Návštěvníci 9

Návštěvníci 9

Anotace: Takové menší rodinné shledání v laboratoři...

Sbírka: Návštěvníci

Když se Sára ráno vzbudila, spatřila Johnyho u komunikačního terminálu, jak vyhledává další místo pro jejich výlet na Zemi. Usmála se a zezadu ho objala. Ale jakmile se na něj přitiskla, poprsím ji projela ostrá bolest a na tričku mu nechala dva mokré obtisky.

„Au!“ sykla a rychle se odtáhla. Johny se polekaně otočil.

„Lásko, copak ti je?“ zeptal se.

„Já nevím, asi se mi pořád tvoří mléko, docela to tlačí,“ odpověděla Sára s obličejem zkřiveným bolestí. Johny se otočil k terminálu a rychle Saturňanům nahlásil stav nouze. Za pár okamžiků se u jejich dveří objevili K'Dhalaaz s Ulqayaxem, vědci přidělení přímo jim a doprovodili je do laboratoře. Tam Sáru položili na vyšetřovací stůl a pár minut jí zkoumali prsa stejným přístrojem, kterým jí vyšetřovali i břicho.

„Tak co jí je?“ zeptal se netrpělivě Johny. K'Dhalaaz se usmál.

„Není to nic vážného, prostě se Sáře tvoří více mléka, než jsme čekali. Svědčí to o tom, že je má nadprůměrně výkonná, což není žádná vada ani nemoc. Můžeme vám od toho pomoci, Sáro. Přebytečné mléko jednoduše odsajeme stejně jako včera,“ navrhl jim.

„Fajn, tak si s tím dojením pospěšte, opravdu už to začíná bolet,“ zafňukala Sára a stiskla Johnymu ruku.

„Dobře, nebudeme otálet, Johny, chcete nám opět pomoci, stejně jako včera?“ zeptal se ho Ulqayax. „Ulevíte Sáře od bolesti a urychlí se i odsávání jejího mléka,“ dodal.

„Udělám cokoliv, hlavně ať už se jí uleví,“ přikývnul Johny.

„Bude to trochu jiné než včera, musíme postupovat o něco radikálněji. Johny, vy si sedněte sem,“ navedl ho Ulqayax k sedačce, „a Sáro, vy si mu sedněte na klín,“ instruoval Sáru.

Johnyho penis jakoby měl vlastní mozek. Jakmile vycítil, že opět navštíví Sářino nitro, během pár vteřin ztvrdnul a narostl do úctyhodné délky a Saturňané se spokojeně usmáli. Pomohli Sáře na něj dosednout a pak jí na prsa nasadili odsávačky. Tyhle byly jiné než ty včerejší.  Byly téměř průhledné a uvnitř se vlnila tenká chapadla světle šedé barvy. Ulqayax pokračoval v instruktáži: „Takže Sáro, teď je nutné, abyste se uvolnila, jak nejvíc to jen půjde a dovolila svému tělu užívat si svou soulož s Johnym, protože jen tehdy se nám povede odsát vám co nejvíce přebytečného mléka, které vám způsobuje tu bolest.“

Sára se nenechala dlouho pobízet, Saturňané znali jejich těla lépe, než oni sami a jejich milování také několikrát přihlíželi, takže teď už jí bylo úplně jedno, že stojí u ovládacích pultů jen o pár kroků vedle, zatímco ona tu sedí na klíně svému sténajícímu příteli a v široce rozevřené pochvě má ten největší penis, jaký v životě viděla. Teď měla dokonce pocit, že Johny ho měl ještě o něco větší, než ti dva Saturnští kurýři, kteří ji sem kdysi přivedli a během toho transportu ji znásilnili. Plynule se na něm pohupovala, spokojeně vrněla a pevně držela Johnyho objímající ruce. Rozkoš, pocházející z jejich spojení jí postupně naplňovala celé tělo, až náhle v prsou pocítila další bolestivé bodnutí, jak se jí začalo tvořit další mateřské mléko. Přesně na tento okamžik vědci čekali. Odsávačky se probudily k životu a chapadla v nich začala masírovat Sářina ňadra. Nejprve je jakoby hladila, od hrudi přes dvorce až k samotným bradavkám, ze kterých začalo mocnými proudy stříkat mléko. Pak ale jejich stisk zesílil a Sára měla pocit, že jí chapadla doslova ždímají. Během další půl hodinky spolu s Johnym prožili několik skutečně silných orgasmů, takže nakonec je vědci museli k sedačce připoutat, aby nenarušili odsávací proces.

„Sáro, teď přejdeme k druhé fázi, ničeho se nebojte, ano?“ ozval se od ovládacího pultu K'Dhalaaz.

Malinká chapadla přestala masírovat Sářina ňadra a místo toho se začala po jednom tlačit do jejích bradavek. Sára vyjeveně pozorovala, jak se několika z nich povedlo provrtat se až dovnitř a začala její mléko vysávat přímo ze žláz, přičemž změnilo jejich barvu z našedlé na jasně bílou. Za několik minut už Sára měla plná ňadra kmitajících chapadel, což bylo vidět i těsně pod její kůží. Jejich hemžení jí překvapivě žádnou bolest nezpůsobovalo, ale i tak se modlila, aby to co nejdříve skončilo, protože přes to šimrání nemohla dost dobře soustředit na Johnyho. Na druhou stranu zase ale cítila neskutečnou úlevu od vysátého mléka – do teď si plně neuvědomovala, jak moc ho v prsech měla a s uspokojením pozorovala, jak odtud proudí dutými chapadly kamsi do neznáma. Nikdy by přitom nevěřila, jak moc se jí mohou rozšířit bradavky, aby jimi vůbec mohlo něco projít. Když už začínala mít pocit, že to nevydrží ani minutu navíc, mléka začalo zvolna ubývat, až byly Sářiny prsy nakonec vyprázdněné a chapadla se z nich postupně stahovala.

„Tak, a jsme hotovi,“ oznámil K'Dhalaaz, když se vrchní odsávací nástavce odsunuly stranou a povolila i pouta, která je držela pevně na křesle. Sára s Johnym však nejevili jakoukoliv snahu se od sebe odpoutat. Jejich vášeň právě dosáhla takové intenzity, že i násilím by to někomu jinému dělalo dost veliký problém je rozdělit, zvlášť když se Sára s Johnyho pomocí otočila v jeho klíně čelem němu, nohy mu obtočila kolem boků a jejich rty se spojily ve žhavém, nekonečném polibku. Saturňanům nezbylo, než je oba provizorně zakrýt župany, aby měli alespoň nějaké soukromí. Náhle se otevřely dveře a v nich se objevil mladík, přibližně v Johnyho věku a v náručí nesl sténající plavovlasou dívku. Hned, jak spatřil Saturnské vědce, zamířil k nim.

„Omlouvám se, ale potřebujeme pomoc. Emily má bolesti na prsou,“ dodal a položil dívku na lehátko. Saturňané neotáleli a ihned uvedli do chodu všechny vyšetřovací přístroje. Teprve po chvilce si chlapec všimnul, že v laboratoři nejsou jediný pár a že je Johny a Sára zvědavě pozorují.

„Omlouvám se, že jsme sem takhle vpadli, ale neměli jsme na vybranou, je to velmi naléhavé. Nemohl jsem nechat Emily trpět.“ Pak si objímající se dvojici v sedačce prohlédl pozorněji a vyvalil oči.

„Johny, jsi to ty?“

„Říkal jsem si, kdy si mě všimneš,” opáčil Johny s úsměvem a zpoza Sáry k němu natáhnul ruku. Pak se obrátil k ní:

„Sáro, dovol, abych ti představil svého bratrance Davida. Dave, tohle je Sára, druhá polovina mého srdce.“

„Vždyť my už se přeci známe, i když ne jmény,“ usmál se David a potřásl Sáře nabídnutou pravicí. Ta se v Johnyho klíně přestala vrtět a začala vzpomínat, kde Davidův obličej mohla vidět.

„Vzpomeň si, kde jsi úplně poprvé viděla mě,“ napověděl ji Johny.

„No jasně, v tom oživlém slizu,“ vypískla Sára a oči se jí lehce zamžily nad tou vzpomínkou. David se otočil k Saturňanům, kteří mezitím dokončili testy u jeho ležící přítelkyně.

„No, Davide, Emily má stejný problém, jako měla tady Sára,“ sdělil mu K'Dhalaaz. V rychlosti mu vysvětlil, podstatu celé věci i její řešení, které bylo navlas stejné jako u Johnyho a Sáry.

„Vypadá to, že se budeš muset činit, Dave,“ poznamenal s úsměvem Johny.

„Vy už jste si tím taky prošli?“ vyzvídal David.

„No jasně, mě tu dojili chvilku před vámi, jen nám vždycky trochu déle trvá, než se unavíme,“ zasmála se Sára a spolu s Johnym se vrátili k vláčnému milování.

„A vážně vám nebude vadit, když budeme hned vedle vás?“

„My to nějak rozdýcháme, pokud to nevadí vám, tady máš volné křeslo,“ řekl Johny, zatímco chytil Sáru za zadek a pomáhal jí jezdit a dosedat na svůj pyj. Brzo oba začali neskrývaně vzdychat, prožívaná slast jim zatemnila všechny ostatní emoce, včetně studu, takže když jim díky Sářinu pohupování sklouzly župany až na podlahu, nejevili nejmenší snahu se znovu zakrýt. Sára se nenápadně pokoušela zahlédnout Davidovo mužské vybavení, ale když se Johnyho bratranec posadil vedle nich a vědci k němu vedli jeho přítelkyni, nedalo jí to a poznamenala: „Koukám, že tě taky slušně vybavili.“

„Všechny nás tu obšťastnili větší výbavou, Emily zvětšili prsa, mně zase ptáka, takže i jí museli upravit tam dole, abych se do ní vešel. To samé udělali i vám dvěma, mám pravdu?“ potvrdil David a slastně přivřel oči, když jeho ohromný penis zajel do Emilina nitra jako píst. Emily nejdříve jen slabě vzdychla, ale jakmile se daly do práce odsávačky na jejích ňadrech, její vzdechy nabývaly na intenzitě a za pár okamžiků už byli Johny se Sárou svědky stejného procesu, kterým si Sára sama prošla před chvilkou. Několik minut nikdo z nich nic neříkal a obě dvojice se věnovaly svému vášnivému milování.

„Jak jste se vy dva vlastně poznali?“ Zeptala se Sára, jakmile se vzpamatovala z dalšího orgasmu, který ji na chvilku skoro zbavil vědomí.

„Ehm, no vlastně úplně stejně jako my dva, Sárinko, odpověděl jí Johny a rozpačitě sklonil hlavu. Nerad jí přiznával, že není jediná dívka, se kterou měl pohlavní styk.

„Co tím chceš říct?“ zeptala se udiveně Sára a jemně ho přiměla, aby se jí podíval do očí. David postřehl Johnovy rozpaky a tak se sám ujal vysvětlování.

„Víš, Sáro, do jisté doby jsme s Johnym některé experimenty podstupovali společně a tenhle byl jedním z nich. Podle mého názoru ti marťani chtěli zjistit něco víc o tom, jak si my na Zemi vytváříme partnerské vztahy a to, že jsme příbuzní, jim hrálo do karet. Takže vzali vás dvě, naprosto cizí holky, které se ani navzájem neznaly a takřka nás donutili, abychom vás jednu po druhé pomilovali, k čemuž použili ten živý sliz. Pak už jen v klidu seděli a čekali, jestli se experiment povede,“ usmál se David nakonec.

„A povedl se, viď že ano?“ zavrněl Johny Sáře do vlasů.

„Takže to vlastně byla zase jen další manipulace z jejich strany,“ zamyslela se Sára.

„Možná,“ kývnul Johny, „ale kdybych si mohl znovu vybrat, zase bych si vybral tebe a nikoho jiného.“

„A neříkals náhodou, že jsi přede mnou nikoho neměl? Teoreticky sis mohl vybrat i Emily, kdybys tenkrát v tom baru potkal ji a ne mě,“ zamračila se Sára.

„Tak to seš na velikém omylu, Sáro,“ opáčil David,“ s Johnym jsme se nejdřív dohodli, že epizodu v tom živém slizu nebudeme považovat, jako že jsme přišli o panictví, ale Johny tenkrát navíc trval na tom, že tě bude hledat po celé lodi, dokud tě nenajde. Já měl naštěstí zase zájem o Emily, takže jsme se ani nemuseli o vás dvě hádat.“ Svá slova podpořil tím, že Emily něžně chytil ňadra zespoda a procítěně jí je masíroval, aby zjednodušil práci chapadlům, která již pronikala pod jejich kůži.

„Promiň Sárinko, měl jsem ti to říct a ne to zatajovat, ale opravdu jsi první, se kterou jsem kdy byl o samotě v posteli a nikdy bych to za nic nevyměnil,“ provinile zašeptal Johny.

„Já vím, lásko, reagovala jsem přehnaně, nechtěla jsem být na tebe ošklivá. Taky to beru tak, že o panenství jsi mě připravil až ty ve své kajutě a ne všichni tihle vědci s jejich vyšetřovacími stroji,“ ukázala Sára na dva Saturňany, kteří u ovládacích pultů řídili odběr Emilyna mléka. To, že ve svém nitru poprvé měla penisy dvou mimozemských vojáků, kteří ji sem měli za úkol dopravit, Johnymu raději zatajila, aby mu nedávala důvod celou jejich rasu nenávidět. Věděla, že by jim to nikdy neodpustil. Vzala jeho hlavu do dlaní a dlouze ho políbila. Pak se náhle zarazila a tajemně se usmála.

„Teď bych se ráda podívala na náš ostrov, zaškemrala.

„Je ta lokalita bezpečná?“ otočil se Johny na Saturňany.

„Už jsme se o to postarali, kolem celého ostrova jsme nainstalovali sítě, skrz které se nedostane nic většího než kreveta, můžete se i koupat v moři, odpověděl Ulqayax.

Dál už na nic nečekali, ve své kajutě se oblékli do letního oblečení a za pár okamžiků už je modul unášel na sluncem zalitý ostrov v Pacifiku.

 

© Leden 2016

pavriha@centrum.cz

Autor Pavriha, 07.09.2023
Přečteno 152x
Tipy 1
Poslední tipující: Marry31
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí