Promyšlená záměna partnerů 3

Promyšlená záměna partnerů 3

Anotace: Třetí díl

Vlasy větrem ovívané ji sklouzly na záda a na ramenech byly známky husí kůže.Párkrát mrkla do přítmí a snažila se zjistit, jestli má po ruce něco,do čeho by se aspon zlehka schovala.Kožený interiér jí zlehka studil do stehen i do zad. Tady, ozvalo se zepředu zastřeným hlasem a malým oknem se protáhla čísi ruka,která svírala sako černé jako noc. Jakoby ji snad četl myšlenky. Bez váhání ho přijala, přehodila letmo přes sebe a upoutala pohled dopředu na neznámého řídícího. Neměla vůbec pojem o tom, kam a s kým jede, ale momentálně byla její zvědavost mnohem větší než strach a tak pouze seděla, a v hlavě jí probíhaly různé domněnky a představy o tom, co se bude v příštích několika hodinách dít.
Najednou ucítila jak zafungovaly brzdy, auto zastavilo a o chvilku později jí řídící přišel otevřít.Vyhoupla ležérně obě nohy naráz a pomalu, nejistě se vyhoupla ze sedadla. Rozhlédla se kolem, ale její řidič byl v nedohlednu. Myslela si, že si šel opět zabrat své místo za volantem, tak se rozhodla ho překvapit, ale v tomto činu ji zabránilo cosi na příjezdové cestě, u které vystoupila. Štěrk lemovaly levandulově narůžovělé lístky růže. Uchvátilo jí to. Vydala se po cestě napříč růžové, aniž by si víc vzpoměla na neznámého se sakem.
Autor Camillee, 05.09.2015
Přečteno 507x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí