Universe Wandering - prolog

Universe Wandering - prolog

Anotace: Takový úvod... což je v názvu. Brzy přidám první část příběhu. Za jakékoliv připomínky budu vděčný, hlavně, co se týče scifi prvků, u kterých očekávám nějaké přešlapy, ale třeba budu kráčet rovně.

13. června roku 2087 lidstvo vstoupilo do nové éry „Pravého dobývání vesmíru“. Tu umožnil přelomový vynález pohonu využívající štěpné jaderné reakce. Motory na uran však nebyly tím jediným, co zpřístupnilo cestování po Sluneční soustavě. Tou dobou už byla Země pod jednotnou vládou Rady federace. Ta vznikla spojením čtyř mocností: Ruska, Ameriky, Číny a Evropské unie, k nimž se pak připojily i zbylé státy. Společnou silou lidstvo konečně kráčelo vpřed k světlým zítřkům.

Nastal další zlatý věk, aspoň tak to na první pohled vypadalo. Ve skutečnosti bylo lidstvo rozděleno do několika společenských skupin. V první se nacházeli obyčejní lidé, kteří žili své životy v domnění, že existuje demokracie a svým hlasem ve volbách ovlivňují chod světa. Ve druhé byli zasvěcení, politici, vysocí vládní úředníci a důstojníci v armádě, kteří plnili vůli a přání třetí skupiny, nejbohatších lidí na planetě. Ti skrze své korporace a peníze drželi v rukou skutečnou moc.

Roku 2095 lidstvo dokončilo výstavbu kolonie na Měsíci. Krátce na to přišly první prototypy energetických zbraní, štítů a začalo se uvažovat o kolonizaci Marsu. Sci-fi představy z devadesátých let minulého století se pomalu stávaly skutečností.

20. listopadu 2112 byla slavnostně uvedena do provozu zcela nezávislá vesmírná stanice mezi Zemí a Marsem, Eden Prime. O osm let později pak přistál na rudé planetě první stavební blok k nové lidské kolonii.

V roce 2134 lidstvo poprvé čelilo zcela nové přírodní katastrofě, když v blízkosti Eden Prime prolétala Halleyova kometa a její úlomky hrozily poškodit stanici…
Autor Sirnis, 12.08.2014
Přečteno 492x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí