Milostný trojúhelník 5

Milostný trojúhelník 5

Anotace: ......

„Kristýnko...“ dožaduje se mamka odpovědi. Ta neznámá se k Martinovi přiblíží, políbí ho na tvář a něco mu říká. On se na ni jen usměje, ale znovu se podívá na mě.
„Jsem v pořádku mami“ obrátím se na ni a snažím se zamaskovat slzy v očích. Jak jsem jen mohla být tak moc pitomá?! Myslet si, že se opravdu zamiloval do mě! Nepromluvil se mnou celé tři roky, nevšímal si mě a potom? Byla jsem tak naivní, že jsem mu na to vše skočila. Že jsem mu skočila na ty slova, na ty řečičky.. na to vše. A já nána pitomá s ním skončila v posteli!!
„Mami, já hned příjdu, jen si odskočím“ pokusím se na ni usmát a než mi stačí něco dalšího říct vydám se k záchodům. Zalezu do jedné s kabinek, sesunu se na zem a rozbrečím se ještě víc.
Jak mi tohle mohl udělat?! Byla jsem naivní, byla jsem blbá! Byla jsem... uvěřila jsem mu tak strašně moc snadně. Jenže.. Je pravda, že mi už dlouho tyhle slova, ty polibky, ta něha chyběla a prostě.. Nepřemýšlela jsem. Zklamala jsem svou nejlepší kamarádku a teď ještě ke všemu? Jsem sama zklamaná, sama podvedená, sama zoufalá a co je nejhorší.. Jsem na to opravdu sama.
„Kristy?“ ozve se za mnou právě ten hlas, který jsem už nikdy nechtěla slyšet. A co hůř. Nikdy jsem už nechtěla vidět toho, komu patří.
„Co chceš?“ otočím se po něm.
„Jak se máš po té párty?“ zajímá se jako můj kamarád, ale ve tváři mu jde vidět... Co vlastně? Mám pocit, že je to smutek, že je to starost??
„Normálně. Co ty? Tvoje přítelkyně?“ kývnu směrem do restaurace, kde tuším, že někde sedí.
„Kristy, já...“ začne, ale já ho přeruším.
„Nevykládej mi nic. Nechci to slyšet Martine, já vím jen to, že jsi se se mnou vyspal a přitom máš přítelkyni. Vrať se za ní a zapomeň na to co se mezi námi stalo. Pro tebe to nebylo nic a já tím vším jen zklamala Anetu a riskuju, že ji ztratím jako kamarádku.“ řeknu mu a jen cítím, jak mi slzy stékají po očích.
„Pro mě to nebylo nic“ zakroutí hlavou. „Aneta se o tom nedozví. Nikomu jsem nic neřekl a ty si myslím, že uděláš to samé. Pokud na to mám zapomenout? Prosím. Ale to, co jsem ti řekl, jsem myslel vážně. Zamilovaný jsem do někoho jinýho a ty si myslím, že taky. Jinak bys tam se mnou nezůstala. To víme oba.“
„Máš přítelkyni, tak buď s ní. Zapomeň na tu noc, na to všechno. Buď si šťastný a je to. Uvidíme se na začátku čtvrťáku“ ukončím tuhle debatu a bez dalšího slova se vrátím k mamce. Martin tam ještě potom, co jsem se vrátila k mamce, chvilku byl, ale potom jsem ho viděla, jak se vrátí k té své, posadí se vedle ní a o něčem se baví.
„Jakou roly v tom má ten kluk?“ vystopuje mamka můj pohled.
„Mami.. to je Martin“ kápnu božskou.
„Počkej.. Anety Martin? Ale podle toho má holku, ne?“ zadívá se na ně mamka znovu a já jen přikývnu.
„A proč brečíš? To je ti tak líto Anety? Prosím tě. Ta holka užene někoho jinýho“ zakroutí mamka nad tím a zadívá se na mě. „Ale to není to, co tě trápí“ a já se slzami v očích zakroutím hlavou.
„Mami já...“ začnu, ale potom mě mamka přeruší.
„Vezmeme si pizzu domů a vše mi tam řekneš. A tentokrát úplně vše. Milan ještě doma nebude,“ mrkne na hodinky „takže budeme mít spoustu času“
„To nemusíš.“ zakroutím hlavou, ale mamka už mává na servírku. Poprosí ji o krabici na pizzu, rovnou zaplatí a než se naději sedím v autě na cestě domů.
Mamka doma vyndá pizzu z krabice, vytáhne červené víno, protože je ji asi jasné, že budu potřebovat trochu povzbudit a uklidnit a takhle si spolu sedneme do obýváku. Zapneme si písničky, je štěstí, že mamka má skoro stejný vkus jako já, takže se většinou nehádáme o tom, co teď bude hrát. Stačí, když zapneme očko, kde hrají od rána do večera nějaké písničky a jsme spokojené obě dvě. Každá si zde příjdeme na své a Milan si už zvykl na to, že tu někdy hraje přes celý byt očko z televize. Vždycky to vyřeší tak, že si vezme noťas a zavře se v ložnici, nebo někdy si zpívá s námi, přičmž to dává na vinu tomu, že už tu jednu písničku slyšel tolikrát, že ji zná na zpamět a už se mu i líbí.
„Tak co se stalo s tím klukem?“ zeptá se mamka a vezme si první kousek pizzy a rozlije nám oběma trochu vína.
„Pamatuješ si, jak sjem ti říkala, že mám podezření, že ta párty je jen kvůli tomu, aby ho Aneta sbalila?“ připomenu mamce ten večer, když se ji s tímhle svěřila.
„Pamatuju, ale taky jsi mi říkala, že se ji to nepovedlo“
„Ji ne.“ zakroutím hlavou.
„Tak komu? Počkej..“ zarazí se, když uvidí můj výraz „Co se mezi vámi stalo?“
Autor Veručka, 23.07.2012
Přečteno 351x
Tipy 2
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nom....nom...ještě si u toho zamlaskám, aby to znělo důležitě. Ne, bylo to...já fakt nechci být zlá a nechci dělat nijak zvlášť chytrou, protože to za prvé nejsem a za druhé sama se učím svými chyby ve psaní, jako ty, jako každý jiný. Od začátku do konce,(přiznám se, že prostředek, šel úplně mimo mě), jsem měla nutkání prokrucovat oči a říkat si "Už zase?!" Veručko, tohle téma na Lásku, jasný, chápeme...ale tento díl, byl klasický, ohraný, nekonečně smrtelně opakující moment, který v povídkách a románech najdeš tisíckrát. Načapání milovaného s jinou osobou. Brek...ale co mě nejvíce dostalo...ona se do něj zamilovala, ona ho miluje? Vždyť ještě před tím, než se s ním vyspala o něm ani okem nezavadila. Doufám, že to máš jen jako záměr té postavy a sama bys nic takového nikdy neudělala :D Bože, za tuhle kritiku přijdu do pekla, klidně mě za ni pošli někam! ;)

23.07.2012 20:57:52 | Klaný

Nebudu tě posílat nikam :-D.. každej má to jiný názor a já jsem za každý názor ráda a za kritiku, když neuráží a tak ;) takže vůbec, já to beru v pohodě, že vím na co si dát pozor a kde a všem dělám chyby..

24.07.2012 13:48:00 | Veručka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí