Sázka či životní láska 3

Sázka či životní láska 3

Anotace: Nina McRaien je hezká,inteligentní.Žije v Americe.Má staršího bráchu,kterému je 18 let.Rodiče Nini jsou velmi zaneprázdněni a proto si kupují Ninu všemi trendy a vymoženostmi.Nina zatouží však po životě normálních středoškoláku v ČR potká tam lásku?

Nina byla zviklá že jí a jejího bratra pořád někdo okukoval,proto ji to nějak nepřekvapilo že tady ten plakát je.Taky věděla že je s bratrem po mamce která je taky blondýna s modrýma očima a po taťkovi nezdědili s Jamesem nic,tedy kromě nadání pro sport.Najednou si všimla že na ní někdo mluví byla to Lucie:“No snad ses nám nezakoukala”
“no já myslím že ne a ty?”odpověděla ji Nina stejnou mincí
“co si to dovoluješ?kdo si myslíš že jsi?nějaká miss world?”
“ne nic takového si nemyslím!Protože nejsem taková fiflena jako ty!”
Lucie se nevzmohla na nic a navíc zazvonilo na hodinu.Zase přišel třídní učitel ale tentokrát v závěsu s někým jiným,s Nininou matkou.
“tak třído dneska asi máme představovací den,chtěl bych vám představit vaši novou profesorku psychologie a ekonomie”
“Dobrý den mé jméno je Anna Nováková”
Než stačila pokračovat tak ji přerušila Veronika.
“Pani profesorko vy máte něco společného s Ninou?”
“A co bych měla mít s ní společného”
“Paní profesorko vy odpovídáte otázkou mi chceme slyšet kladnou nebo zápornou odpověď!”přidala se Lucie a třída ji dala za pravdu.
“Ano” řekla Ninina maminka
“A co?”otázal se Adam
“řekněme že vztah matky a dcery.”
“WOW no tak to je dobrý”dodala třída jako jeden muž
“Jsem ráda že jsme vyřešili moje příbuzenské vztahy a nyní přenechám hodinu vašemu učiteli,abyste mohli začít s angličtinou.”

V hodině Aj
“Tak začneme” prohlásil učitel
“Takže Nino řekni mi jak daleko jsi s angličtinou?”zeptal se učitel
“No řekněme že daleko”odpověděla
”tak ji zkuste vyzkoušet”navrhla rychle Lucie
Nina na to nic neříkala,věděla že překvapí svou výbornou angličtinou a taky si všimla že se na ní všichni kluci dívají včetně Adama.
”tak Nino zkusila by sis konverzaci?Jediný kdo to zatím zkusil byl Adam a zvládl to na výbornou.”
O.K.”odpověděla Nina
Učitel na ni začal hrnout otázky a Nina mu zdatně a rychle odpovídala,všichni byli vyvedení z míry jak rychle odpovídá.Holky ji okamžitě pomlouvali a kluci se na ni obdivně dívali a Adam po skončení řekl very very good.Protože on jediný trochu rozumněl ostatní byly vedle jak ty jedle.
Autor Niiika, 30.01.2007
Přečteno 551x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí