Sázka či životní láska 1.

Sázka či životní láska 1.

Anotace: Můj román bude určitě na pokračování,protože je velmi dlouhý.Pojednává o dívce,která je ze zámožné rodiny a přeje si poznat život normálních středoškoláků,ale tak aby nebyla poznána.............................................

Nina McRaien je hezká,inteligentní a svými rodiči velmi hýčkaná.Žije v Americe.Má staršího bráchu,kterému je 18 let.Rodiče Nini jsou velmi zaneprázdněni a proto si kupují Ninu všemi trendy a vymoženostmi.Jo to pravé po čem Nina touží?

Ráno u snídaně:
“Mami nezajdeme dneska na nákupy?”ptá se Nina své matky.
“Promiň,ale dneska nemůžu.”řekla Nině.Takhle pochodila Nina se všemi členy své rodiny.I když byla miláčkem všech neměla žádné kámošky,to jo to co Nině scházelo kámošky a taky láska.
U večeře:.
“Jacku prosím tě nemohl bys dat ten počítač pryč!”Jack zvedne oči v sloup a dál se věnuje práci.
“No tak Jacku!”Křikla Anna zoufale.Na to se zvedl James,Ninin bratr,a řekl:“to se musíte hádat i u práce.Já vím že se milujete tak se přestaňte hádat!”A nasupeně odešel.
Do toho se přidala Nina:“Mami co kdybych si udělaly výlet do Česka?” “A proč?”zeptala se matka.A Nina začala:“Mami ty víš,že tady moc kámošů nemám,no tak jsem si říkala,že tou cestou bys sis odpočala?”Končila Nina otázkovou.Na to spustili oba rodiče že jestli si myslí že jí budou poslouchat a na to se Jack její otec zeptal:“A na jak dlouho by sis představovala odjet?” “No já nevím asi bych si chtěla zkusit studovat na českých školách a poznat nové kamarády.” A než se stačila nadechnout tak jí do řeči skočil otec“To víš že jo,proč ne,aby tě zase všichni podváděli a odpláceli se ti strašně za tvou ochotu jako tady!”Nina se neudržela a řekla“proto tam taky nepojedu jako Nina McRaien,ale jako Nina Nováková,víš jako pod pseudonymem.Na to se ozvala matka:“Tebe to tady nebaví?Já vím že je ČR krásná země však jsemtě taky s Jamesem učila této nádherné řeči”
“Ale mami to víš že mě to nebaví samý večírky akce…….. atd.”
“No tak to je dobré naše dcera nám bude vyčítat její život!”spustil táta.
”ale já ……”
Nestačila nic říct a otec jí vyhnal do pokoje.Tentýž večer se už rodiče bavili normálně a přemýšleli o dceřiném nápadu.

Další den:
Děti se u snídaně stále s rodiči nebavili,a tak jejich maminka oznámila na čem se včera večer s taťkou dohodli.
“Nino my jsem už dávno zpozorovali že se tady necítíš dobře a tak jsme se rozhodli že já s tebou do ČR pojedu ty si zkusíš jaké je to žít jako normální středoškolák a já se vrátím na čas ke své starší profesy a to k učení.”
“No a taky bychom se vám chtěli omluvit vám oběma”ukončil řeč otec.
“To je paráda no to je super!!!!!”radovala se Nina
Myslíš že to tady spolu uválčíme?”zeptal se James
“Jasně přeci jsme chlapy!”a všichni se začali smát

O týden později:
(v letadle)
Mami já tomu nemůžu uvěřit!
No já doufám že tam aspoň měsíc vydržíš!
A obě se jako na povel rozesmáli!
No a já jsem ráda že jsem přežila loučení s Jamsnem
To je pravda řekla maminka loučili jste se jako kdyby jste se v životě už neměli vidět!
Mami a jsou čeští kluci tak hezcí jak se o nich povídá?
Neříkej mi že tam jedeme jenom kvůli tomu že jsou tam hezcí kluci!
Maminka se rozesmála a tím Ninu na celý let urazila,takže už Nina McRaien ani necekla tedy ani Nina Nováková necekla,protože za ten týden její matka všecjno zařídila.Koupila poblíž Brna nový hezký dům,zapsala ji do druhého ročníku ekonomického lycea, změnila Nině příjmení,ale nejen příjmení ale i její vzhled.Z nádherné modrooké dívky s dlouhýma blond vlasy se změnila na nevýraznou brýlatou holku,která měla vlasy zahalené do šátku.A proč si změnila vzhled,aby ji nikdo nepoznal protože se o ní hodně psalo v novinách a časákach,které probíraly její soukromí a také to že ona a její bratr jsou dědici celého rozsáhlého imperia McRaien.
Autor Niiika, 25.01.2007
Přečteno 810x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím že to není nic moc,ale prostě mě chytlo psaní toto je moje první povídka.Tak promiňte ty chyby a doufám že se vám příští pokračování bude líbit,a jestli chcete tak mi můžete pomoct

03.02.2007 09:41:00 | Niiika

Kromě těch chyb mi tam docela vadí, že píšeš nespisovně... . Slang bys měla používat pouze v přímé řeči. A neopakuj slova:-)

28.01.2007 17:23:00 | Kristule

Vypadá to zajímavě, ale máš tam moc chyb. Ne že bych chtěla buzerovat, ale sama jsem na buzerace podobného typu dost zvyklá. Za čárkami se dělají mezery a věta: A obě se jako na povel rozesmáli!...doslova bije do očí. Je tam spousta dalších věcí, ale to ať posoudí někdo jiný. :-)))

27.01.2007 12:34:00 | Fiorella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí