Z Afriky do divočiny- 10.

Z Afriky do divočiny- 10.

Anotace: Tak, tady je to slibované. Snad se vám to bude líbit. Jsem zvědavá na Vaše reakce :) Hezké čtení..

10.

 

               ,,Ahoj zlato!" zdravila Nora hned, jakmile vešla do chodby Joachimova domu.
 ,,Ahoj!" opětoval pozdrav a vzápětí uslyšel ránu.
,,Zlato, jsi celá?" šel rychle na chodbu.
 ,,Jo, jo jsem. Jen mi to tu popadalo."
 ,,Jak se ti podařilo sem dotáhnout tolik věcí?"
 ,,Ehm, no, brácha mě přivezl," řekla Nora rychle.
 ,,Měla jsi zavolat, že sem stěhuješ polovinu bytu. Přijel bych pro tebe."
 ,,Ne, to je dobrý," řekla a ohnula se, aby věci, které jí popadaly, sesbírala. Přitom jí ze zadní kapsy kalhot trčel nějaký lístek. Joachim ho vytáhl.
 ,,Zlato, tohle ti málem vypadlo z kapsy," řekl a lístek jí chtěl podat, pak si ale všiml co to je.
,,Jízdenka z tramvaje? Jízdenka z tramvaje s dnešním datem?! Noro!"
 ,,Omlouvám se," špitla a prchala před Joachimem do kuchyně.
 ,,Ne tak rychle, miláčku. Já myslel, že je jasné, že když zavoláš, tak já přijedu. Ne?"
 ,,No, ano. Ale já nechci, abych byla jako někdo, kdo to jinak nezvládne. Nějak závislá na tobě, víš?"
 ,,Dobře, to chápu. Ale mohla jsi to udělat pro svoje vlastní bezpečí."
 ,,Kvůli Benovi? Ten už se od té doby co jsi mu málem rozdrtil hrtan neozval."
 ,,A to je taky dobře!" řekl a Nora si myslela, že tím debata o tramvaji skončila.
Joachim se však vrátil na chodbu a přišel s klíčemi a doklady od auta a oboje ukázal Noře.
 ,,Co s tím?"
 ,,Který chceš?"
 ,,Cože?"
 ,,Chceš audi nebo mercedes?"
 ,,Jsi v pořádku?"
 ,,Na rozdíl od tebe ano. Vyber si který chceš. Mně jedno auto stačí a navíc můžu jezdit klidně na čtyřkolce."
 ,,Ne, Jochi, přeci mi nemůžeš dát auto."
 ,,Můžu. Mám dvě jen proto, že je dostáváme od sponzorů."
 ,,Ne, zlato. Už jsi mi dal kolo a klíče od tvého domu."
 ,,Elo, zlatíčko, poslouchej mě. Miluju tě a když si teď řekneš, že chceš vrtulník, tak půjdu a koupím ti vrtulník. Víš, že ti to, že mám peníze nedokazuju každodenními dárky, protože to nechceš, ale tohle je nutnost. To auto prostě potřebuješ. Ať už na cestu odtud, na cestu sem, na takovýhle stěhování malých věcí, na nákupy, na to, aby tě nemohl přepadnout někdo někde v tramvaji. Zkus mě pochopit. Nedělám to proto, abych tě nějak oslnil, ale pro to, že to budeš tak mít jednodušší a bude to bezpečnější než tramvaj."
 ,,Existuje něco, co by tě odradilo?"
 ,,Ne," řekl a stále stál před ní s klíčemi od obou vozů v ruce.
 ,,Tak mi dej to, které máš nejméně rád," řekla a nastavila dlaň.
 ,,Tak tady máš mercedes. Já v něm vypadám jako obr," řekl a Nora se tak stala ,majitelkou´ černého Mercedesu SLK.
 ,,Víš, že tě miluju?" zeptala se a táhla své věci do obýváku.
 ,,Co jsi to řekla?" zeptal se, i když si byl jistý, že sluch má v pořádku.
 ,,Řekla jsem, že tě miluju. Ne proto, že jsi mi dal své auto. Ale proto, že myslíš na mé bezpečí."
 ,,Na ničem mi nezáleží víc, než na tom, abys byla v bezpečí," řekl a Nora ho za to políbila.

 

 

               ,,Jsem hotová," řekla Nora a od lvice jménem Schery odstoupila. Když jí pustil i poslední ošetřovatel, tak lvice vstala ze země, podívala se na Noru, pak na svou packu, olízla si jí, odfrkla si a v klidu odcházela.
 ,,Ahoj, co se tu dělo?" přišel Hans k výběhu lvů.
 ,,Nic, co bych nezvládla. Hele, já končím. Tady máš a můžeš zjistit, odkud to je," řekla a dala mu do ruky hřebík dlouhý šest centimetrů.
 ,,Kde jsi to vzala?"
 ,,Schery ho měla v tlapě. Píchla si ho tam, takže jsme jí chytili, vyndali jí ho a dostala pro jistotu dávku antibiotik."
 ,,Uspala jsi jí?"
 ,,Ne, proč?"
 ,,Noro, ty si koleduješ o pořádný úraz. Třeba zrovna Schery je klidná, ale co kdyby to byl Samson?" 
 ,,Tak zrovna Samsona bych si uspala. Nebo alespoň přispala," řekla a podívala se na hrůzu nahánějícího lvího samce.
 ,,Padej, ať už tě nevidím," řekl a pak ji ještě zastavil. ,,Jsi tu dnes zase tím vymazleným autíčkem?"
 ,,Ne, dnes jsem tu pěšky. Pádím. Čau," řekla a odcházela se převléct.
     Na šatně si svlékla kalhoty a v nich jí pípl telefon. Sehnula se a zprávu si přečetla. -Už brzy.-
Jen tyto dvě slova z neznámého telefonního čísla stačili k tomu, aby se Nora stala roztržitou a nervózní. Věděla od koho to je. Dooblékla se a pomalu scházela k východu ze Zoo. Stále se však ale dívala na všechny strany, jestli někde neuvidí Bena. Ben nikde v dohledu nebyl, ale přišla ji ještě jedna zpráva.
-Bavilo Joachima mě držet pod krkem? Já už se totiž těším, až budu svírat a pomalu drtit to tvé sexy hrdélko.-
Po druhé sms se svezla Nora na lavičku, u které stála. Zprávu si musela přečíst ještě několikrát, aby si byla jistá, že ji něco takového skutečně přišlo. To, že jí psal o tom, že s ní chce sex si zvykla. Tohle bylo ale něco úplně nového. Bylo jí z toho špatně až od žaludku a bála se jít domu. Zašmátrala v kabelce a vyndala si cigaretu. Zapálila a hluboce potáhla. Doufala, že ji to uklidní, jako vždy, ale nic takového se nestalo.
     ,,Noro? Co tu děláš? A od kdy kouříš?" objevil se vedle ní Hans a Nora se příšerně lekla. ,,Co se stalo?" sedl si k ní a ona mu beze slova ukázala obě zprávy.
,,Někdo ti takhle vyhrožuje?"
 ,,Jo, už déle. Odmítla jsem ho jako milence a on teď dělá tohle," vzlykala.
 ,,Joachim to ví?"
 ,,Jo, proto ho chytil, když na mě čekal u mě domě."
 ,,Ten hajzl tě takhle sleduje a čeká na tebe?"
 ,,Jo a já mám teď strach jít domu. Co když to brzy je třeba dnes?"
 ,,Sama domů nejdeš. To ať tě ani nenapadne," řekl a vzal svůj služební mobil. ,,Tady Hans, na deset minut si musím odskočit a budu mimo zahradu. Ano, je to důležité. Kdyby něco, jsem na mobilu," řekl, hovor ukončil a odcházel s Norou k ní domu.
     ,,Děkuju," řekla, když jí dovedl až ke dveřím bytu.
 ,,Neděkuj a hned jakmile skončí zápas, tak to Joachimovi zavolej. Tohle vědět musí. Není to žádná sranda. Kdyby ale něco se dělo, tak volej klidně i mě. Budu celou noc v Zoo, takže jsem tu do pěti minut."
 ,,Děkuju Hansi," rozloučila se s ním, zavřela a zamkla na dva západy a zahákla i bezpečnostní řetízek. Teprve potom Hans odešel. Nora válčila s tím, jestli to Joachimovi říct má, nebo ne, ale potom mu to raději neřekla.

 

 

               ,,Tak co Elo, hotovo?" ptal se Joachim, před odjezdem na zahradní večírek.
 ,,Jak vypadám?" zeptala se ho Nora a vyšla z koupelny. Na sobě měla šaty, která si vybrala a které byly jen na prsa, bez ramínek a s flitry. Ty byly hustě našité na šatech ve stříbrné barvě na prsou, pozvolna přecházely v bronzovou a ve zlatou až do tmavě hnědé, kterými byl pošitý pas šatů. Dále se flirty ve stejných stupních barev rozbíhaly až se ztrácely v krémovém šifonu. K tomu měla Nora zlaté páskové boty na vysokém podpatku, zlaté doplňky, decentní psaníčko se zlatými flirty a své dlouhé vlasy měla vyčesané do drdolu, čímž odhalila svůj krk a šíji.
 ,,Já, já, já nevím co říct. Vypadáš báječně, překrásně, jsi neskonale krásná a sexy, ale i elegantní zároveň. Já nevím, jestli to vydržím celý večer. Nejraději bych se s tebou miloval okamžitě," řekl a rukou ji sjel po délce celé páteře.
 ,,I ty vypadáš moc dobře. Skoro jako James Bond. Akorát nemáš zbraň."
 ,,No, jak se to vezme," řekl a v očích mu zajiskřilo.
 ,,Raději jdeme, nebo přijdeme jako úplně poslední," řekla Nora a s Joachimem odcházeli z domu.
          Zahradní večírek se pomalu rozjížděl. Nora se pozdravila s těmi, co už znala a seznámila s těmi, co ještě neznala. Téměř všichni muži, se kterými se Joachim ten večer bavil mu Noru chválili a jemu to dělalo velmi dobře.
     ,,Jochi je z tebe celý pryč, co?" řekla Sandra.
 ,,No, to doufám," řekla Nora a napila se šampaňského. Na svých zádech ale cítila něčí pohled, až jí to donutilo se otočit. Střetla se tak s pohledem Bena.
 ,,Už jste se spolu bavili třeba o Oktoberfestu?" zeptala se Sandra, ale Nora ji nevnímala.
,,Půjdeš tam s ním? Budu si tento rok nechávat šít nový dirndl, tak bys mohla jít se mou. Co ty na to?" ptala se Sandra, ale to už si Nořina nezájmu všimla.
,,Noro?" musela jí položit dlaň na rameno, aby jí znovu věnovala pozornost.
 ,,Cože? Promiň, musím si odskočit," řekla Nora a odcházela rychle za Joachimem.
Ten se bavil se svými kamarády.
     ,,Omlouvám se, ale potřebovala bych si ho na chvíli půjčit," řekla a chytila ho za ruku a táhla stranou.
 ,,Zlato, co se děje?" poznal, že něco není v pořádku.
 ,,Je tady."
 ,,Kdo je tady? Elo, uklidni se."
 ,,Ben. Je tady Ben. S nějakou blondýnou."
 ,,Do hajzlu!" rozčílil se a kdyby mohl, tak do něčeho kopne.
 ,,Asi, asi odejdu."
 ,,Ne, kdepak. Jsi pozvaná."
 ,,To on ale asi taky."
 ,,Tak, víš co? Budeme dělat, že se nic neděje. Třeba ho to přestane bavit, když uvidí, že si z něj nic neděláme."
 ,,Mám dělat, že tady není?"
 ,,Ano, ale kdybys chtěla jít třeba na toaletu do domu, tak mi to řekni. Samotná nepůjdeš."
 ,,Dobře," řekla a nervózně si pohrávala s rukama.
 ,,Teď jdeme tančit. A úsměv, prosím," řekl a táhl ji na připravený taneční parket.
Joachim však stále sledoval Bena. I ten se tvářil, že je nevidí. Párkrát si se svou partnerkou zatančil, ovšem vždy, když Joachim s Norou nebyli nikde v dohledu, vypil pár sklenek šampaňského a po občerstvení se rozloučil a s blondýnou odcházel.
          ,,Odešel," pošeptal Joachim Noře do ucha.
 ,,To jsem moc ráda. Chtěla jsem si tenhle večer užít a ne se bát co udělá."
 ,,Už je to v pořádku. Odjel," řekl a políbil jí na spánek. Následovala večeře, pár drinků se Sarah a Lisou, se kterou se nově seznámila, na baru a pak několik dalších tanečků s Joachimem.
          ,,Já si musím odskočit," řekla Nora.
 ,,Já půjdu s tebou. Taky už tu křížím nohy," řekla Sarah a společně odešly. Cestou míjeli Joachima s Tobiasem a tak Joachim viděl, že Nora není sama.
V části domu, kam Nora se Sandrou šly byla jen jedna toalety a tak šla první Sandra. Nora si zatím u zrcadla zkontrolovala účes a líčení, když na toaletu někdo vpadl.
 ,,Jé, vy budete Nora, že jo? Je tu Sandra?" zeptala se pištivým hlasem vysoká žena v šatech připomínající cukrovou vatu.
 ,,Čůrám!" ozvala se Sandra.
 ,,Přišla Berny s malým. Je tu jen na skok. Jsou venku," zapištěla.
 ,,Už běžím!" odpověděla Sandra a vyběhla z kabinky.
,,Berny je taky jedna z nás. Pospěš si, seznámím tě s ní," řekla Sandra při mytí rukou a pak rychle odběhla za ,cukrovou vatou´.
Nora si ale z žádné Berny nic nedělala a v klidu se zavřela na záchodku. Když přišla k umývadlu, tak si všimla Sandřiny malé kabelky, kterou zapomněla u zrcadla. Jen zavrtěla hlavou a začala si mýt ruce.
     ,,No konečně," uslyšela za sebou nepříjemný mužský hlas a podlomila se jí kolena. Snažila se ale zachovat si chladnou hlavu.
 ,,Tohle jsou dámské toalety, jestli jsi si nevšiml."
 ,,Je mi úplně jedno, kde s tebou budu."
 ,,Bene, odejdi. Prosím!" řekla a couvala, protože Ben se k ní přibližoval. Když narazila zády do zdi a Ben byl od ní na krok, tak věděla, že mu neuteče. I tak se o to ale chtěla pokusit. Tak jak jí podpatky dovolily vyběhla co nejrychleji a nejagresivněji jak jen to šlo, ale Ben ji chytil. Chytil ji pod krkem a přitiskl na vykachličkovanou zeď.
 ,,Teď už mi nikam neutečeš. Psal jsem ti, že se uvidíme brzy. A ty jsi se potom nechala dovést domu od toho doktora v práci. S ním taky šukáš?" zeptal se Ben a Nora z něj cítila alkohol.
 ,,Pusť mě," říkala tak, jak jí jeho stisk hrdla dovolil.
 ,,To ani náhodou," řekl a tlak na Nořin krk zesílil ještě víc.
 ,,Pusť mě! Pomóc!" zakřičela, ale Ben ji ihned umlčel fackou, která byla tak silná, až se Nora zapotácela a dopadla na zrcadlo, do kterého narazila čelem. Sklo se roztříštilo, Noře vytryskla z čela krev a svezla se na zem.
     ,,Teď si to spolu hezky užijeme. Jen my dva," řekl a sahal jí pod šaty. Nora se bránila, ale Ben s ní zápasil tak dlouho, až se mu látka šatů poddala a on je roztrhl až k pupíku. Noře se podařilo dát mu alespoň malou pěstí do spodní čelisti. Na to však Ben zareagoval tak, že ji jednou rukou opět chytil za krk a tiskl jí silou k zemi. Nora kopala nohama, škrábala Bena jak jen to šlo, ale všechno bylo marné a Ben se dostal tam, kam chtěl.

 

     ,,Berny, vyfoť mě s malým na můj mobil," požádala Sandra, která si chovala miminko své přítelkyně.
 ,,Tak mi půjč mobil."
 ,,Sakra, já zapomněla kabelku na wc. Vezmi si malého, já jsem hned tady," předala dítě zpět jeho matce a šla si pro kabelku.
Vešla do domu a šla hned na toaletu. Dveře ale nešly otevřít tak jednoduše, jako předtím a tak se do nich pořádně opřela a vpadla do noční můry snad každé ženy. Nebyla schopná ani slova a ani pohybu. Za to Ben se z Nory rychle odtáhl a s kalhotami pod zadkem utíkal pryč.

     ,,Noro! Pane bože," přiběhla k ní a nevěděla, co dřív. Pomoc Noře se zvednout ze země, stavět krvácení, nebo volat o pomoc?
Nora sama se pomalu přetočila na bok a snažila se popadnout dech. Měla obličej celý rudý od toho, jak ji držel Ben pod krkem a také od krve.
,,Zavolám pomoc," rozhodla se Sandra a chtěla rychle vyběhnout ven, ale Nora ji chytila.
 ,,Zůstaň tu, prosím," chraptila Nora a celá se klepala.
 ,,Dobře, dobře," řekla a všimla si své kabelky a natáhla se pro ní. ,,Přijď hned sem. Nora je zraněná. Na záchodě!" řekla do telefonu a za okamžik na toaletu vtrhl Joachim s Tobiasem v patách.
     ,,Pane bože, El, co se stalo?" zeptal se, když viděl tu otřesnou scénu.
 ,,Já, já tu nechala kabelku a když jsem se vrátila, tak tady byl, ten, ten," nemohla si Sandra vzpomenout koho to vlastně viděla. I ona z toho byla otřesená.
 ,,Ben? Byl to Ben? Noro! Mluv se mnou! Co se stalo?" naléhal na ni Joachim a tiskl jí ručník, který strhl z věšákum na čelo. Nora se jen třásla po celém těle, z očí jí tekly slzy a špatně se jí polykalo.
 ,,On Noru," hlesla Sandra a Nora se pevně chytila Joachima za košili.
 ,,Udělal ti to, co sliboval?" zeptal se Joachim a Nora jen kývla.
,,Zabiju ho! Já ho ,slibuju, že ho zabiju!" řekl a dal jí kolem ramen své sako.
 ,,Zavolám sanitku," řekl Tobias, když se i on vzpamatoval ze všeho, co viděl a slyšel. Oběma, Joachimovi i Tobiasovi, došlo že Nora byla právě napadená a znásilněná.
 ,,Ne, sanitku ne," zaskřehotala Nora. ,,Nechci do nemocnice!"
 ,,Neboj se, sanitku nezavoláme, ale do nemocnice musíš. Hodně ti ublížil, málem tě uškrtil," řekl Joachim, když si prohlížel krk své přítelkyně s čerstvými podlitinami. Pak ji vzal do náruče a nepozorovaně odcházeli z večírku.

Autor Lůca, 09.07.2014
Přečteno 515x
Tipy 7
Poslední tipující: Draconian, Sky, misulevals, jitoush
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ty vole, ty vole...malem sem z toho dostala infarkt...drsny dil.

26.09.2014 15:05:09 | Werushe

Děkuju za komentář, jsem ráda, že jsi to přežila ve zdraví :)

26.09.2014 19:32:33 | Lůca

achjo...je mi to moc líto...Nori je mi líto...já tohel vyložene nesnáším a ten Ben je mi víc než odporný. A ty mi vyčítáš, že píši depresivně. Podala si to důvěryhodně a to je rozhodně pochvala....jsem naštvanej.

trochu to odlehčím:
,,Který chceš?"
,,Cože?"
,,Chceš audi nebo mercedes?"

...sen každé ženy:-)))

10.07.2014 23:24:33 | Draconian

Právě pro ten hrozný konec jsem zvolila lehčí začátek. Nevěřím, že ty bys nebral ani jedno z nabízených aut. Jinak jsem ráda, že jsi naštvaný, je vidět, že jsi se do toho vžil.

11.07.2014 05:49:38 | Lůca

Fajn, Ben se ukázal jako prvotřídní magor a naprostý prase, chudák Nora.... Snad mu Joachim bude moct pořádně "upravit fasádu" nebo něco... Teď jsem Afriku moc nečetla a jsem ráda, že jsem se tím prokousala, protože píšeš opravdu výborně, Lucí :)

10.07.2014 11:33:56 | Elisa K.

Děkuju Elis, jsem ráda, že pokračuješ ve čtení i dál. Co joachim udělá je ještě ve hvězdách. Moc děkuju za komentář. :-)

10.07.2014 13:58:23 | Lůca

.....hodně drsný....tak doufám,že ten parchant skončí za katrem.....
dobře napsaný....vtáhla si do té příšerné situace....Ji.

09.07.2014 22:50:09 | jitoush

Vypadá to, že jsi to měla jako pohádku před spaním, tak snad to nebylo až tak příšerné. Děkuju za pochvalu, no a jak ten hajzl dopadne ještě uvidíme..

10.07.2014 05:54:07 | Lůca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí