Návštěvníci 8

Návštěvníci 8

Anotace: Mimozemšťané mají mnoho způsobů, jak vylepšit lidské tělo...

Sbírka: Návštěvníci

Další den už je Saturňané očekávali v jejich testovací laboratoři. Od jejich poslední procedury, kdy jim geneticky upravili jejich těla, se tam toho moc nezměnilo. Podél stěny byly tytéž přístroje, spojené pohyblivým pásem, přesně tak, jak si pamatovali. Jediná podstatná změna byla uprostřed místnosti, u dvou vyšetřovacích křesel, kam je vědci nasměrovali. Křeslo pro Johnyho zůstalo beze změny, ale to Sářino se více podobalo lehátku se dvěma otvory pro ňadra a s opěrkami pro pokrčené nohy, takže na něm napůl klečela a napůl ležela a prsa jí skrz otvory visela pod lehátkem. Když se že zvláštního přístroje pod ní vysunuly dva odsávací nástavce a pohltily je, Sára už se třásla nedočkavostí. Jednak proto, že už chvilku byla silně vzrušená, a hlavně proto, že mlékem nalitá ňadra jí pekelně tlačila. Nástavce se k nim pevně přisály a vzápětí Sára ucítila jemné hnětení a masírování, jak je cosi uvnitř připravovalo na hlavní odběr. Po chvilce sání ještě zesílilo a Sára v prsou poznala úplně nový pocit, který ještě nikdy neucítila. Sice na svá prsa přes lehátko neviděla, ale podle Johnyho vzrušeného výrazu pochopila, že z nich její mléko právě vytéká pryč.

Sama byla vzrušená na nejvyšší míru, a když k ní Johny přistoupil, aby se podíval blíž, nedočkavě natáhla ruku a pohladila ho přes kalhoty v rozkroku. Jakmile nahmatala jeho napůl ztopořený penis, pochva jí zvlhla jako houba. Když Johny viděl, jak se na něj žádostivě dívá, neváhal, shodil ze sebe spodní část oblečení a nabídl jí svůj pyj k polaskání. Ve chvilce ho měl tvrdý jako kámen a Sára si jej vzala do úst. Johny si užíval její rty, jak mu objímají temně rudý žalud a hned na to mu po něm začal přejíždět její jazýček, až sténal slastí. Sára znovu zaměstnala ruku a hbitě mu dlaní masírovala varlata. Za chvilku už cítila, jak se jeho semeno dere ven, přímo do její pusinky a tak ho na chvilku přestala laskat a pevně jej stiskla, aby jeho výstřik oddálila. Ale bylo už příliš pozdě. Johny zasténal a ve chvilce měla Sára plnou pusu jeho spermatu, a protože jeho výstřiky neustávaly, kvanta ho skončila na jejím obličeji i na lehátku.

„No nazdar,“ poznamenal Johny, když spatřil tu spoušť a Sářin zářící obličej, pokrytý jeho bílou nadílkou. Rozhlédl se po místnosti a u jedné zdi v poličce s připravenými toaletními potřebami objevil něco jako navlhčené ubrousky. Zatímco pečlivě otíral Sáře obličej i lehátko, Sára znovu pohladila jeho pyj. Odsávání mléka ji čím dál více vzrušovalo a nemohla se dočkat, až ji Johny konečně uspokojí její vlhnoucí rozkrok. Jakmile mezi nohama ucítila Johnyho hbité prsty, dobývající se stále hlouběji, neudržela se a vyvrcholila poprvé.

Když Johny uviděl, jak se její tělo při orgasmu celé prohnulo, došlo mu, proč Saturňané včera trvali na tom, aby se Sára u odběru plodu připoutala. Teď málem vytrhla svá ňadra z odsávacích nástavců.

Utáhl jí popruhy ještě pevněji a znovu se začal věnovat jejímu přirození. Oddělil od sebe opěrky, na kterých Sára klečela a její pochva se mu před očima rozevřela jako květ růže. Ještě jednou do ní vsunul prsty a otestoval její vlhkost, přičemž Sára opět potěšeně zavzdychala. Pak už nečekal na nic, prsty nahradil penisem a pomalu ho do ní zasunul. Věděl, že musí postupovat velmi jemně, protože podle dostupné vzdělávací literatury, kterou jim Saturňané poskytli, tato poloha vyžadovala nejvyšší opatrnost a Sářina pochva byla navíc od včerejška ještě hodně citlivá.

Sára zavzdychala ještě hlasitěji, ale zatím v její, hlasu nic nenasvědčovalo, že by trpěla jakoukoliv bolestí, takže jí Johny začal vláčně milovat, přičemž si dával dobrý pozor, aby v ní nebyl příliš hluboko. Přitom k ní sklonil hlavu a polibky jí rozséval po celých zádech. Pak se dostal až k její šíji.

„Dobrý, Sárinko?“ šeptl.

„Jen pokračuj, Johny,“ zavrněla Sára.

„Určitě to nebolí?“

„Nebolí, hlavně nepřestávej,“ hlesla a znovu se ponořila do vln slasti, které jí vynášely až do nadpozemských sfér lidského bytí. Co chvíli ji pohltil spalující orgasmus, prodlužovaný neustálým pulzováním odsávacích nástavců na jejích ňadrech.

Náhle ve svém nitru pocítila něco nového, dosud nepoznaného. Už předchozího dne se jí zdálo, jakoby se v ní Johnyho penis o trochu zvětšil, ale připisovala to aktivitě svých pánevních svalů, kterými mu ho masírovala. Teď ale zřetelně cítila, že mu na něm vyrůstá jakási boule, která se pomalu, ale jistě usazovala v těch nejcitlivějších místech její pochvy. I Johny cítil, že mu cosi brání v jeho plynulých pohybech a ještě než ho jeho vlastní pyj v Sáře nadobro uvěznil, rychle ho z ní vytáhl. Pak už jen zděšeně sledoval, jak se na něm žilkami protkaná boule zvětšuje, až byla nakonec veliká jako Johnyho pěst.

„Co se děje, Johny?“ ozvala se Sára ze svého lehátka.

„Já…já nevím, asi mi nějak zmutoval,“ vykoktal Johny a ohlédl se po Saturnských vědcích.

„Haló, jste tady? Potřebuji pomoc,“ zavolal směrem, kde tušil vchod do jejich laboratoře. Vzápětí u nich byli dva členové vědeckého týmu a Johny, stále klečící mezi Sářinýma nohama, mlčky ukázal na svůj pyj. Saturňané však nevypadali nijak překvapeně. Pomohli Johnymu do jeho křesla a jali se ho dopodrobna vyšetřovat. Opatrně, ale důkladně celou bouli prohmatali, až mu nakonec celý penis v plné erekci nechali pohltit jakýmsi přístrojem a jeho obraz chvilku zkoumali na monitorech. Pak se otočili na Johnyho.

„Nemusíte se vůbec znepokojovat, Johny, díváte se na výsledek našich experimentů z dřívějška. Jejich účelem bylo upravit váš pohlavní orgán tak, aby byl při oplodňování co nejefektivnější. Inspiraci jsme našli u některých zvířat na vaší planetě. V zásadě jde o to, že je potřeba vaše sperma dostat v co největším množství co nejhlouběji do dělohy a tím aby byla největší šance oplodnění vajíčka. Takže jakmile se Sárou souložíte, boule na vašem penisu se při ejakulaci zvětší a zabrání vám jej vyjmout. U vás na Zemi tomu vědci říkají bulbus glandis, laicky řečeno uzel.“

„Aha, a kdy jste nám to hodlali říct?“ uhodil na něj Johny.

„Zatím jste to nepotřebovali vědět, původně jsme tuto úpravu chtěli deaktivovat, měl byste ji jen v latentní formě a aktivovala by se jen naším zásahem, což bychom vám opravdu oznámili předem, ale nejspíš se někde vyskytla chyba a ta modifikace se postupně aktivovala díky Sářiným těhotenským hormonům. Lehce vám to zpestří váš sexuální život, ale jestli si to přejete, tak to můžeme vrátit,“ řekl jeden z vědců.

„Ne, zatím nic nevracejte,“ vstoupila jim do debaty Sára, které právě skončil odběr mléka a celou dobu je pozorně poslouchala. Johny si sednul vedle ní na lehátko.

„Sárinko, vždyť ti to může ublížit, podívej se, jak je to veliký,“ vzal jí ruku, položil ji přímo na svůj pyj a Sára uzel opatrně obepnula prsty. Ucítila množství cév, které jím vedly a ve kterých pulzovala krev.

„Líbí se mi to, chtěla bych to vyzkoušet,“ zaprosila Johnyho. Ten jen vzdychnul.

„Nemůže jí to nějak ublížit?“ obrátil se na Saturňany.

„Buďte bez obav, Johny, už dávno jsme upravili Sáře tělo tak, aby byla schopná pojmout penis takovéto velikosti. Jen si budete muset zvyknout, že se nebudete moci rozpojit asi tři hodiny a asi bychom vám měli dodělat nějaké úpravy,“ odpověděl jeden z vědců.

„Jaké úpravy?“ zeptala se Sára.

„Johnymu bychom měli implantovat další pár varlat, aby byl schopen produkovat dostatek semene,“ řekl vědec.

„A abyste nemuseli čekat několik hodin při každém pohlavním styku, můžeme to udělat tak, že váš uzel se zvětší jedině tehdy, když bude Sára produkovat hormony při ovulaci a šance na oplodnění bude nejvyšší. Souhlasíte?“ navrhl jim. Johny se Sáře dlouze podíval do očí.

„Bude to veliká změna, vážně to tak chceš?“ zašeptal jí. Sára jen přikývla.

„Tak dobře, udělejme to tak,“ promluvil na Saturňany. Hlavní vědec se usmál.

„Výborně, Johny, můžete se položit na lehátko, začneme s tím hned,“ pokynul mu.

Johny si lehnul, kam mu ukázali, a nechal se připoutat stejnými popruhy, jaké před chvilkou měla i Sára. Pak už jen sledoval, jak mu na celou pánev nasazují nějaký neprůhledný nástroj a přichycují mu ho kolem břicha a stehen. Nemohl vidět, co mu přístroj dělá s tělem, ale jasně cítil, že se mu cosi děje s varlaty i s celým šourkem. Celá procedura trvala asi půl hodiny, a když vědci přístroj odepnuli a Johny se mohl postavit, poznal, že jeho šourek je o něco větší a také těžší. Zvědavě si na něj sáhl a začal ho prohmatávat.

„Na ten druhý pár varlat si rychle zvyknete, brzo tu váhu ani neucítíte,“ pronesl hlavní vědec a podal jim dva župany. Johny i Sára se do nich zabalili a po vydatné večeři je vědci propustili do jejich apartmánu. Jako obvykle, nestihli ani dojít k posteli a hned za dveřmi ze sebe župany shodili a hladově se k sobě přisáli. V jednom dlouhém polibku došli až k posteli a společně se do ní svalili. Sára vzala do dlaní Johnův penis a začala ho procítěně mnout. Ve chvilce byl tvrdý jako kámen a snad ještě delší než předtím. Nyní mu moc nechybělo do délky Sářina předloktí.

„Lehni si,“ šeptla, a když ji Johny poslechl, začala zblízka zkoumat jeho vylepšené pánské vybavení. Jemně vzala jeho šourek do dlaně, promnula každé varle zvlášť v prstech a pak si mlsně olízla rty.

„Schválně, kolik toho teď z tebe dostanu,“ zavrněla a zlehka mu penis pohladila jazykem, odspoda až nahoru. Johny jen vzdychnul a vzápětí měla Sára od spermatu ohozenou půlku obličeje.

„To ses udělal nějak rychle, budeme muset trénovat,“ poznamenala překvapeně Sára a utřela si tvář do ubrousků z nočního stolku.

„Ale já se ještě neudělal, to byly zatím jen takové ty první kapky, co se dostanou ven, ještě než začneme,“ odpověděl jí stejně překvapený Johny. Sára jen vyvalila oči.

„Tak pár kapek, říkáš? Doufám, že mě neutopíš, až vyvrcholíš naplno,“ zasmála se a vzala jeho penis do úst. Neměla šanci pohltit ho celého, ale stačilo to k tomu, aby po pěti minutách Johny zasténal ještě víc a naplnil Sáře pusu semenem. Bylo toho skutečně hodně, Sára ani nestíhala polykat, a tak si většinu jeho nadílky nechávala stékat na prsa. Za Johnyho hlasitého sténání mu z penisu prýštilo mocnými proudy sperma na Sářino tělo, a když byl konečně hotov, Sára vypadala, jakoby se na ní uspokojilo přinejmenším pět běžných mužů.

„Hm, tak na tohle mi asi ty utěrky nestačí,“ usmála se zářivě na svého neobyčejného muže.

„A to ještě zdaleka není všechno, Sárinko, ale teď tě musíme vykoupat,“ zvedl se Johny z postele a celou ulepenou ji v náručí odnesl do koupelny, kde jí umyl každý centimetr jejího dokonalého těla, přičemž se jeho napůl povadlý penis opět postavil do plné pohotovosti. To Sáře samozřejmě nemohlo uniknout a nedočkavě mu ho sevřela v prstech. Johny se jen usmál, sevřel jí hlavu ve svých dlaních a vroucně ji políbil.

„Strašně moc tě miluju, Sárinko“ zašeptal jí do ucha, když ji následně objal.

„Pojď ještě do postele, něco pro tebe mám,“ odpověděla mu Sára stejným něžným tónem a sáhla pro osušku. Utírání jim trvalo déle, protože po celou tu dobu se jejich rty od sebe neodlepily a stejně tak došli i do postele, kterou někdo nebo něco převléklo do suchého povlečení.

Tam Sára přiměla Johnyho, aby se stejně jako předtím položil na záda. Když se přesvědčila, že jeho pyj neztratil nic ze své tvrdosti, s odhodláním sobě vlastním na něj nasedla. Překvapeně vyjekla, když ho v sobě ucítila hlouběji než dříve, až ji Johny starostlivě podepřel zadeček.

„Ať si neublížíš, lásko,“ zabroukal na ni, zatímco sledoval spojení jejich těl, jak se pomalu prohlubuje a vychutnával si její vnitřní horko. Sára se na něm ještě několikrát pohnula nahoru a zase dolů, pak chytila Johnyho za ruce a naznačila mu, aby se posadil. Poslechl ji. Sice netušil, co má Sára v plánu, ale teď byla dominantní ona a on ji bez námitek splnil každé přání. Podle svého zvyku ji objal a začal líbat na prsou. Sára zmírnila své pohyby na jeho penisu a dosedla na něj celou svou vahou, takže v ní teď byl nejhlouběji, jak jen to šlo. Na to mu chytila hlavu a přitiskla si ji silněji na své bradavky. Johny vzal jednu z nich do úst v domnění, že jí tím přivede ještě silnější prožitek ze společného milování, ale jaké bylo jeho překvapení, když mu do pusy vystříknul proud husté tekutiny velmi zvláštní chuti. Stále s bradavkou v ústech se překvapeně podíval Sáře do očí a usmál se.

„Nevěděla jsem, jestli ti bude chutnat, ale trochu jsem ho pro tebe schovala,“ zašeptala Sára a láskyplně mu vískala vlasy. Johny místo odpovědi jen slastně přivřel oči a znovu se přisál k její temně rudé bradavce, ze které vytékal ten nejsladší nektar, který kdy ochutnal. Když se přesunul k Sářinu druhému ňadru, všimnul si, že ho pořád sleduje očima plnýma něhy. Nasál mléko do úst a polibkem dal Sáře ochutnat. Ta ho ještě hlubším polibkem přijala, a v tom sladkém spojení svých úst pokračovali v divokém milování.

„Myslíš, že tu mou mutaci zvládneš?“ zeptal se Johny a pohladil Sáru přes bříško až dolů mezi nohy. Bylo už hodně pozdě v noci, když unaveně padli na postel a teď si spokojeně leželi v náručí. Sára jen něco spokojeně zabroukala a pevněji ho objala. Neměla už sílu mu odpovědět, ale v duchu doufala, že na svou další ovulaci nebude muset čekat dlouho.

 

©  Prosinec 2015

pavriha@centrum.cz

Autor Pavriha, 06.09.2023
Přečteno 215x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, Marry31
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí