a chtěla se ho neustále dotýkat. Ráno se rozloučili a každý šel do svých domovů. Blížil se večer, měla naplánovaný bowling se svými kamarády, pak měli jít opět kalit. Marek nedorazil. Trošku jí to mrzelo, ale nálada byla v plném proudu. Dorazili všichni na jejich diskotéku. Marek tam byl, přišel je pozdravit. Choval se, jak by se vůbec nic s Ninou nedělo. Věnoval se svým kamarádkám. Nina seděla smutná u baru a koukala kolem, jak se všichni baví. Přemýšlela nad tím, kde se stala chyba. Kámoška Marka seřvala a ten odložil celé pivo a už se k nim ani nepříbližil. Nina si ho našla a do očí mu řekla, že když se chová tak, že neexistuje, tak pro něj už existovat přestala a odešla. Už jí nezajímalo, co dělá dál, věnovala se svým kamarádům. Napsal jí, že má svůj život a když nemá čas, tak bohužel. Řekla mu, že už teda do jeho života nepatří. Celý víkend proplakala. Musela si vzít v práci dovolenou, vybulila se. Po celém týdnu se potkali na ICQ, řekl jí, že pro něj existuje a že je mu to moc líto. Nina mu napsala, že jí chybí a moc. Ale má svou hrdost a neustoupí do té doby, dokud si neuvědomí, co jí provedl. Nina se trápí, přes den je jak sluníčko a večer pláče do polštáře. Je jí smutno, ale v hloubi duše ví, že je to konec její lásky a jejich kamarádství. Skončila láska a přátelství, pro pár společných nocí ztratili úplně všechno a to si on nedokáže připustit. Myslí si, že to Ninu přejde, ale spletl se. Ta co ztratila, teď hledá někde jinde..... KONEC ???
Autor jadie, 26.11.2006
Přečteno 572x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí