Zkáza galaxie Kerberos, Prolog

Zkáza galaxie Kerberos, Prolog

Anotace: Pokus o sci-fi prózu na pokračování. Děj se odehrává v nedaleké galaxii Kerberos, jež je domovem mnoha ras známých z fantastické mytologie. Mimo ně tam najdeme i lidské přistěhovalce. Nyní upraveno a přepracováno.

Prastará spirální galaxie Kerberos se pyšnila pěti rameny a třemi hlavami. Acherón, Kókytos, Pyriflegethón a Léthé umě a rozvážně kroužila kolem Tartaru, supermasivní černé díry, jež tvořila střed celého systému. Styx se proplétalo mezi ostatními a prostřednictvím složité série gravitačních anomálií umožňovalo projít jen těm, kdo znali způsob, jak vyzrát na Charóna, galaktického převozníka. Acherón pak vzájemně propojovalo tři nejdůležitější body galaxie, Erebos, Tartaros a Élysejská pole, které tvořily prostorově složitý útvar připomínající trojhlavého psa. 

 

Erebos byl již od prvopočátku sídlem elfů. Ti časem obsadili většinu okolních soustav, podrobené národy soustředili do provincií a zavedli vnitřní a vnější hranice, čímž vytvořili neblaze proslulou Říši. V jejím čele stál absolutisticky vládnoucí císař, jenž vždy po svém zvolení přijal jméno Hádés. Pouze císař znal cestu přes rameno Styx a pouze císaři bylo svěřeno tajemství Tartaru a Élysejských polí. Jen císaři náleželo konečné rozhodnutí nad životem a smrtí, jen jeho vůlí byly z mapy mazány celé planety.

 

Elfové věřili, že podobu jejich galaxie vymodeloval Trpělivý, jak s oblibou nazývali svého boha, před dávnými věky, prý snad krátce po Velkém třesku. Věřili rovněž, že právě on umožnil jejich rase existenci a požehnal ji neobvykle dlouhým životem. Byli však i tací, kteří s tímto konceptem nesouhlasili a elfy jako své titány neuznávali. Nepokoje ústily v povstání, povstání ústila v boje, boje ústily ve válku. Jen pramálo z podružných se však zmohlo na skutečný odpor.
Brzy však měla dorazit jiná hrozba. Hrozba, díky které podlehlo zkáze již mnoho paralelních vesmírů, a i Vesmír primární byl již na periferii zcela pohlcen. O osudu již miliardy let existující galaxie Kerberos mělo rozhodnout následující čtvrtstoletí. Nezaujatému jedinci by se skoro mohlo zdát, že Trpělivému konečně přetekl pohár pověstné trpělivosti.

 

Autor Tatyana, 02.04.2017
Přečteno 404x
Tipy 2
Poslední tipující: Wildhoney, Omega1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí