Human97 - Spříznění

Human97 - Spříznění

Anotace: Pokračování povídky Human97 - Počátky. Povídka se odehrává v apokalyptickém světě, který věda přivede do záhuby a poté se ho jeden jedinec snaží osvobodit

Sbírka: Human97

Sam Scott s děsem pozoroval mrtvého vědce, v jeho břichu zela obrovská díra, jakoby ho někdo napíchl na obří kůl. Sam se chtěl co nejdřív dostat pryč z tohohle místa. Neuvědomoval si, kde je, ale věděl, že chce být kdekoliv jinde. Zkusil se postavit. Jen se opřel o ruce a spadl zpátky na zem...
Zapomněl, že místo nohou mu na tělo navazuje temná tekutina, ta samá, kterou viděl v Steinerově laboratoři Obrátil se, aby se díval přímo na nohy. Zavřel oči a pokoušel se soustředit svoje myšlenky jen na nohy. Po pár vteřinách ucítil, že má zpět svoje nohy. Byly sice více svalnaté než si pamatoval, ale byly to nohy. Neváhal už ani vteřinu a postavil se. Konečně stanul jako pravý člověk a rozhlédl, kde to vlastně je. Kolem sebe viděl jenom obrovské pískovcové útvary a rozpraskanou poušť, kam až dohlédl. Najednou si uvědomil, že je něco špatně...
Kolem sebe žádné stopy. Jak se sem dostal, to byla otázka, která mu běhala hlavou. Z jeho přemýšlení ho vyrušil rozléhající se hluk. Tenhle zvuk už slyšel mnohokrát, ale nemohl si vzpomenout, co to je. Odpověď se sama ukázala na obloze. Vojenská transportní helikoptéra, ta samá, která jej dopravila do vědeckého komplexu Steinera...
Sam viděl, že na palubě má osm lehce ozbrojených členů ochranky a v kokpitu dva piloty. Najednou se octil mezi ozbrojenci na palubě. Rychle padl na kolena a vzdával se, v tom si uvědomil, že on tam není. Ať se díval jak se díval neviděl svoje ruce ani nohy. Podíval se na ozbrojence, v rukou třímali útočné pušky, jedny z těch novějších. Sam si nemohl vzpomenout na jejich název, zbrojní průmysl ho nikdy nijak nelákal, zbraň v ruce držel jen na povinném výcviku obrany v případě napadení komplexu. Všiml si, že jeden z mužů má větší výzbroj než ostatní. Jakmile se chlap otočil, Sam hned věděl, kdo to je. Hugh Jackeens, velitel ochranky v sektoru, v němž Sam pracoval, vždycky byl zasednutý na Sama, protože Sam několikrát veřejně ukázal Hughovu hloupost...
,,Základno máme vizuální kontakt s hledaným subjektem." řekl Jackeens do vysílačky
,,Dobrá práce týme Bravo. Posílám lékařský transport a Alfa i Delta jsou už na cestě k vám." ozvalo se po minutě.
,,Není třeba. Scotta zvládneme sami a Steiner je mrtvý." řekl samolibým hlasem Jackeens.
,,Je to rozkaz Hughu. Vím, že si myslíš, že je to jen jeden vědec, ale sérum se s ním ztotožnilo. Což z něj dělá hrozbu, se kterou by si neporadil ani tank." odpověděl důstojník ze základny.
Sam se vrátil zpět do svého těla. Sledování ho vyčerpalo, a tak padl na kolena a nenašel v sobě ani trochu síly. Celé tělo ho nechtělo poslouchat, to co bral jako samozřejmost, nemohl nyní provést. Vzhlédl k obloze a překvapilo ho jak blízko je helikoptéra. Kdyby hodil kamenem možná by trefil jednoho vojáka...
Helikoptéra klesá a vypadávají z ní zachycená lana. Po lanech se kloužou ozbrojenci a v podřepu dopadají na zem. Hugh seskočil z helikoptéry a dopadl lehce na popraskaný povrch. Odjistil a nabyl pušku a zamířil s ní na hlavu Sama. Sam viděl siluety osmi mužů, kteří ho zcela obklopili. Jeden z nich, čtyřiadvacetiletý mladík z Chicaga, který na vojenské akademii studoval s nadprůměrnými výsledky k němu přistoupil a začal se mu smát do obličeje. Sam ani nevěděl odkud ví tyto informace, ale byl si jistý, že jsou pravdivé. V chlapových ústech si všiml falešné stoličky s kyanidem. Jakmile si uvědomil, jak funguje její použití, odněkud se vzala síla, která celé jeho tělo nabyla energií a adrenalinem mu zaplavila mozek...
Vojákovi zmizel úsměv na tváři, odstoupil od Sama a namířil mu zbraní do tváře. Samovi se celý svět rozmazal viděl jen vojáka a jeho zbraň. Vyrazil vpřed, uchopil vojákovu zbraň, odhodil jí do dáli. Bezbranný voják sáhl po vojenském noži na opasku. Sam si toho všiml a ruku uchopující nůž mu zlomil. Voják zařval. Sam mu přiskočil k obličeji, sáhl do úst a rozmáčknul kyanidovou kapsli. Vojákovi se do očí vnořila smrt. Jeho přátelé posedl hněv a začali do Sama pálit z pušek. Zvuk střelby roztrhal dávné ticho pouště a k nohám vojáku padaly deště nábojů...
Sam se skrčil do ochranného postavení, ale už se smířil se svou smrtí. Jakmile tak učinil uvědomil si, že už několik vteřin na něj pálí pušky a ještě ho ani nezranily. Otevřel oči a viděl před sebou tmavé kolo, které mu nahradilo ruku. Získal do něj cit a pozměnil jeho povrch tak, aby mu poskytlo ještě větší ochranu. Vojáci vyprázdnili svoje zásobníky a sahali po nových. Sam toho využil přeměnil štít do podoby ruky a rozběhl se proti vojákům. Během okamžiku dvěma svými pěstmi rozkřupnul lebku. Další se dali na útěk, avšak Sam k nim zamířil neuvěřitelnou rychlostí. Jeden chlap se ani neotočil a už ležel v kaluži své vlastní krve, která se mu řinula z obrovské rány v hlavě. Ochranka se rozběhla s nadějí na záchranu k helikoptéře, ta však začala vzlétat...
Jackeens byl na palubě jako jeden z prvních a po laně lezli další dva vojáci. Jednoho svého kolegu nechali Samovi napospas. Opozdilec sáhl po sekundární zbrani a zamířil s ní na Sama. Sam si toho zprvu nevšiml, a tak mu rukou projela obrovská bolest a zela mu v ní díra po kulce. S hněvem rozerval vojáka na kousky a co nejrychleji běžel k helikoptéře. Ta byla už dávno osm metrů nad zemí. Sam nabral co největší sílu do svých nohou a opřel se prudce do země, ta ho odmrštila vysoko nad zem. Sam letěl vzduchem jako pták, helikoptéra se oddalovala, oba vojáci už dávno vylezli k Hughovi na palubu a teď se vší silou drželi, aby z manévrující helikoptéry nespadly zpět na zem...
Sam v žádném případě nemohl na palubu dosáhnou, ale lana měl jen kousek od ruky. Natáhl se, ale nestačilo to. Pomalu začal padat zpátky na zem, když v tom ucítil místo ruky něco nestabilního a strašně těžko ovladatelného. Neměl čas, aby zjišťoval co to je, a tak jen švihl po laně. Jeho ruka přeměněná v jakýsi tmavý hák se zachytla lana a trhla s ním ve směru letu helikoptéry. Sam se přitáhl k lanu a změnil si zpátky ruku. Hugh si ho všiml a začal odvazovat lana. Sam si chvíli myslel, že tím ho Hugh dostal, ale pak dostal nápad...
Lana se už oddělily od helikoptéry a Hugh se usmál, naklonil se, aby uviděl padajícího Sama. Málem přišel o tvář, když mu těsně u ní prolétl podivný předmět na temném lase. Chvíli mu trvalo, než si uvědomil, že je to Sam. Vytáhl svůj nablýskaný Desert Eagle, zbraň tak silnou, že skolí i rozzuřeného lva. Natáhl kohoutek a namířil na visícího Sama. Sam jen pohlédl na Hugha a přitáhl se na palubu. Hugh minul a natahoval zbraň k další střele. Sam shodil z paluby oba vojáky a pak přistoupil k Hughovi, napřáhl se. Podíval se Jackeensovi do očí, chtěl vědět, kdy umře...
Najednou se celá helikoptéra otřásla výbuchem z rakety. Sam se neudržel na nohou a sklouzl na kraj paluby. Hugh se naklonil přes kraj a oplatil Samovi ten jeho pohled. Stisknul spoušť a zbraň mu z ruky vypadla. Ze vzduchu padali Sam a naleštěný Desert Eagle. Hugh začal řvát do vysílačky nějaké rozkazy. Sam si až po chvíli všiml dalších dvou helikoptér ve vzduchu, které zřejmě vypálily raketu na Hughovu. Ta se nyní ztrácela v černém oblaku. Sam měl zřejmě zlámané všechny kosti v těle...
Přesto se postavil, sebral Desert Eagle a rozhlédl se po okolí. V dálce před ním se blížil obrněný transportér. Neváhal ani chvíli doběhl k mrtvolám vojáků a sebral nejpotřebnější věci. U jednoho našel batoh plný potravin a lékařských materiálů...
Rozběhl se obrovskou rychlostí co nejdále od místa, kde zabil tolik vojáků. Jedna helikoptéra začala přistávat nedaleko od bojiště a druhá se vydala za Samem. Rychle se blížila a Sam nevěděl co si počít. Vzal do ruky Desert Eagle. Namířil jím na vrtuli helikoptéry a stisknul spoušť. Rotor helikoptéry přestal pracovat a začala se řítit na zem. Její dopad doprovázel mohutný výbuch. Sam si teprve až teď uvědomil, že věděl přesně, kam má střílet. Tato nová zjištění ho zaskočila a dostal strach z toho co vše může způsobit. Teď ale nebyl čas na zvažování svých možností musel odsud utéct. Obrátil se k helikoptéře zády a podíval se na Desert Eagle. Nádherná zbraň, velmi detailní práce, vše bylo uděláno tak, aby působila ohromujícím a zároveň smrtícím dojmem. Na její pravé straně bylo vyryto jméno: Debie. Normální americké holčičí jméno. Pěkné jméno, pomyslel si Sam. Zastrčil Debie do pouzdra na opasku, který ukradl jedné z mrtvol a pokračoval dál v běhu od zapadajícího slunce...
Autor Ondulín, 14.11.2012
Přečteno 785x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí