Zápisky ospale neděle

Zápisky ospale neděle

Anotace: 10.1.Volný den

První okamžiky spánku. Oáza milenky. Paměť světa. Láska ke zjevení basne. Krása za aurou doteku.

Probuzeni. Venku husta mlha. Plány. Úklid. Zvuk. Komentáře. List o autononite. Přinést sound k Premovi. Jenže Prema už má na odpoledne program.
Tak se pouštím do sonickeho dobrodružství s premapovacimi mechanismy zvukových souborů v čase přes nastrojovou vychytavku v programu edius.

Cele odpoledne az do večera upravuju, zplostuji, magnituuji, plausibiluji, presmyckovavam soubory a textury v čase, má to co dělat s nelinearnimi algorytmy a přesýpací strukturou informace ve vesmírném kontinuu. Každý soubor tak projde zarazenim abecední typyzace. Poté se z něj stane sample. Sam sample stoji na vesmírné ose, jako dvojnik urcite informace o podstatě skutečnosti, výřez z auditivniho prostředí, přes paměť ticha do světa a šíření obsahu.

Postup byl následující, všechny soubory jsem natáhl do pc. Roztřídil a upravil. Poté je premapoval v mEdiusu a uložil je jako wma. Poté je zase predelavam a vybírám do mp3 a wavu.

Další velký objev, v sestrinem pokoji je 99 presetu na keyboardu, nahraval jsem tam některé a její hrani, a pak to natáhl přes camel space, pozoruhodne výsledky. Časem jsem zjistil při chystani obálky do Zlína. Že fotopribeh mel byt postup nejake prace a ne scénář, výseky scénáře, ale je to jen na zvazeni porotou, on pohyb a focení je taky prace. Filmova prace.

Hledám tak určitou rovnováhu, škrábe mne v krku. Už zase. Vrátit se k moci nad svým tělem nad svým krkem. Zítra mne čeká jízda do Zlína, zavést obálku, moji první filmovou obálku s portfoliem.

Již vím, dneska jsem to cítil, to nasazování křídel, jak říka Spata, zanoril jsem se brisky prstu do klávesu a viděl počátky filmového pasu, nastupující cval a tryska koni, putování bytostí po jiných planetách, plno postav a poloprusvitnych vnitřních meduz a konfliktů. Ano cinematopicka stopa. Stopa za albem. Konceptualnim albem, kterým hodlám reflektovat Vesmír a vyjevit ten Můj.

Prace pro divadlo nebo pro film, jedina snesitelna a naplňující prace pod sluncem, tvorba pro lidi a pro diváky, tvrda dřina a odvedene výsledky každý den. Jít za snem.
Autor Happyyz, 10.01.2016
Přečteno 364x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí