Tak to chceš? I.

Tak to chceš? I.

Anotace: Pomiluj se se mnou a já ti ukáži, jak báječný jsi!

Po našem posledním milování nemyslím na nic jiného. Toužím po tvém doteku, kterého se nemůžu nabažit. Stojíš v kuchyni, jen v džínách, s holým hrudníkem, bosky a něco mícháš na sporáku. Přitisknu se k tobě zezadu a zlehka tě obejmu. Kdybych byla chlap, tak už bys býval cítil mé vzrušení. Jemně tě hladím po prsou a něžně masíruji tvé bradavky.
Líbám tě na krku a vzrušeným hlasem šeptám do tvého ouška: "Jsi tak sexy, zlato, když vaříš.." krásně se culíš, jemně tě začnu kousat do lalůčku a přitom beru tvou volnou ruku, kterou si přikládám mezi své lehce rozkročené nohy, abych ti ukázala, že jsem i přes kalhotky pořádně vlhká..
"Vidíš, co se mnou děláš?"..trochu zamrkáš, usměješ se, poplácáš mě po zadku a s klidem se otáčíš zpět k hrnci.. No ne, dáváš přednost vaření? Jé, zrovna hrajou mou oblíbenou skladbu..u té se dá tak krásně vlnit..chytnu tě za boky a v rytmu hudby s tebou houpu ze strany na stranu..krouživými pohyby narážím na tvůj zadeček a rukama sjíždím po tvém bříšku, přes pupík, až dolu k tvým džínám. Pravou rukou jen tak letmo..pohladím přes kalhoty tvou chloubu (to proto, abych se ujistila, že tě to nenechává chladným :-))..hmm..dál se ponořuji do tónů hudby a tance..hladím tě po zadku, bocích, po venkovní straně stehen..jdu do podřepu a zpět po vnitřní..jakoby nic se víc rozkročíš. Nečekej, tam tě hladit ještě nebudu..opět tě líbám..na oušku, krku, holém rameni, celé ruce..
"Nene, nesahej na mě, věnuj se vaření!" Nedá mi to a musím si sáhnout..jsi už tak krásně tvrdý, nemačká se v těch kalhotách? Trochu tě odstrčím od sporáku a v kleče rozepínám knoflík, zip... a vysvobozuji tak tvůj úd z toho vězení..?? Nemusím se na tebe dívat, protože tvůj šibalský úsměv cítím i tak..ty lumpe! Nevzal sis spodní prádlo? To ti nedaruji! Svlíkám ti džíny a nyní přede mnou stojíš v celé své kráse. Tvůj klacek trčí před mýma očima, jak řádné kopí a já se nijak neupejpám a beru si ho do úst, ze začátku hladově a násilně, postupně ubírám na intenzitě..hraji si, něžně ho laskám jazýčkem na žaludu, přitom rukou masíruji tvé koule..lehce ho dráždím zoubky a líbám po celé jeho délce..ach, jak je tvrdý a jemný..kouřim ti ho a ty mě rukama držíš za vlasy, přirážíš do mé pusy..vnímám tvé chvění po celém těle a cítím jemné záškuby v tvém přirození..ach zlato, myslím, že dnes budeme bez večeře.


Sedíš naproti mě na zemi v kuchyni a otíráš palcem zbytek semene z mé brady. Hrnec trochu připálený, si již odstavil..spokojeně pronesu: "No, pokud jde o mě, tak já už jsem po večeři:-)", chápavě pokýváš hlavou ..a oba vybuchujeme smíchy. Najednou zvážníš: "No! Ty snad, ale já ještě ne!"..tvůj rejpavý a skoro až výhružný tón hlasu mi postavil snad všechny zbývající chloupky na těle a tvůj lačný pohled mi způsobil šimrání v podbřišku..sakra, tak málo mi stačí? Díváš se na mě upřeným pohledem a já ač se snažím, fakt se snažím! být klidná, dýchám stále rychleji a pootvírám ústa, snad z nedostatku vzduchu.?..sjíždíš mě očima a pak se zastavíš na mých ztvrdlých bradavkách, které se pod tenkým tílkem krásně vyrýsovaly..nedokáži déle skrývat touhu a vzrušení. Než se nadechnu, už mi ho stahuješ...a než se naděju, už mě pevně chytáš za prsa a začínáš je mačkat..
"Ach", dřív než stihnu cokoliv, tak mě povalíš na zem a začneš vášnivě líbat..nevíš, ani já nevím, kam s rukama dřív a tak svádíme boj plný vášně..rozevíráš mi nohy a klekáš si mezi ně, jednou rukou chytáš mé ruce, dáš mi je za hlavu a pevně držíš. Máš tak stále jednu ruku volnou a tou mě začínáš laskat...líbáš mě na krku, klíčních kostech..sjíždíš níž a bereš do úst nejdříve jednu a pak druhou bradavku..olizuješ, saješ, něžně koušeš.. Snažím se vyprostit alespoň jednu ruku, abych tě mohla vzít za tu tvou a dát si jí tam, kde po ní tak toužím..ale ty mě nechceš pustit!? No tak mě nemuč! Dáváš si na čas..hladíš mě, šimráš mě, tím svým dvoudenním strništěm na bradě..a já šílím..sjíždíš k pupku, níž ještě níž a pak se vracíš zpět "Ne, nepřestávej, prosím!", chvěje se mi hlas..chvěji se celá..ale ty si jedeš podle svého.


Na chvilku povolíš sevření a já mám konečně volné ruce. Ihned toho využívám..začnu tě hladit ve vlasech a nenápadně? tě tlačím níž ke svému klínu..líbáš a lízáš mě všude možně okolo..proč mě tak trápíš, ty přeci víš, kde to mám ráda? Nohy roztahuji stále víc a zvedám klín vstříc tvému laskání..
"Ach, ano, to je nádherný..." ..Přisáváš svá ústa na můj poštěváček a začneš po něm rejdit jazýčkem..hladíš mě po vnitřní straně stehen a už se blížíš k mé mokré jeskyňce..vzdychám, nadzvedávám boky a hladovím aspoň po jednom prstíčku. Laskáš mi vnější závojíčky, dráždíš mě a já už jsem úplně hotová.., když do mě pronikáš prstem a k tomu přidáváš druhý, zarývám nehty do tvých ramen, ve vlně nadcházejícího orgasmu..chvěji se, vzdychám..a chci víc! Ale ty přecházíš opět na laskání jazýčkem a necháváš odeznít můj první dosažený vrchol.. Chytám tě za ruku a strkám jí zpět do míst, kde jen ty mi dokážeš dát takovou rozkoš..neváháš a opět mě začneš dráždit ..jeden, dva.."Ještě, ještě víc!", žadoním a ty se nezdráháš a plníš mou nenasytnou kundičku svými hbitými prsty..

-1-
Autor Evka, 14.03.2019
Přečteno 1574x
Tipy 5
Poslední tipující: Nevratný obal, Jean-Paul Simon, LenkaT
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-) dík

15.03.2019 19:21:07 | Evka

Moc pěkné. ;-)

15.03.2019 19:20:30 | Jean-Paul Simon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí