Zpověď mezi řádky, 12

Zpověď mezi řádky, 12

Anotace: 12. kapitola je trochu kratší a pojednává o krásných ránech, když se probudím vedle muže, do kterého jsem blázen.

...

Neznám krásnější rána než ta, kdy mě polibkem za ucho probudí muž, do něhož jsem blázen. Zbožňuji, když jeho prsty putují od mého zadečku přes bok a břicho, letmo se dotknou bradavek a obkrouží je, zatímco mě vlahý dech lechtá a mravenčí za krkem. Teplé tělo se přitiskne k mým zádům. Silná ruka mě obejme a prsty pomalu putují z ňader na břicho, na malou chvíli se zastaví u pupíku a potom sklouznou dolů. Začnou si hrát s chloupky mého ohanbí. Tiká mi v klíně. Vlhnu, když cítím, jak se jeho prsty dostávají níž, jako by ty chloupky počítaly, a na okamžik znehybní, jako by čekaly, jestli dostanou svolení pokračovat níž. Zavzdychám. Zavrtím zadečkem a trochu jej vyšpulím proti jeho klínu. I jeho přirození se začíná probouzet. Opírá se o mě zezadu a mohutní. V dírce mi pulsuje. Jeho prsty zjišťují, že se moje štěrbinka mění v tůňku, do níž se mohou ponořit. Ale teď ne… schválně jenom krouží kolem a vychutnávají si vlhko mého klína. Dotknou se poštěváčku a ve štěrbince mi škubne. Pak se ale prsty zase vzdálí, aby mě hladily po stehně.

Chci mu oplatit jeho náklonnost. Trochu roztáhnu nohy, vsunu mezi ně svoji ruku, a sáhnu dozadu. Nahmatám jeho úd, který se vzpouzí proti mému zadečku. Vezmu jej do ruky a nasměruji mezi nohy tak, že cítím, jak se opírá o moji dírku. Potom sevřu stehna a uvězním ho mezi nimi.

Muž za mnou pohne pánví a jeho úd se otře o poštěváček. Vzdychám, když mi v dírce pulsuje. Jemně sevřu mezi prsty naběhlý žalud a roztírám po něm svoji vlhkost, míchám ji s kapičkami, které roní jeho jediné oko.

Ruka mě sevře silněji. Dál pohybuje pánví. Přirození přitisknutá k sobě jsou roztoužená a mokrá. Dál mnu jeho žalud. Muž za mnou zprudka dýchá, když tu ucítím, jak mi jeho žalud cuká mezi prsty. Napíná se, bouří. Udělám z dlaně kalíšek a nastavím jej tak, aby ho mohl naplnit. Vystříkne semeno. Vylije se jako povodeň a zkropí moji ruku… přichází to na mě také. Ale ne zcela. Ještě ne úplně probuzená, potřebuji čas, abych po ránu dosáhla na samotný vrchol. Však stačila by už jenom malá chvíle, té mi však nedostalo. Utřu ruku do kapesníčku a přetočím se na muže. Je pode mnou bezvládný a uspokojený. Ale co já? V tuto chvíli vzrušená a vlhká, chci také dosáhnout až na vrchol. Skloním se nad jeho klínem a dotknu se jazykem jeho údu. Lízám ho od kořene nahoru, abych jej očistila od semene a znovu jej probudila k životu. Potom vezmu do úst růžový žalud. Laskám ho v ústech, saji a ochutnávám hořko-sladko-slanou chuť semene. Jemně rukou promnu varlata. Radostně zjišťuji, že se do jeho přirození opět vlévá síla. Líbí se mi, když mi jeho úd roste v ústech. Muž začíná vzdychat, jak se ho opět zmocňuje vzrušení.

Rukou jej hladím u kořene, druhou držím varlata, a špičkou jazyka šimrám uzdičku. Pozoruji, kdy opět vyroní první kapičku. Ta se objeví. Slíznu ji a vím, že muž je připravený k činu. Honím naběhlý úd, dolů a nahoru a přesouvám se výš. Líbám svalnaté břicho a lížu slanou kůži. Zakroužím jazykem kolem jeho bradavek. K jedné se přisaji a jemně ji stisknu do zubů. Zavzdychá. Líbí se mu to. Potom ho políbím na ústa. Jistě je z nich cítit chuť semene, ale nevadí mu to. Začne mě líbat a ochutnávat moje rty. Náruživě zaútočí jazykem proti tomu mému.

Klečím nad ním, v ruce jeho úd. Přiblížím se klínem k jeho klínu a přirození se opět dotýkají. Třu jeho žaludem svoji štěrbinku. Muž zahýbá pánví – chce proniknout dovnitř. Ale stejně, jako on dovede trápil mě, i já ho budu trápit. Pustím ho tam jenom na špičku… ale nakonec nedokážu odolat. Pokušení muže potrápit bere za své, když do mě proniká a roztahuje tak moji nadrženou dírku. Opět mi v ní škubne a křeč zazmítá podbřiškem. Přirazím a úd pronikne do štěrbinky. Na chvíli znehybním. Vychutnávám si ten dráždivý pocit – mít ho hluboko v sobě. Nyní jsme spojení jako muž a žena.

Když tu mě rukou obejme pevně kolem zad a druhou mi stiskne zadeček. Přestože jsem nahoře, sevře mě tak, že se pořádně nemohu hýbat. Začne pode mnou přirážet pánví. Snažím se sladit s jeho pohyby, ale křeč, která se mě zmocní, mi nedovoluje se přizpůsobit. Moji pánev ovládají záškuby v podbřišku, a těm je jedno, v jakém rytmu se přiráží. Snažím se alespoň kroutit co nejméně, abych muži usnadnila jeho počínání. Stále zrychluje. Jednotlivé záškuby v mém klíně se mění v jednolitou křeč. Klepu se a vzdychám. Když přijde vrchol, sténám. Čvachtá to. Proud mých šťáv mu zaleje břicho…

… a on mi to nepřestává dělat. Křeč mě nechce opustit. Sotva dýchám.

Za okamžik ale vzdychne: „Už budu…“ a vyklouzne ze mě. Převalí mě na postel a přiblíží přirození k mým ústům. Ruku mi vrazí mezi nohy a začne masírovat rozteklou štěrbinku. Tělo mám stále v křeči. V tu chvíli nedokážu myslet na nic jiného než na slast, která mnou cloumá. Dokážu ale pootevřít rty, aby se mezi ně mohl dostat... a on to udělá. Semeno začne proudit do mých úst. Snažím se polykat. Proud je silný a stéká mi po bradě.

Ttrvá ještě hodnou chvíli, než se zmátořím nakolik, abych vstoupila do nového dne.

Taková krásná to byla rána s Dietrichem…

…až do chvíle, než se všechno změnilo.

(pokračování příště)

 ...

Autor LenkaT, 25.09.2018
Přečteno 1250x
Tipy 11
Poslední tipující: J's .., Jean-Paul Simon, Draconian, Firren, Mitchoza, Rebejah, ARTeFakty X. Múzy
ikonkaKomentáře (22)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

umění hezkých rán* ...to pokračování bych taky rád :)

08.07.2022 22:25:25 | J's ..

Taková jednohubka po ránu :)

26.09.2018 07:33:34 | Firren

To aby se lépe vstávalo ;)

26.09.2018 07:39:39 | LenkaT

Ale ještě lépe se při tom usíná :))

26.09.2018 09:22:52 | Firren

Ale ale :). Z komentáře u jiné kapitoly se mi zdálo, že vy na tohle moc nejste ;)

26.09.2018 09:28:31 | LenkaT

Zdání klame.

Avšak je tedy opravdu poněkud laciné zveřejnit kapitolu, ve které není nic jiného než sexuální scéna, ale co už :)

26.09.2018 09:36:47 | Firren

To je asi pravda. Nicméně by se to do další kapitoly nehodilo :P

26.09.2018 09:49:04 | LenkaT

Šup sem s ní! :)

26.09.2018 09:52:01 | Firren

Ještě není napsaná :)

26.09.2018 09:54:38 | LenkaT

Pozoruji, kdy opět vyroní první kapičku. S ta se objeví.
A ta se objeví
a na okamžik se znehybní
a na okamžik znehybní (bez toho se)

25.09.2018 14:36:05 | Rebejah

No jo, děkuji :)
Se tak nějak při tom psaní na to psaní jaksi moc nesoustředím ;)

25.09.2018 14:39:28 | LenkaT

To při takovémhle tématu úplně chápu...

25.09.2018 14:46:16 | Rebejah

Tak děkuji za pochopení, snad už tam moc dalších chybiček není :)

25.09.2018 14:47:29 | LenkaT

Já bych se nad drobnosti povznesla...
Ono v tom vzrušení.. no víte.
Kdo to má všechno uhlídat?!
;) že, Leni...

25.09.2018 14:35:02 | ARTeFakty X. Múzy

Ale já jsem ráda, když mě někdo upozorní na chyby. Nejednom, že se soustředím úplně na něco jiného než na psaní (když to píšu), ale tak nějak je to stejné, i když si to po sobě čtu :D, páč nemám před očima písmenka no :))

25.09.2018 14:43:04 | LenkaT

Ježiš, to jsme na tom stejně..
Před očima mám tu domácí klobásu..
Jak jsem na ni jen mohla zapomenout!?
Sliny se sbíhají..
K tomu okurčičky, bagetky..
No hotové menu tu je.
:)))

25.09.2018 14:31:05 | ARTeFakty X. Múzy

Já teda mám ráda po ránu vejce a trochu mlíčka :P, to je fakt...

25.09.2018 14:45:53 | LenkaT

Muž zahýbá pánví – chce proniknout dovnitř. Ale stejně, jako on dovede trápil mě, i já ho budu trápit
Ta věta má být: Ale stejně jako on dovede trápit mne, i já ho dnes potrápím

V anotaci: probouzím se vedle muže, do které jsem blázen - do kterého jsem blázen

25.09.2018 14:28:57 | Rebejah

Mnó, já myslím, že jsou správně obě varianty. Jistě by se našly i další možnosti :). Za anotaci děkuji, opravím si :)

25.09.2018 14:32:01 | LenkaT

Dneska je to tu obzvlášť tématické.
Vaření na pánvi.
Tu to vidím na míchaná vajíčka ke snídani!
Tak dobrou chuť, nejen vám, Pánové!
:-D

25.09.2018 14:10:05 | ARTeFakty X. Múzy

Mě to vzruší dvakrát. Poprvé, když se to stane a pak znovu, když o tom píšu... vlastně ne. Vícekrát. Úplně stačí, když na to myslím :)

25.09.2018 14:17:56 | LenkaT

:DD

25.09.2018 14:13:05 | LenkaT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí