Dark Side - Úvod

Dark Side - Úvod

Anotace: <p><strong><em><span>Co určuje, že jsme připraveni vstoupit do světa...

Co určuje, že jsme připraveni vstoupit do světa dospělých?

 

Někteří lidé věří, že dospělými se stáváme v den svých osmnáctých narozenin. Já říkám, že je to pitomost. Znám spoustu lidí, kteří by dle tohoto měřítka měli žít životem spořádaných dospělých už několik desetiletí, ale stále sbírají vláčky, hrají si na princezny a věří v Santu Klause.

 

Dospělost přichází s životními událostmi a člověk ji musí umět přijmout. Jestliže to neudělá, znamená to, že ještě není připraven opustit ten sladký život plný naivity a her. Někteří ji nepřijmou nikdy, protože je život na ni nikdy nepřipraví. Bohužel v mém případě to přišlo dřív, než jsem čekala.

 

Stejně jako rodinu, ani nástrahy osudu, si člověk vybrat nemůže. Kdybych mohla, rozhodně bych zvolila jinou cestu.  

Vlastně ani nevím, jestli jsem už dospěla. Rozhodně se na ten velký svět zodpovědnosti necítím připravena. Jenže člověk by čekal, že si s panenkami hrát už nebudete, když si vyzvednete doktorát a sednete na letadlo do LA, kde následující týden nastoupíte jako mladší lékař do jednoho z nejkvalitnějších nemocničních zařízení v celých státech, protože si vás na základě vašich perfektních znalostí a bezchybného prospěchu vybrali do náročného edukačního programu. Mimochodem, už jsem se zmínila, že mi ještě není ani jednadvacet? 

Autor RonnieEl, 17.01.2013
Přečteno 473x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí