Už nejsem naivní...IX.díl

Už nejsem naivní...IX.díl

Anotace: Květen- jména pro miminka.

Už je pomalu čas začít vybírat jména pro miminka. Netušila jsem, že to bude tak těžké. Je tolik krásných jmen! jen vybrat to správné... vždyť to nebohé díťe ho bude mít celý život! Navíc- co se líbilo mně se nelíbilo mamce, co se líbilo mně i mamce nelíbilo se taťkovi. Co se líbilo mamce a taťkovi se zase nelíbilo mně. Nakonec jsem vybrala pár jmen pro kluka a pár pro holku:

Holčička:
Karolína, Klára, Julie (tyhle jména jsou hodně oblíbená. jsou hezká, ale přece jen je má spousta lidí...)
Magdaléna, Mahulenka (Už méně obvyklá. Proto moji favoriti)
Anička, Anežka- (typická jména jsou přece jen nej...)
Pavlínka, Linda (Tak na těchto jménech poslední dobou ulítávám..)
Justýna, Agáta (Moc hezká a neobvyklá jména. Navíc mají spoustu podob...)
Kluk:
Tomáš(Ani nevím proč, je to úžasné jméno...)
Ondra(je takové čisté a krásné...)
Honzík(Asi my v paměti uvízla Honzíkova cesta:-))
Kuba(Tak tohle jméno je jedno z nej...Krakonošovi pohádky...)
Oliver(Strašně se mi líbila knížka Oliver Twist...)
David (David a Goliáš- rozum, síla a inteligence...:-))
Vítek (skřítek Vítek:-))

Dalo to fušku. Monika byla okamžitě pro Julii a Anežku. Abych pravdu řekla, mně se nejvíc líbí Linda a Vítek. Lukášovi se Vítek líbí, ale Kuba je prý lepší. A z holčiček by jí dal jméno Lucka. To nechci pletlo by se to a já bych tím pádem byla Lucka starší. V poslední době se s Lukášem vídáme docela často. Občas za ním zajdu do cukrárny, občas zajde on ke mně domů. Posledně mi vysvětloval matematiku. Skvěle jsme se bavili. Vždycky mi taky něco přinese. Většinou bonbony nebo čokoládu. Nikdy neodolám. Moje bříško už je díky tomu opravdu monstrózní. Doktorka říká že na sedmý měsíc je to v normě, ale já cítím, že bych mohla mít o pár kilo méně. Pořád jsme ale jen kamarádi. Nechci to měnit. Nejsem připravená na to se zamilovat. Už zkrátka nejsem naivní. Nevěřím na lásku na celý život. Nevěřím na pohádky. Život je realita. Někdy sice krutá, ale nic není jednoduché.

váha: 72 kg
výška: 164 cm
obvod pasu: 88cm
Autor Kristule, 08.02.2007
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí