Turn off the dark XXIII (Weak)

Turn off the dark XXIII (Weak)

Anotace: Víte co je nejhorší? :D Když dostanete psací krizi o zkouškovém...to je prostě za trest :D

Byla to chyba.

Neměla jsem to dělat.

Když jsem toho večera s pláčem utekla z bytu, nevěděla jsem kam jít. A pak jsem si vzpomněla na šatnu, která mi připadala jako nejbezpečnější místo. To, že se tam Reeve ukázal, bylo zvláštní. Jako kdyby to byl nějaký zatracený osud. A potom co mi vysvětlil, jak to bylo s Elizabeth... Byla to chyba, ale potřebovala jsem ho. Naposledy cítit jeho paže kolem sebe. Jeho rozechvělý dech a srdce. Tak strašně mi chyběl jeho tlukot srdce, když jsem usínala sama na pohovce v Alexově bytě.

Jenže pokud měl být v bezpečí, nesměla jsem se s ním vídat. Ta poslední noc byl můj hřích, který si budu dlouho vyčítat.

Byla tady zkouška a jeho ruce mě držely znovu. Zvedal mě do vzduchu a jeho oči mě ujišťovaly o tom, že to bude v pořádku, že mě nepustí.

„Izy pojď tančit!“ zahučel Jake a dorážel na kamarádku sedící v rohu. Ta byla ve tváři pobledlá a pažemi si objímala břicho.

„Nejdu Jakeu! Přijela mi návštěva a je mi blbě, takže tady nebudu trdlovat, když nemusím!“

„Ups!“ syknul Jake a odporoučel se. Ve mně však zakořenil divný pocit a v duchu jsem začala počítat. Byla jsem tak strašně hloupá. Když jsem žila s Alexem před vztahem s Reevem, vždy mi platil antikoncepční prášky, ale když jsem od něj utekla, na prášky jsem ani nepomyslela. S Reevem jsme si pak pozor nedávali. Jak jsem mohla být tak pitomá.

Kousla jsem se do rtu a odsedla si stranou od centra dění. Kluci stejně zrovna nacvičovali souboj mezi Spidermanem a Goblinem. Přitáhla jsem si kolena pod bradu a znova počítala. Kvůli událostem, které se v poslední době děly jsem na něco jako perioda vůbec nepomyslela a teď se mi v žaludku usadil děsivý pocit. Znovu a znovu jsem počítala, ale stále jsem docházela ke stejnému výsledku a to, že mám už více než čtrnáct dní zpoždění.

Iz zachytila můj pohled. Prudce vstala, rázným krokem přešla tělocvičnu a popadla mě za paži.

„Jdeme!“ sykla na mě rázně a vytáhla mě na chodbu. Šla jsem s ní jako v tranzu.

„Ty jsi v tom?!“ uhodila na mě Iz, když jsme osaměly a nehrozilo, že nás někdo zaslechne.

„Bože jen to ne!“ vjela jsem si rukama do vlasů a svezla se k zemi.

„Já mluvím o tom, že jsem to dostala, a ty najednou zbledneš a myšlenkami si mimo, takže jsi počítala...“

„Musím do obchodu!“ vyhrkla jsem a vyběhla z divadla nedbajíc na pokřikující Iz.

V hlavě jsem měla jako vymeteno. Kdybych byla těhotná, bylo by to Reevovo dítě a Alex by nás zabil... nás... Napadlo mě to před pár minutami a už jsem o sobě a tom teoretickém shluku buněk přemýšlela jako o “nás“. 

Za těhotenský test jsem utratila poslední peníze, které jsem měla. Takže jsem zase byla finančně závislá na Alexovi. Byla jsem znovu na začátku, jen možná s dítětem navíc.

Do divadla jsem se vrátila jako v mrákotách a Iz mě doprovodila na toalety. Nervózně pak poklepávala nohou, když jsme čekaly na výsledek. Musela jsem ji okřiknout, ať toho nechá, protože mi situaci vůbec neusnadňovala. Byla snad více vynervovaná než já a to nevěděla ani z poloviny, jak velká tragédie by to byla. A já byla klidná možná proto, že mi to zatím nedocházelo.

Stopky na jejím telefonu zapípaly.

Skočila jsem po testu ležícím na umyvadle a třesoucíma rukama ho zvedla do úrovně očí.

„Co znamená jedna čárka?“ šeptla jsem přiškrceným hlasem.

„Že jsi v pohodě. Nejsi v tom.“ Povolila ztuhlá ramena a vydechla.

Mě bylo divně. Na jednu stranu mi spadl ze srdce obrovský balvan. Utekla jsem hrobníkovi z lopaty. Druhá moje část posmutněla. Ta malinká hloupá část, která naivně věřila na šťastné konce, byla smutná. Čekat Reevovo dítě by bylo... nepopsatelně nádherné.

„Mel,“ Iz sevřela mé rameno a starostlivě si mě prohlédla.

Jen jsem přikývla. Ač jsem nechtěla, z očí se mi začaly kutálet slzy. Objala jsem se rukama a svinula se do klubíčka.

„Ale no tak, zlatíčko.“ Posadila se vedle mě a objala mě kolem ramen. „Pojď, sestřenice je doktorka. Ještě se na to mrkne, jestli chceš. Tyhle testy nejsou stoprocentní.“ 

O hodinu a jedno nepříjemné vyšetření později jsem seděla na nemocničním lehátku před mladou doktorkou, která s nakrčeným čelem zkoumala mé výsledky.

Iz seděla na parapetu okna a prohlížela si model mužského ústrojí. Snažila se mě rozesmát, ale já seděla jako na trní a doslova visela doktorce na rtech.

„Slečno Greenová, nevím, jestli je to pro vás, dobrá nebo špatná zpráva, ale těhotná nejste.“

Iz se na mě usmála a mrkla. Doktorka však nabrala dech a zadívala se na mě se zvláštním výrazem. „Je tady ale druhá věc,“ zašustila papíry a znovu je začala zkoumat. „Bylo by třeba udělat více vyšetření. Z těchto základních se toho nedá mnoho vyvodit... Z těchto testů vyšlo, že...“

Odkašlala si a soucitně se mi zadívala do očí. „…že těhotenství je ve vašem případě velmi nepravděpodobné.“

Ztuhla jsem a znovu si přehrávala v hlavě její větu. Těhotenství je nepravděpodobné?

„Saro, jak to myslíš?“ seskočila Iz z parapetu a sevřela mou ruku.

Probrala jsem se z prvotního šoku a konečně se nadechla. „Chcete tím říct, že...“

„Že nebudete moct mít děti. Samozřejmě uděláme ještě několik testů, ale z těchto výsledků je to celkem zřejmé. Nechci vám dávat marné naděje.“

„Aha, tak vám děkuji.“ Podala jsem si s doktorkou ruku a jako robot vyšla z ordinace. Už bylo půl třetí. Za chvíli bude končit zkouška, takže bych se měla rychle vydat domů.

„Am počkej!“ Iz za mnou vyběhla a dohnala mě až na rohu ulice. „Jsi v pořádku?“

„Jasně, že jsem,“ pokrčila jsem rameny a usmála se. „Stejně jsem děti asi mít nechtěla,“ zalhala jsem zoufale.

„Zlato, je mi to tak líto!“ natáhla ke mě ruce.

Zarazila jsem ji a pevně zavřela oči. Pálily mě a krk se mi bolestivě svíral. „Iz nech toho. Jen tak tak se držím. Prosím, nedělej mi to těžší.“ Otočila jsem se na patě a rychlým krokem zamířila pryč. Nechala jsem ji tam stát s rukama natáhnutýma k objetí.

Nechtěla jsem, aby viděla, jak hloupě brečím. 

A vlastně to bylo dobře. Nechtěla jsem přivést dítě do světa, kde existují lidé jako Alex. Možná bylo lepší, že moje dítě zůstalo jen jako představa, tam kde mu nikdo nemůže ublížit.

 

 

Můj život se proměnil v kolotoč.

Divadlo

Bar

Alexův byt

Divadlo

Bar

Alexův byt

Reevovy oči

Pocit bezpečí

Pocit nebezpečí

Láska

Klid

Bolest

A jednoho dne mě jeho dlaň po zkoušce nepustila.

Dotančili jsme svůj part. Pokaždé mě pak pustil a odešel do rohu zakouřit si. Dělal to pokaždé. Otočil se ke všem zády a kouřil. Jednou jsem viděla v odrazu okna jeho tvář. Oči měl křečovitě zavřené a čelisti napjaté. I když jsme se chovali jak dva cizí lidé, uvnitř ho to zraňovalo stejně jako mě.

Toho dne ale zůstal stát a dál svíral mou dlaň.

„Dnes večer se musíme sejít.“

„To nemůž…“ snažila jsem se mu ruku vytrhnout, ale držel mě pevně a vlastně jsem za to byla ráda. Chtěla jsem, aby mě nepouštěl.

„Myslím, pracovně.“

„Pokusím se,“ přikývla jsem a přemýšlela, jak to Alexovi oznámím. Co mu řeknu?

„Tak v sedm v Zen Palate. Mám tě někde vyzvednout?“ Cítila jsem jeho prsty obtočené kolem mého zápěstí. Bříško palce měl položené přímo tam, kde mi tepala krev, takže musel cítit, jak je zrychlený. Takovým nenápadným a přitom tak intimním dotekem věděl, co se mnou jeho blízkost dělá. Věděl to jen on a nikdo jiný, protože jinak v našich výrazech nebylo poznat nic. Tvářjsem zvládala uhlídat. Dokázala jsem se na něj dívat jako na cizího člověka, ale srdce jsem ovládnout nedokázala.

„Budu tam,“ kývla jsem a vyprostila ruku z jeho sevření.

Autor KORKI, 15.05.2014
Přečteno 400x
Tipy 17
Poslední tipující: její alter ego, Leňula, jitoush, Lůca, misulevals, Darwin, E.deN, Kohai, Raaven, kourek
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

.....dobře napsané...líbí....romány na pokračování čtu od Tebe a Lůcy,
obě jste dobré....je vidět,že jsi v plynulém proudu psaní,dobře se to čte,
je to přirozený,tak se těším,co bude dál.....Psala jsem to už Lůce,obdivuji,když se někdo pustí do příběhu na pokračování,aby to
navazovalo,zapadalo do sebe,bavilo a tak.Tak ať se daří v díle.....Ji.

17.05.2014 19:49:39 | jitoush

Děkuju moc, myslím že i za Lůcu :)
Jsem moc ráda že se ti to dobře čte a abych byla upřímná v plynulé části nejsem ani v nejmenším...právě naopak to drhne a nechce se tomu, ale jestli ti to tak připadá, tak je to možná jen v moji hlavě :D

18.05.2014 00:16:42 | KORKI

Ano, já taky děkuju.. a KORKI, mě teda nepřijde, že by to drhlo, naopak jede to jak, no nevím na čem, ale prostě to jede bez drhnutí tím správným směrem a to je nahoru :)

18.05.2014 20:35:25 | Lůca

děkuju děkuju :*

18.05.2014 23:13:58 | KORKI

...Myslím si,protože jsem začala číst Tvé dílo o začátku,že si se pěkně vypsala,že je tam v průběhu psaní vidět posun.Tvůj obraz,který skládáš,
získává na plasticitě.Nehraješ na efekt,ale pro mě jsou příběhy ze života
zajímavé.Je to uvěřitelné.Jak člověk píše,tak se více a více noří do toho
příběhu,ve fázi psaní "nevidí a neslyší",je prostě tam,aspoň si to tak
myslím.A to ponoření je na psaní vidět.Možná je to jinak,to by mě vlastně
zajímalo,ten proces,jestli už máš tu kostru románu dopředu a jen vyplňuješ
nebo to vlastně ani sama nevíš....Ale možná je to autorovo tajemství...
/úsměv/.Každopádně je to ucelené,člověk je zvědavý,co bude dál,určitě by to
sneslo i tištěnou podobu.Můj názor ber jako názor čtenářův,jsem laik,ne
pracovník nakladatelství.Ale čtenář,to je ta nejdůležitější koncovka,no né?Aspoň tedy pro autora..../úsměv/.Ať se daří...

18.05.2014 15:12:21 | jitoush

Jojo trefila jsi to úplně přesně. Já třebo u TOTD měla od začátku vymyšlenou kostru, kterou vyplňuju tak jak jsi napsala. Jenže ono tím vyplňováním se i ta kostra postupně přetváří. A je fakt že když píšu tak se do toho ponořím a prostě nevidím neslším, občas ani nepřemýšlím a ono se to píše samo. Jen to prostě chce tu správnou náladu a šťávu. V poslední době jsem ale s tímhle příběhem totálně vyždámaná, takže zkouším psát i jiné příběhy abych zase "nabrala sílu" :D Přecijen už to bude rok co trávím s Reevem a Amelii takže se náš vztah posouvá do jiné roviny :D
Jsem ale strašně ráda za takové komentáře :) To tak pěkně nakopává a je to jiný pocit než psát si jen tak pro sebe :) Takže ti za to hrozně moc děkuju :)

18.05.2014 17:58:46 | KORKI

...Rádo se stalo....Ji.

18.05.2014 18:00:10 | jitoush

Já už mám všechno zkouškové navždy za sebou :D :D
Jinak jsem moc zvědavá,o čem chce Reev s Am mluvit a proč nemůže mít děti. Jako vždy ale moc povedený dílek a těším se na další :)

17.05.2014 17:21:06 | Lůca

Děěkuju, no já jsem teď tak završená papírama že jsem zaskočila fakt jen hodit díl a odpovědět na komenty...ještě jsem ani neměla čas na další díl Allegry :-/
Tohle byl takový kratší dílek, ale další bude delší a určo větší vzrůšo :)

17.05.2014 17:59:15 | KORKI

Krásný díl :)
Jedu na čtrnáct dní pryč, pápá profesoři a šest testů!!! Takže ti budu držet palce při zkouškovém :)
A hroutit z toho všeho dopisování co mě čeká se budu až po návratu :P

17.05.2014 11:40:44 | kuklicka

Ooo tady se někdo má :D Tak si to tam pořádně užij :)

17.05.2014 13:31:00 | KORKI

užila jsem si :) A teď už jen doufám v brzké pokračování, které si přečtu :D

04.06.2014 21:37:41 | kuklicka

Huhuuuu :)
PS: Zkouškové by se mělo zrušit, psychicky to narušuje studentstvo!

16.05.2014 17:57:57 | Kohai

Žejo?? :D A to náš profesor psychologie prohlašuje, že studenti nemají stres, že to je hloupost....HAHA Vtipálek :D

16.05.2014 18:15:47 | KORKI

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí