Kino

Kino

Anotace: Příběh kamarádky

Veronika mi vypráví já se k ní chová její manžel:
Šli jsme s Honzou na krásný film do kina ale už si nepamatuju název, víš jak já to mám, no povídej sem zvědavá jestli je lepší jak toho cos vydělá předtím. Měli sme lístky koupený na prostřední řadu někde v polovině, sedám si a Honza mi strčil něco pod zadek, koukám na něj jak vyjevená co dělá, Honza mi říká, dál sem ti něco a uvydiš jaká to bude zábava. Byla jsem zvědavá co má v plánu a co to bylo? Ale nepodívala jsem se. Film začínal hrát, zajímal mě, protože jsem ten film ještě neviděla. Koukla sem se vedle sebe na Honzu, držel pytlík s popkornem. Natáhla sem se že si vezmu ale místo toho mě přez ruku něco nasadil. Byla tam tma takže sem pořádně nevyděla co to bylo. Obepínalo mi to celé zápěstí ale bylo to příjemné na kůži. Honza se postavil že si přesedne na jiné sedadlo kvůli tomu že nevidí přez pána před námi, když si sedl tak mi to samé udělal na druhé ruce ale to už sem se ptala co dělá? Řekl mi,nic zlato dívej se, nic se neděje a dal mi do pusy popkorn abych se už neptala. To zrovna přišel nějaký kluk že má číslo sedačky hned vedle mě pokud mi to nevadí že by si sedl. Říkám mu: však si sedněte když máte číslo téhle sedačky. Netušila sem co to semnou je, byla sem tak roztěkaná, asi to bylo tím že byl opravdu pěknej.
Pořád sem měla choutky se na něj aspoň podívat ale bylo mi to blbí vůči honzovi, kdyby tam nebil tak se podívám.
Už mě nebavilo sedět z přímá tak sem se chtěla pohnout ale to sem neměla dělat. Proč si to neměla dělat?
No to ti hned povím. Viš jak sem říkala že mi něco strčil pod zadek. No to si říkala ale nevěděla si co to bylo. Tak teď sem to zjistila nebo spíž pocítila. Byla to vybrační dečka, ale to sem nevěděla že je propojena stím kolíkem co sem měla v sobě. Bylo to divný ale zároveň strašně vzrušující. Když sem se tam začala vrtět, ten kluk si toho všimnul a zeptal se mě jestli je vše v pořádku. To bylo hodně nemilé když na mě přicházela vlna orgasmu v kině a vedle mě nádherný kluk.
Honza se jen usmíval, vklidu se koukal na film. Na mě ten orgasmu přišel zachvili ale já jsem asi vyjekla že se na mě otočilo snad celé kino. Takový trapas. Ale co, ono to nepřestávalo, Honza šel pryč a nechal mě tam, chtěla jsem odejít ale byla sem připoutaná koženými náramkami. Honza byl poměrně dlouho pryč a ty vybrace nepřestávali.
Ten kluk vedle mě něco dělal na telefonu a položil mi jednu ruku do klína, chtěla sem mu ji dát pryč ale nešlo mi to, protože ruce sem měla připoutane k opěrkám. Otevřela jsem pusu že něco řeknu a ten drzí kluk mě začal líbat, nemohla sem se brání. Jak to? Mělas ho nakopnout, hajzla! Počkej! To není celé! Cože? On si dovolil víc? Nech mě mluvit,vše ti povím. Dobře, dobře tak mluv.
Když mě ustavičně líbal strčil mi ruku do kalhotek a dráždil mi klitoris. Ty, nemohla sem se ani pohnout. Ta vybrační kravina a to co sem si tam strčila ráno stou jeho hoňkou byl mazec. On to určitě tušil a pořád mě líbal ale byl jak smyslů zbavený hladoví,byli to sité, hladové ale tak vášnivé polibky, že sem zrovna za ně byla i ráda. Ty blaho to mi povídej. A kde vlastně byl Honza?
Nevím kde byl,ale v tu chvíli mi to bylo úplně jedno kde je, byla sem tam já s tou vybrační kravovinou a jeho prsty. To mi stačilo na to abych snad měla ten nejsilnější orgáč který jsem snad měla. No to mi říkej.
Jakmile jsem měla po tak mě přestal líbat a řekl mi bylo to vášnivé dost a mrknul na mě, byla sem úplně mimo snad ještě v tom tranzu opojeni. Snažila sem se sklidnit a ta kravina podemnou přestala vybrovat, lekla sem se, že Honza asi vyděl co neměl. Bála sem se ale byla sem potichu když se vracel na vsé místo ptala jsem se ho kam šel že mi to přestalo vybrovat. Říká mi no asi je to vybité ale příjemná co? Tak na něj koukám a přikývnu že jo, ať mi věří. Sedl si, jednou rukou mě chytl přez rameno, šeptá mi do ucha. Mám na tebe chuť, teď a tady. Tak sem na něj vykulila oči a šeptám mu, jestli si dělá srandu jako tady? V kině? Když jsou tu lidi? Kývl hlavou že jo. Začal mi rukou přejíždět po stehně na horu k vnitřní straně stehna, říkám mu já sem se nejspíš udělala, ta kravina je dobrá a potupěle se usmívám. Honza se naklonil víc přezemě a povídá tomu chlapovi. Hele neměl bys problém kdy bych tady a teď udělal moji ženu? Ty jo! Vypleštila jsem oči jak bývá v těch gifech. Ten chlap mu odpověděl úplně v pohodě. Myslel se na to samé ale teď vidím že patří k tobě,řekl to stájovou odvahou a kamenou tváří, že sem i zalekla, že sem špatně slyšela. Ale kde pak. Slyšela sem moc dobře.
Honza se na mě podíval tím jeho šibalským pohledem a povídá tomu chlapovi jestli by mu nepomohl. Ty holka já myslela že omdlim. Obe ruce mi Honza uvolnil a vedl mě pryč z divadla. Říkám mu ty ses zblaznil úplně cizímu chlapovi řekneš co máš v plánu a ještě ho vyzveš aby ti pomohl? Ty ses pomátl! Honza me dovedl do jedné s loži co tam byli, zůstala sem stát,ještě sem tam nebila tak sem si to prohlížela, když mi Honza zas připoutal ruce ale za zády. Povídám mu za záda né! A začla sem couvat co zadu ale do něčeho jsem vrazila a spadla.
Ten chlapík mě zvednul a povídámi, ahoj, my se ještě neznáme, jsem Lukáš. Hmm, a co stím mám dělat? Povídá mi, nebuď tak jedovatá! Na Honzu taky nejsi. Tak sem se zarazila a ptala sem se jak můžeš vědět jak se jmenuje. Však se neznáte. CCC ale to ti řekl kdo? S Honzou se znám od základky, směje se. To sem se prudce otočila na Honzu a tázavým pohledem na něj koukám,jako ve stylu, či to má být, ty si že mě dělat prdel?
Začal se smát a říká mi nee my se opravdu známé dlouho a tohle je jen náhoda zlato.
Lukáš mi chytl ruce za zády a Honza mě začal líbat. Snažila sem se tomu zabránit ale marně,čím víc sem se bránila tím víc je to oba rozpalovalo. Najednou jsem cítila Lukášuv teplý dech na šíji, špičkou jazyka mi projížděl od ucha dolů ke klíční kosti a tak se zapořil a políbil mě tam. Jako by věděl kde se mě má dotknou a jak. Honza mi uchopil jedno prso a mačkal, mnul, nakonec mi ho vyndal ven. Lukáš mě držel ze zadu za druhé prso a stále mě líbal v ďolíčku na klíční kosti. Byl tak něžný až vášnivý že sem tomu sama nechtěla uvěřit. Honza mě tak krásně líbal vášnivými polibky, takové ty žádoucí a nalehavujicí. No holka byl to jak sen. To mi musíš říct celí. Co pak sem vzrušená, směju se u toho, Asi jo, ale pokračuj.
Honza mi vyhrnul šaty na horu a zájem mi rukou do kalhotek, vytáhl mi to vajíčko z lastury ven. Prsty mi dráždil klitoris. Lukáš ještě chvíli rukou laskal moji kozu.
Vysvobodil svého draka z klece, nasměroval si jej přímo na můj zadek a opřel si ho. Prsty mi strčil do temné vlhké jeskyňky.
Honza mě trochu tlačil dolů abych si klekla,což sem udělala když mě stlačil dolů. Vyndal si svoji mužskou okrasu a nasměroval mi ji k ústům, vzala sem si ji do úst a začala sinfonie mého jazyka. Lukáš ještě chvíli drancoval mojí jeskyňku než se vkradl do vnitř. Kruci to bylo tak příjemné az sem se prohnula v zádech. Honza mě držel za vlasy aby sem si je necumlala a taky aby vyděl jak mu kouřím pěkně hluboko.
Lukáš mě stále držel za spoutané ruce, přirážel hluboce ale přitom s takovou něhou aby to semnou tak neházelo,

Honza mi ho vysunul z pusy až to mlasklo, palcem mi otřel pootevřené rty a políbil mě. Jeho ruka mi pomalu sjížděla po zátylku přes lopatku, páteř k bedrům. Ruku zastavil,položil celou dlaň na mě a obešel. Lukáš udýchaným dechem se z mě jeskyňky vynořil celý olepený mojí šťavičkou. Z jeho péra pár kapek ukáplo před mým obličejem než si podemne lehl na 69. Honza si ne přidržoval abych nespadla když mi sundaval kožené pásky z rukou.
Ruce sem měla konečně volné. Honza mě chytl za boky a nazazil si mě na sebe. Přirážel tak jak to mám ráda, dvrdě a hluboko jiní by to mě řekli až na doraz, znova a znova.
Lukáš mi dráždil můj hrášek skovaný v lusku tak dlouho než na něj vykoukl. Hrášek zajal svými neukrutnýmy rty, sinfonie jeho jazyka byla jak kdyby hrál na kytaru metalovou hudbu a Honza svými pohyby ho doprovázel jak ten nejlepší bubeník.
Prsty jsem obepnula Lukášův stopořeny stožár,ponořila ho do hlubin valcujiciho spodními vlnami. Brouzdal sem tam a mnou procházela sinfonie nejčistší a nejcitlivější ozvěna mého vyvrcholení. Honzy nádobíčko se ve mě přímo koupalo jak verliba ve svém moři. Honzova bouřka začínala brát na síle, začal zrychlovat svý tempo, až do konce kdy vypustil svý sémě vstříc mému vajíčku které tak toužebně očekávalo jeho návštěvu.
Lukáš nebil onic víc po zadu. Pohybují hlavou nahoru dolu když cítím cukání s výplní teplé tekutiny do mých dutin.
Autor Kávička, 15.05.2023
Přečteno 256x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí