Amelie má tichou tvář

Amelie má tichou tvář

Anotace: Čtvrtý díl- Dívčí opojení

  ,,Chceš doprovodit?“ Zeptala se Pria až příliš přátelsky.
,, Raději ne,“ špitla Amelie a tiskla k sobě kolena, aby utichla to těkavé vzrušení.
Pria se potutelně usmála. Znala ji jako své boty.

,, Pojď ke mně.“ Objala Amelie dřív, než stačila zareagovat. Tiskla ji k sobě tak pevně, že skoro nemohla dýchat, natož protestovat.
Ukazováčkem pravé ruky přejížděla po Ameliiných horkých zádech nahoru a dolů. Byla si velmi dobře vědoma toho, co způsobila. A nelitovala!
Amelie ležela v jejím objetí, unášena burácivou nadržeností.
,, Co chceš, Am?“ Špitla jí Pria do ucha.
,, Chceš to, co jsem měla já?“ Nepatrně se dotkla rtu ušního lalůčku Amelie.
Cukla sebou.
,, Chceš tvrdé péro?“ Špitla a pocítila Ameliin horký dech na svém krku.
,, Vždyť to můžeš mít!“ Řekla ostře a olízla jemně Almeliino ucho.

  Amelie se propadla do světa, kde bylo vše povoleno. Pria dravě sáhla Amelie pod tílko, kde nalezla bujná prsa toužící po dráždění.
Jemně se zakousla do mladého krku a naslouchala Ameliiným stenům.
Zvědavě sunula svou dlaň přes holé bříško do kalhotek, kde našla vlhký nektar.
Dvěma prsty sevřela Ameliin poštěváček, až vykřikla slastí. Mnula, jej, dráždila a obkreslovala pravidelné tvary.
,, Tohle chceš, Am? Tohle?“ Vybízela vzrušivě přítelkyni.
Amelie se podbízela Priiným prstům a začala jemně tančit pánví.
,, Do toho!“ Sykla sténavě.

  Pria se ďábelsky ušklíbla a pomalu si klekla zpět na svá kolena, zatímco svým horkým dechem zahřívala Ameliino nahé bříško.
 Její ústa se setkala se sladkou pevnou broskvičkou, ze které si přála vysát veškerý nektar, jež v sobě skrývala.
Amelie dusivě vykřikla a zakousla se dlaně. Pria líbala Ameliin skvost bez použití jazyka, prozatím.
Líbávala a užívala si Ameliino napětí. Po očku sledovala, jak se její přítelkyně vlní v nedočkavé náruživosti.

  Zvědavě zapojila špičku jazyka tak, aby se jeho hranou dotkla poštěváčku. Amelie dýchala zrychleně, pravidelně.

  Zkusila další krok, rukou si odhrnula závojíčky a olízla vše, co se jí nyní naskytlo. Přejížděla jazykem hladově nahoru a dolů, divočeji než předtím.
Amelie srazila nohy k sobě tak, že uvěznila Priinu hlavu, ale to ji neodradilo.
Pokračovala ve své jazykové hře dál a při tom pozorovala nadrženou Amelii.
Krásnou, mladou a neskutečně vzrušenou.

 Když se zdálo, že Ameliino vzrušení klesá, pronikla jazykem do její broskvičky.
Přímo dovnitř do sametově vlhké místnosti.
Amelie zaklonila hlavu a drsně při tom sevřela Priiny vlasy.
Priin jazyk sklouzával po mokré stěně, dovnitř a ven. Amelie vykřikovala, nezajímalo ji, jestli je někdo slyší- chtěla to, potřebovala to.
Pria ji dobývala jako smyslů zbavená. Olizovala roztoužený poštěváček a znovu nechala smáčet svůj jazyk v sametové lázni.

 Teprve, když pocítila jak Ameliin rozkrok jemně pulzuje, vrazila své dva prsty do uvolněné pochvy a přitiskla je na horní stěnu. Prudce pohybovala dovnitř a ven, dokud se celá nezalila.
Amelie se roztřásla, její kolena ovládl pravidelný třes a ústa nesla do všech stran slastnou píseň.
Priu pokropil nevinný vodopád dívčího orgasmu. Její prsty sklouzávaly, ale snažila se udržet, zatímco Amelie přetékala.
Po chvíli se její tělo uvolnilo. Pravidelně oddychovala, zatímco Pria klečela pod ní a spokojeně se usmívala.
Bylo to černé na bílém. Nyní jí patřila, již nebylo cesty zpět!



Autor Nikki Sherwood, 27.11.2020
Přečteno 502x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí