Sázka nebo životní láska 2

Sázka nebo životní láska 2

Anotace: Nina McRaien je hezká,inteligentní.Žije v Americe.Má staršího bráchu,kterému je 18 let.Rodiče Nini jsou velmi zaneprázdněni.Nina zatouží však po životě normálních středoškoláků v ČR,kde žila její matka.Potká v ČR tu pravou lásku nebo jen zklamání?

Jakmile jejich let přistál jeli se ubytovat do nového domu.
“No mami to je síla”řekla Nina omámeně
“To jsem ráda že se ti ten dům líbí”
“Jo a mami kdy nastoupím do školy?”
“No hned zítra.Tak doufám že se ti tam bude líbit.”
“Cože!To si děláš srandu!Panebože!Jak semám chovat a co dělat?”
“No tak uklidni se!Je to jenom škola,nic jiného!”začala se její mamka smát.
“Víš co už půjdeme spát,abychom na zítřek byli odpočaté a bez omlouvání!”nařídila mamka po výbuchu smíchu

Ráno v 6:00
“Nino vstávej”
“Mami kolik je?”
“šest hodin a jestli chceš stihnout školu tak si pospěš!Chtěla jsi přece zažít život normálních středoškoláků?!?”
“Jo vždyť už stávám!“
“Už jsi oblečená mami?”
“Moment Nino,už skoro jsem!”
“Mami myslím že budeš muset vstávat kolem 5 hodiny abys všechno stihla”
“Víš co kecko radši se připrav že jako tvoje nová profesorka budu velmi přísná!”
“Bojím,bojím…………”Dodala Nina dusící se smíchem

Asi o 10 minut později v autě
“Mami a myslíš že se včlením do kolektivu?”
“No to nevím,já ty studenty neznám ?”
“Hmmmmm………tak nic no”
Řekla Nina sklesle.Tím skončil jejich rozhovor.

Ve škole:
Ve škole se Niny ujal její nový třídní učitel,provedl ji po škole a všechno jí vysvětlil.
Nina byla velmi překvapená z toho jak dobře rozumí českému jazyku,i když je zde poprvé.
“No tak doufám Nino že se ti tady bude líbit a brzy se mezi náš kolektiv začleníš.
“děkuji pane profesore”
“tak a teď je čas představit tě tvým novým spolužákům”
“No tak jdeme na to”řekla Nina a přidala nejistý úsměv.
Už před třídou slyšela jak je jim vhod že jejich třídní učitel není ve třídě a místo vyučování mají volnou zábavu,kterou jakmile vešli do třídy museli přerušit.Jakmile Nina vešla do třídy tak si všimla jednoho hezkého kluka.Byl to blonďák s světle modrýma očima a uhrančivým pohledem.Blonďák si toho všiml,ale hned se otočil řekl něco svým kámošům a ti se začali smát.Nina si pomyslela že je to určitě kvůli vzhledu,ale také se utěšovala že na vzhledu přece nezáleží.Najednou promluvil učitel
“Dobrý den třído někoho bych vám chtěl představit tohle je Nina Nováková a bude to vaše nová spolužačka”třída zašuměla a třídní fifleny daly hlavy dohromady a najednou se začaly chichotat.
“No tak třído ticho necháme Ninu ať se vám představí”řekl učitel a předal Nině slovo.
“Ahoj já jsem Nina Nováková..”nestačila aní dopovědět a nějaký dobrák ji přerušil“to jsme si všimli.Nina se však nenechala rozházet a pokračovala “bude mi 17 let a přistěhovala jsem sem s mamkou z Prahy”Nina začala se scénářem který s mamkou vymysleli.“A doufám že mezi vás zapadnu”
“děkuji Nino no a teď přejdeme k tomu kdo si tě vezme na starost,nikdo se nehlásil až na jednu holku
“Já si ji vezmu na starost”řekla
“výborně Veroniko”najednou se učitel zarazil a řekl:“Ty jo kde je naše slušné vychování ty ses představila a my ne no tak kdo začne?”začala Veronika,po ní Helena,Lída,Aleš,Honza,Kuba,Lukáš a konečně ten nádherném kluk se jmenuje Adam a ty fifleny Adéla,Lucie a Viktorie dále Libor,Radek,Jirka a Ondra.No moc jich ve třídě není pomyslela si.Učitel ji posadil za Verčou do druhé lavice.Nina byla ráda že ji učitel posadil za Verčou která se zdála příjemná a ne za Lucii a spol které byli na první pohled nepříjemné.Mysleli si že jsou něco víc a přitom se neměli s čím chlubit!
Nina celou hodinu nedávala pozor protože se bavila s Verčou nebo si vyměňovala s Adamem pohledy a taky se radovala že ji někdo nepoznal.O přestávce si Nina všimla nástěnky kde je vyfocená na plakátě se svým bratrem Jamesem ,asi jsou tady taky někteří kluci a holky zblázněni do Niny a Jamese McRaien.
Autor Niiika, 26.01.2007
Přečteno 684x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí