Temné zítřky - prolog

Temné zítřky - prolog

Anotace: Maya vedla poklidný život, dokud se neocitla ve špatný čas na špatném místě. Poté je vtažena do víru událostí, které mají změnit svět. Svět, který se řítí do záhuby, ale nikdo o tom nemá nejmenší tušení.

Sbírka: Temné zítřky

Procházela jsem obchodem a přemýšlela nad tím, za co by se vyplatilo utratit zbytek svých peněz. To byla jediná moje starost. To, a možná ještě skutečnost, že pokud znovu přijdu pozdě do práce, nebudu mít příště z čeho utrácet.
Došla jsem až do zadní části a fascinovaně se zadívala na starožitný foťák, který by se skvěle hodil do mojí už tak obří sbírky. Vydala jsem se tam, abych si ho pořádně prohlédla a taky zjistila, jestli mě požadovaná částka nedostane do mdlob. Ale už teď jsem věděla, že si ho koupím, ať to stojí cokoliv. Natáhla jsem ruku a ve stejnou chvíli jako já se staré Altissy dotkl někdo další.
Nevěřícně jsem se podívala na narušitele mého osobního prostoru a zadívala se přímo do jeho přidrzlého úsměvu. Bez jediného slova jsem vzala foťák do náruče a otočila se k odchodu.
"Promiňte, ale co to děláte?" ozval se za mými zády hluboký hlas.
"Kupuju si foťák," odvětila jsem a chtěla dál pokračovat. Otrava mi zastoupil cestu, takže jsem musela zastavit a znovu se na něj podívat.
"Ale já ho viděl první," řekl a přitom se znovu drze usmál.
"Tak hele," začala jsem, ale přerušil mě rámus ozývající se z přední části obchodu. Otrava se tam taky otočil a když zvuky neustaly, pomalu se vydal dopředu. Nejistě jsem ho následovala, ačkoliv mi celá situace přišla absurdní. Když jsme se přiblížili, zaslechla jsem křik. To už se mi v hlavě ozvaly poplašné majáčky.
Vyšli jsme ven z uličky a zloděj foťáků se prudce zastavil, skoro jsem do něho narazila. Viděla jsem, jak se mu napjaly svaly na zádech.
"Řekl jsem na zem!" zařval někdo a já překvapeně vykoukla zpoza něj. A dívala jsem se přímo do hlavně zbraně. Rychle jsem se za něj zase schovala.
Možná mi měl před očima proběhnout celý život, ale já si vzpomněla na svojí fretku. A pak se ozval hlasitý výstřel.
Kluk přede mnou zasténal a zavrávoral. Vidění se mi zamlžilo, ale zřetelně jsem dokázala vidět krvavou skvrnu na jeho zádech, která se pořád rozšiřovala. Altissa mi vykloula z roztřesených prstů a rozbila se o podlahu. Stejnou skvrnu jsem zahlédla i na svém svetru.
Kulka proletěla skrz...
Autor chuckyna, 10.02.2014
Přečteno 541x
Tipy 3
Poslední tipující: Ijcro, Aiury, Tempaire
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, už se těším na pokračování :)

10.02.2014 20:59:58 | Tempaire

Děkuju a snad nezklamu očekávání :)

12.02.2014 12:11:11 | chuckyna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí