Legie Zla 24/24

Legie Zla 24/24

Anotace: Zkrocená bestie




Zkrocená bestie

 

Pomalu jsem otevřela oči, všude byla tma ale poznala jsem, že naproti mě někdo sedí. Co se stalo? Kde to jsem?

Když si mé oči zvykli na šero, konečně jsem ho poznala, byl to Curioso a usmíval se. Na nic jsem nečekala a vrhla jsem se mu kolem krku. Byla jsem tak ráda, že je v pořádku. Tiskla jsem se k němu a on ke mě. Něco na tom bylo zvláštní, už se nesnažil odtáhnout se ode mě, ani si nedával pozor na to aby mi neublížil. Co se stalo?

,,Bel,, zašeptal a vzal mou tvář do svých dlaní.

Zadívala jsem se mu do očí, a ony byly rudé. Ovládala ho bestie, ale přitom se choval tak něžně. Pak mě lehce políbil, vůbec jsem ho nepoznávala. Teť přeci neměl být nežný. Ale přestala jsem si toho všímat, byla jsem příliš ráda, že ho vidím. Přitiskla jsem se k němu blíž a on mě lehce položil zpět na postel. Jednou rukou mě obejmul a druhou mi zajel do vlasů.

,,Curioso,, vydechla jsem jeho jméno a znovu jsem ho políbila. Přestala jsem sledovat co dělám nebo co dělá on, a začala jsem si to užívat.

Každý jeho dotek mě hřál a já se mu plně oddala. V tuhle chvíli by mi bylo jedno jestli mě zabije. Něžnými polibky se přesunul k mému krku, pak na ramena a zase zpět. Chvěla jsem se v jeho náruči a chtěla jsem víc. Najednou zvedl své oči a divoce se na mě zadíval, donutilo mě to usmát se, ale né proto že to vypadalo směšně, ale protože jsem ho tolik milovala. Vybavila se mi vzpomínka na jeho zoufalý hlas a na ty slova ,,Miluji tě Bel a navždy budu,,.

Toužila jsem to slyšet znovu. a tak jsem udělala první co mě napadlo.

Přitáhla jsem si jeho obličej a políbila jsem ho na krku. Zasténal.

,,Miluji tě Curioso,, zašeptala jsem mu do ucha a on se zhluboka nadechl. Chytil mou tvář a podíval se mi do očí.

,,Zopakuj to,, zaprosil zastřeným hlasem.

,,Miluji tě Curioso.,, zopakovala jsem mu poslušně a nakonci jsem se jemně kousla do rtu.

Zadíval se na mé rty a pak znovu na mě. Znovu mě políbil, ale tentokrát už jsem ho poznávala. Ten polibek byl vášeň sama. Kdybych mohla tak pod jeho doteky shořím jako na rozpáleném slunci. Přesunul své ruce na můj korzet a jedním pohybem ho ze mě strhl. Trochu jsem se zastyděla, ale neměla jsem příležitost zaprotestovat. Přitiskl se na mé tělo, a já jsem musela znovu vzdychnout. Dlaněmi mi hladil celé tělo a svými polibky zasypával můj krk a rty.

To napětí se už nedalo déle snést, chtěla jsem ho a to hned. Své nohy jsem upravila do takové pozice, že stačil jediný pohyb a byl by svým tělem mezi nimi. A to jsem také udělala, dala jsem mu jasně najevo co chci a viděla jsem, že to chce taky. Nebál se ani neměl v plánu utéct ode mě. Tentokrát byl jen můj a já jeho.

Díval se mi do očí a rukou nahmatal mou nohu po které přejížděl. Trápil mě a líbilo se mu to. Pomalu mě svými doteky mučil, a já se rozhodla oplatit mu stejnou mincí.

,,Chci tě,, zašeptala jsem mu smyslným hlasem a povolila jsem nohy tak že se dostal blíž k mému klínu. Jeho rudé oči plálý jako plameny ohně. Rozhodl se poslechnou můj rozkaz a aniž bych si toho všimla sundal mi poslední kousek oblečení a to stejné udělal i u sebe. Byl nahý a tak krásný. Toužila jsem se ho dotýkat, ale on měl jiné plány. Rozhodl se splnit mé přání a to tak, že okamžitě.

Přesunul se zpět mezi mé nohy a zadíval se mi do očí, tehdy poprvé toho večera jsem v nich viděla i strach.

,,Nebojím se,, zašeptala jsem mu, pohladil mě po tváři a zavřel oči.

Tehdy se naše těla spojily, vzdychla jsem a pevně jsem se k němu přitiskla. I on vzdychl a podíval se na mě.

,,Miluji tě Bel,, zašeptal mi něžným hlase a políbil mě. Ve stejnou chvíli se začal pohybovat a vlna horka stoupala mím tělem. I jeho tělo se chvělo neznámím pocitem, pořád si nebyl jistý, jestli se dokáže ovládat.

,,Miluji tě,, zašeptala jsem mu znovu a pak už jsem se nechala unášet pohyby jeho svaltaného těla. Vzrušení sílilo a on si mě k sobě přitáhl ještě těsněji. S další vlnou jsem vzdychla a on také. Myslela jsem, že to nevydržím, pevně jsem ho objala kolem těla a aniž bych to dokázala ovládat, s nejsilnější vlnou rozkoše jsem se zakousla přímo do jeho ramene. Hlasitě vydechl, možná bolestí, možná ze stejného důvodu jako jsem se já zakousla do části těla která mi byla nejblíž. Pohyby které mě přenesly do nebe ustaly a on mě láskyplně políbil. Byl to něžný, hluboký polibek. Tolik mě miloval a já jeho.

Sthla jsem ho pod sebe a lehla jsem si na jeho horké tělo. Poslouchala jsem jeho srdce a dívala se na to jak se jeho rudé oči pomalu mění zpět na ledově modré. Tohle bych mohla sledovat pořád, ale mnohem lepší bylo dívat se na něj, na jeho božské tělo a hlavně na to jak se na mě dívá.

,,Zkrotila jsi bestii Bel.,, řekl mi potichu a políbil mě na čelo.

,,Já vím,, usmála jsem se na něj a znovu jsem ho políbila. Jeho nebudu mít nikdy dost.

Autor Bea, 04.03.2015
Přečteno 441x
Tipy 1
Poslední tipující: Nespavec
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krocení bestií bývá nebezpečné. Ale i vášnivé ;)

05.03.2015 03:16:21 | Nespavec

To vis mno ta moje fantazie :D

05.03.2015 09:09:53 | Bea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí