Sázka či životní láska 6.

Sázka či životní láska 6.

Anotace: prosím komentáře..............

Nina zbytek dne věnovala učení a zjistila že je hodně napřed ve všech předmětech.Tak si šla napustit vanu plnou pěny do koupele s vůní exotické ovoce a naložila se tam do doby než se vrátila mamka i s nábytkem.
“Ahoj Nino”
”ahoooj mamulko.”
”jak mě to oslovuješ?!”
“ani nevím…”
”No nic Nino zítra přijedou ti stěhováci tak se podle toho zařiď…”
”Mami nemusí já už jsem domluvená s Verčou a jejím bratrem.”
”Tak jak chceš.Já jdu spat,protože jsem utahaná jak kotě tak dobrou a moc dlouho neponocuj.”
”Rozkaz kapitáne!”
Jakmile se Nina navečeřela šla zavolat Jakešovi.Věděla že je v Americe 10 hodin dopoledne a že bratr bude ještě asi spát.Tút tút tút tút tút tút tút tút… když už chtěla položit telefon tak to někdo konečně zvedl.
“Ať už jsi kdokoliv tak jsi mě zbudil a tím pádem i naštval!”řekl bručounským tónem.
“No tak bráška přece nebudeš naštvaném…”
”Nino jsi to ty?j
“A kdo by to měl asi být?
”Ty jo já jsem tak rád že tě slyším,honem povídej novinky…..”
Takhle si povídali asi hodinu.Nina mu řekla o všem a byla ráda že jí James poradil a vyslechl si jí.Pak usnula a zbudila se o půl 6.No vlastně ono jí něco zbudilo,kdo by to mohl být.Rychle hodila na hlavu šátek a utíkala dolů.Když otevřela dveře zarazila se kdo to stál za dveřmi……..
Autor Niiika, 18.03.2007
Přečteno 434x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmm...prosíš o komentáře, tak tady jeden je:
pohlídej si prosím čárky, pravopis a překlepy, ruší to pak ve čtení.
nápad se změnou prostředí je sám o sobě dobrý, ale přijde mi, že ta "omáčka" je taková moc idealistická a naivní - jako že hrdinkou není normální holka,ale dokonalá, krásná a bohatá Nina (mimochodem, slyšela jsi někdy o fenoménu Mary Sue - dokonalé děvy? Je to spíš ve fanfiction, ale Nina také nese některé její rysy - podívej se na http://nevi.bloguje.cz/12_tema.php )
Ale stejně je super, žes začala psát, protože se to bude jenom zlepšovat:-)

29.03.2007 19:00:00 | Franti

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí