Zápisky pravotocive molekuly

Zápisky pravotocive molekuly

Anotace: Reflexe

Prochazel jsem po Malinovskeho, projizdel pres ulici mezi sluncem a termoplastem radicim se jako samply biblickych basovych linek, pasove linky ujizdely v pruniku mezi dimenzemi a hracemi na elektronicke experimentalni nastroje, to vse ve trojim vedenim, kdyz v tom napadly myslenky na kreativni instrumentace.....na vodive instrumentace prostoru.

 

Na Malé scéně při strhavani iluzivniho náznaku k nove hře, se objevila ladna synchronizace, jako ze srdce myšlenek na ni, na první litanii neverne lásky, opravdového básnického pouta jake se rodi mezi dvěma lidmi jednou za čtvrt stoleti, duševní souhra a nejkrásnější milenecka noc. 

 

Paměti věci jak je neznáme, otevření se tem to reflexim. V autoškole pochody na úvod k pochopení me bilance, nezvyk programovany zaslymi mechanismy. Fluidní excitace  (to spada do sady jiné rady) exklamace a deklamace. Afrodiziakální deklarace. Na úvod rada: projizdet zatáčky krokem, vycházet s nadhledu z nadjezdu v klidu, v klidném módu, v klidném trvání, pomalou flow kol a pedálu točení volantu. 

 

Neustále sledování zrcadka, pravého jak je na periferii zorného pole, otacim neustale hlavu a vidim jak probíhající linka okraje vchází do nove řady. 

--- 

Na straně hereckých zkoušek, setkání s dramaturgem, změny v chápání poslední scény aby pracovala aby fungovala jak má. Zcela na jiné straně...'pochody při bourání scény: ty původní obrazy při zapletenem pletenci thc na neurotransmiterove zdi, reflexe paranoia, nebyla zcela paranoiou, ale vestivou silou ve stinu budoucí imaginace. Bylo to obrazy, scenicke obrazy, mezi dělící poznámky, osli můstky prostoru, lidské proporce času a nekonecna, fyziognomicke řady nasobene biotechnologickymi mantinely, lidska prognóza ztraceného boje o srdce duchovních hodnot lidstva, vzorce civilizačních mechanismu usticich do krize zebroveho krize, zeliska hemisferalnich parolodi, jež si na konci evoluční řady uvědomí úlohu vědomého domestikovaneho dvounoheho organismů, zkracene úvazky nečekaného blaha, hamizne blány a lany ve kterých mizí veskere zábrany, slyšet neurofunkovou valhalu prorocke budoucnosti, odkaz za odkaz za tu hru mezi řádky...Pokusím se to napsat znovu.

 

Postava ktera mi byla svěřena, odpovídá vlastně úplnému vzezření, je třeba ji dostat zahadnosti již od první vteřiny od první scény, od teto kdy se jevila jako neviditelna, jako beh těchto řádků jako trans dispozice mlade matky obklopujici sve potomky vůli a činem tvořivého podnětů, takže zadne z nich nekonci na hrbitove ve vlastním zárodku bez dostatecne vyvinute individuální excitace, emocích lokálních pro porcích kruhu, kolapsy druhu, hudba vesmíru, smirnost kniru supernov.

 

Postava odrikava sve repliky az v hrde, udelne strnulosti, moment prace za kterou jde ona povaha osobnosti jez mne někdy navštíví nebo se sloučí s vesmírný mi slunci. Kam az sahá dramatizace umelecke sféry a proc se porad nemáme rádi pilíře i zárodky lidskosti jsou nakazeny vlastni sobeckou dominanci. 

 

Postava Tondy Szedilka je postava, ktera má v životě hodně útrap kvůli minulosti jeho matky, ani nevím kdo je ve hře jeho vlastni otec tato partie mi není nakloněna, slova jsou napůl zerdi mého srdce nevyslovena, kavalerie slabik je zahorkla na svých deformovanych zakladech citové dospívající organizace. Za to mohou refragmentace, kvantove lidské, mikrocelularni, změnily nastavení me osobnosti, zde cítím nutkání vyjádřit pouto, jehož směr je experimentální realizace myšlenkové hry, ideove kombinace mezi méně stycnymi horizonty, jinak známa jako scifi.

 

---

 

Zde se mi podařilo rozkrýt kořeny žánru, rustikální schizma tam dole na citových chudech a berlickach talentu a citu, mohou li se snoubit v nezaujatem zkrehnuti básne a lidské mysli, její skrytého a tajemného života a energie. 

Scénář mych her nedostává ani geometrického ani centrigugickeho tvaru, postrádám dostatek endokrinní koncentrace a inertní variace na trpělivost v běhu času, jinak : chybi jasný prikladny záměr, kristalove ciste zrcadlo vize.

 

Opravdovost těchto pochodu nespočívá na ramenou mezizubních mikrobů, ale je fundamentalne layerovana podel fuzni organizace celkove mesmerizace dimenzionalni ho tlaku srdce. Příliš prekvapujici parametricka kardioda na kardiovaskularnim mikrofonu fonicke soustavy, ktera dosud i přes odstup stoleti nebyla rozlustena. Zvukova stěna jejíž konec nebyl dohledán současnými procesy.

 

Ideacni účesy, ne rozhodnost autonomních televizních kanálů, permutace análních styku, kapradinove ženy a bezenkyne a vězeňkyně vlastni tvořivosti, tekavost car a aristokracie globálního aparátu. Adepti na podhoubí a Podvedoma znamení míst o kterých se dříve nepsalo nebo nebyly pochopeny.

Výsledek je znám pouze pod vědomou příčinou. Výsledek experimentu pro mne znamena jej další deformaci skutečného porozumění podstatě skutečnosti. Dlouho čekající talent soubezne stinu a telekineticke mimozemské mašinérie, ktera se zjevuje ve velkých davkach solipsisticke organizace ornamentální ch sfér multigridu holograficke piktorizace reality. 

Vzdycky to slovo utikajici do zaslovi levne a formující se kolektivní myšlenky. Příběhy hynoucich druhovych vrstev tekoucich plynoucích směrem k lidskému ostatku nalezenemu mimo solární soustavu nabitou miliardou baterií ve kterých jsou úkryty oběti našich myšlenek. 

 

Skutecna vědoma realizace jako magie Giganticke animalni galaxie. Termonuklearni hnizdiste lihnoucich se zhmotnovanych právě probíhajících deziluzí měnících se mezi statusem iluze a uskutečnění se tuze v tuzi lidské hlavy premapovane kamsi do čtvrtého prostoru. Akupunktura jemného a britkeho teroru. 

 

Agentura hororu, divadelní inscenace, dřívější imanence, praporova opora lávy ze které se roztrilene srdce budoucnosti měni v tvarosloví viditelného konzumního spektra. Jako přijímač na příjmu rijnove váhy hudební demytizace produkčního procesu...

 

Autor Happyyz, 17.03.2016
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí