Sázka či životní láska 5.

Sázka či životní láska 5.

Anotace: tak doufám že se pokráčko bude líbit a já vás zaujmu.....a prosím komentáře

Jakmile Nina dorazila domů tak se dala do zařizování svého pokoje.Maminka jela koupit Ninin vybraný nábytek,tak zůstala sama doma.Z jejího přemýšlení jak udělat její pokoj ji vyrušil zvonek.Zvonek byl neúprosný a přestal jakmile Nina zakřičela už jdu.
“No nazdar člověče,kde se touláš?začala Veronika
“Jé ahoj to už jsou tři hodiny,pojď dál a chovej se tu jako doma“a pozvala ji dovnitř.
“Téda to je barák!Kolik má pokoů?”
“Je to 7+2.”
“No teda a co budeme zařizovat?”
”Můj pokoj nahoře na poschodí”
Nina zavedla Verču do svého pokoje kde byly přichystány barvy,dekorace a další zbytečnosti.
”Teda to je pokoj jak na zámku a co budem dělat?
“Malovat,vybalovat,rozestavovat nábytek a další věci,které potřebuji k životu.”
”no tak to musíme začít v 18:00 se tu pro mě staví brácha”
“Ty máš bratra?”
“jasan,vždyť ho přece znáš”
“Vážně”
”Panebože můj bratr je …………..Adam!Jsme dvojčata!”
“Cože?Vždyť jsi nejste vůbec podobní”řekla Nina s úžasem
“No to je pravda já jsem po taťkovi a Adam po mamce,po které zdědil i její krásu a když jsme u toho tak by jsme měli začít.”Řekla Verča
Celé tři hodiny holky malovali pokoj na světle olivově zelenou barvu a byli rádi,že to stihli.V 18:05 zazvonil domovní zvonek.Když Nina seběhla dolů a otevřela tak za dveřmi stál Adam.
”Ahoj Nino je tu ségra?”zeptal se Adam s okouzlujícím úsměvem
”Jasan pojď dál Verča se teďka sprchuje,jelikož byla celá od barvy.”
“No koukám,že ty by si to taky potřeboval.Páni to je bejvák….“a než to stačil doříct Nina se rozesmála.
“Co se děje?”
”No je jenom poznat že jste dvojčata”
“Aha.WOW to je tvůj pokoj?”
“No budoucí,než tu rozestavíme nábytek……….atd.”
“Můžu se na něco zeptat?“řekla Nina
“Oky”
”Proč mě Verča požádala o doučování v Aj ,když ty umíš docela slušně ze třídy,tedy podle mě asi nejlíp”
”Omyl zlato teď ty nejlíp ze třídy umíš ajinu.No a Verču nedoučuju,protože je to práce pro sebevraha!” Adam se začal smát a Nina to dlouho nevydržela a začala se smát sním.A vtom vyšla ven Verča.
“Co se děje,co je tady k smíchu?”v tom se zarazila a pomyslela si,že Nina a Adam se k sobě hodí.Podle toho jak znala Ninu a Adama.
Autor Niiika, 24.02.2007
Přečteno 489x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí