Milenec z výlohy

Milenec z výlohy

Anotace: Tyto povídky chci věnovat kolegyním, které mám ráda.

Náš první večer

Mám svou práci ráda, dělám v obchodě s oblečením. Jednoho dne vedoucí prodejny rozhodla o výměně mé oblíbené figuríny z výlohy, figuríny mladého muže. Tento mladík mi nedal spát. Domluvila jsem se s kolegyní, aby ho pomohla tajně odnést do auta a odvezla jsem ho domů. Ve své garsonce ho umístila vedle rozkládacího gauče.

"Škoda, že nejsi živý. Kéž bys obživl a pomiloval mě," zatoužila jsem jednoho večera.
Následujíci večer jsem při mytí nádobí v kuchyni ucítila cizí přítomnost. Už byla venku tms. Po otočení přede mnou stál nahý fešný muž. Zakřičela jsem o pomoc a chtěla volat policii, mladík mě chytil za paže a vlídně promluvil:" Neboj se, Dášo. Jsem tu jen pro tebe, jak bylo tvým přáním."
"Kdo jste?" zazvlykala jsem celá vystrašená.
"Ve vašem obchodě jste mi říkali Albert. Ve výloze už jsem dosloužil, teď budu sloužit tobě."
"Ty jsi opravdu Albert?"
Místo odpovědi se přitiskl ke mně a uštědřil mi polibek.
"Alberte!" zavzdychala jsem.
Jeho stojící klacek narážel do mého břicha. Albert má tak sexy pohled.
"Jaké je tvé dnešní přání?" zašeptal mi do ucha.
"Na lince. Divoce."
"Jak si přeješ."
Sundal mi tričko, vyhrnul mou sukýnku, posadil mě na kuchyňskou linku. Líbal a líbal, až byla jeho ruka u konce mých novou a prsty mi rozevíral stydké pysky. Chviličku s nimi laškoval, až je vyměnil za úd, který do mé mokré pochvy vjel jako po másle. 
"Divoce, divoce to chceš?" zařval jako zvíře.
"Divoce!" odpověděla jsem též řevem.
Chytil mé půlky, strkal do mě svého utahováká a hrnce v lince skákaly. Oba  jsme hekali na celý dům a sousedé bouchali do zdí. "Alberte, ty mašino jedna!" zaječela jsem. 
Strkal a strkal, až mě zaplavila vlna vyvrcholení. Cítila jsem snad pět orgasmů za sebou, procházelo to celým tělem. Albert už to také nevydržel a z mé kundičky vytékalo horké semeno na pracovní desku. 
Po akci jsem to nemohla vydržet a veškeré sperma z linky slízala. 
Albert mě se zaujetím sledoval. 
"Nechce to ještě?" zeptal se a jeho lomcovák byl opět v pozoru. 
"Chce to ještě."
"Co třeba v postýlce?" 
"Ano, v postýlce."
Vzal mě do náruče a položil až na rozloženém gauči. Mačkal má ňadra jednou rukou a druhou opět dráždil pipinku. Krouživými pohyby prstů jezdil po klitorisu a občas zajel do vagíny. Ta už se zas plnila tekutinou vzrušení. 
"Hodně, hodně divoce!" zařval a opět do mě vpíchl kládou. 
Byly to nádherné divoké tahy, gauč se kymácel. Řvali jsme jako zvířata, sousedé už se chystali volat policii. Probodával mě, každé probodnutí bylo provázeno našimi slastnými steny. 
Přišel silný orgasmus, až moc silný a já z toho omdlela. Ráno jsem se probudila a Albert opět stál jako figuríma u mé postele. 
 
Dnes na pejska
Můj smutný zrak spočinul na figurině. Snad se mi to jen nezdálo,velmi silný zážitek. Oh, Albete, chci to zase!
Padala tma a Albert se pohnul!
"Ty jsi opět tady!" zaradovala jsem se.
"Ano, probudím se vždy se setměním. Ale při svítání se ze mě bohužel zase stává umělý panák."
"Pojď ke mně, ty můj milovníku!"
Albert si sedl na rozložený gauč a políbíl mě.
"Jaké přání máš dneska?"
"Dnes na pejska, prosím."
Hladil mé tělo, má záda, mé nohy má prsa. Líbal mě a hladil. Otočil mě, klekla jsem si, hladil mi dál záda. Strčil mi prst do pochvy a promazával tekutinou vzrušení.
"Oh, Alberte! Ty to umíš, ty jsi zvíře!"
"Ty jsi zvíře! Ty jsi pejsek!" zařval na mě. Hladil mi druhou rukou krk, záda, ňadra.
Jeho fešák mnou projel.
"Zaštěkej, jsi pejsek!" řval na mě.
Sténám a štěkám u toho. Štěkám a jeho kůl mě zevnitř rve.
"Kundičko moje, kundičko. Jsi pejsek, nemravný pejsek!"
Projíždí mi tělem další vlna orgasmů, dnes jsem neomdlela.
 
Orální večer
Popíjela jsem vínko své oblíbené bílé. Čekala jsem na příchod tmy a Alberta. Objevil se, hned byl u mě. "Jsem tu zase k tvým službám, moje sprostá holčičko."
"Ach, dnes mám chuť na orální sex, ty můj miláčku."
"Tvé přání je mi rozkazem!" 
Líbal mě na krk a na prsa, položil mě na záda. Líbal mi břicho a stehna, prstem polaskal mou skulinku. Už jsem na své micině cítila jeho horký dech. "Budeš v sedmém nebi."
Nejdříve špičkou jazyka podráždil stydké pysky. Následně je rozhrnul rukou a jazykem lízal klitoris. Sténám a stále volám jeho jméno. Z lízání přešel do sání a cucání, smyslně u toho mlaská, v sedmém nebi budu za chvíli. Přesunul se jazykem k poševnímu vchodu, minutku ho oblizoval a strčil jazyk dovnitř co nejhlouběji to šlo. Zasténala jsem na celý dům. "Udělej mě!" křičím na něj. 
Šoustal mě jazykem, šoustal divoce, divoce. Řvu jako zvíře, orgasmus přichází a Albert polyká mé šťávy. 
"Teď se vyměníme," lehl si na záda a po svém torpédu přejížděl rukou. Líbám ho na břiše a na stehnech na chvíli jsem se zastavila, vzala do roku jeho kouzelný úd strčila si ho do pusy. Strkám si ho skoro až do krku, jednou rukou mačkám jeho koule. Albert řve jako tygr, sténá. 
"Jeď divoce, divoce ty moje kundičko!" 
Pohybuji hlavou nahoru a dolů, jeho kůl ve mně pulzuje, on křičí. Už to nevydrží a plní mi ústa svou bílou tekutinou s nesmírně lahodnou chutí. 
"Dnes to bylo nádherné, Alberte."
 
Autor Karolina15, 17.04.2021
Přečteno 787x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí