Zápisky jevistniho technika.

Zápisky jevistniho technika.

Anotace: Čtvrtek objev současného tance a buto

Probuzení bez paměti snu jediného obrazu. Od rána myšlenky na poslech hudby, tvorby a přijímačky na ateliér autorske herecke tvorby a multimédií.

V telesnosti pocit nakraplosti, zvlacnela telesna konstituce, rýma, dusivy kašel, setkání se slabostí, ta je překonána rozcvickou.

Na snídani visnovy jogurt a čaj s medem. Ještě předtím si pouštím skladbu, kterou jsem vytvořil předchozí večer než jsem vypnul počítač ve Fruity Loops.

V podstatě první, co jsem udělal je, že jsem zasedl za sestriny klávesy a začal hledat urcite předvolby, od syntetických, po pády, bubny a jazz.

V těchto vodách je to pro mne novinkou a se zjištěním, že klávesy tohoto typu na to mají paměť, začínám uvažovat s pořízením prvního typu hardwaru a studiem možných dostupných syntetických technologiích.

Nebot recordeR zoom, pote co jsou nahrávky z něj importovaný do počítače a Fl, jsou snadno modifikovatelne a vylepšítelne, reprodukce tak fungují dobře i při zpětném poslechu a vystupove produkci.

Což mne přivádí na myšlenku, nahrát experimentalni kompozici, Podobne jako skladbu Oxigen Wonder, ktera se skládala s intuitivne jednoduchých klávesových prvků a několika samplu upravenych a téměř nahodne rozmistenych po piano rollu.

Je to tedy improvizovany kousek, který se v rámci experimentu da vytvořit o za několik desítek minut, jakmile mame nahranou a importovanou stopu z kláves. Planuji tedy větší pečlivostí, více etnických nenápadných zvuku i napsaných předem kompozic.

Prace se samply by se pak mela nést v nějakém detailním duchu, aby se stopy vyvíjely a postupne pridavaly jako stopy orchestru a hlasů v čase.

Ve zkratce, keyboard, Zoom, hlas a reálný svět existujících zvuku. To je bezedna inspirace pro poslechovou i filmovou elektronickou tvorbu. V tomto ohledu bych rád vytvořil unasejici delikátní kompozici, okolo padesáti pěti v pulsech a bpm za minutu, nepočítaje klavesove údery, v podstatě bohatý trip pro mysl i srdce s osobitý rukopisem a výraznou, ale na napadnou az detsky jednoduchou kreativitou a přitom nesmirne komplikovaný, otevřené imaginativnim pojetí sound horizontu.

Po cestě do Prace pak poslouchám již set co dál dohromady Jef z Methlabu, je to monstrum, plné tech-future záležitosti a svizneho dnb vibu. Po cesta na hrázi slunečno, auto bylo zamrzlé.

Klicova dírka byla zamrzla. Nastrikal jsem ji glycerinem, ale AZ ráno aby rozmrzla, pak pustila. Přicházím do divadla, parkuji předtím u Moravy.

Jako bych se teprve učil radit myslenkam, řádit je za sebe v posloupnosti jake urcim já sám. Na jevišti se zkouší snova scéna s Choreografem a Zetelovou, postupne všechny pohyby. A znovu s hudbou.

Franta si čte na pohovce noviny o novém roku a hitech skupiny Queen. Ze Zlínského kraje. Roman chvíli zkouší pohyb draka z ochozu, pote jej s motá nahoru.

Probiha zkouška, Já pisi tyto poznámky. Hledal jsem informace o současném tanci, o tanci Buto, Cunningamovi, choreografovi co dal popud modernímu tanci, současnému a pak o zakladateli Buto, Hijikumovi, že se inspiroval Lautremontem, Genetem a markyzem de Sade, tyto silene a geniální postavy, které inspirovaly Artauda, madman na který inspiroval všechny a který je na opačné vetvi klauniady, temný groteskní surrealny tanec v temnotách, který vyjadřuje vse bez sebe reprezentativních replikujicich prvků skutečnosti.

Tady se myšlenky ustali, čas vymyslet krátkou etuda právě na tanec toho temného obludne krásné hovořícího klauna v masce moderního Maldororovi, ve tváři se zjevujici hořící lesy. Krátka etuda o hřebíčku, hrdlicce a popelave panence v sametu.

Začínám vřít, ona nepohasinajici vášeň. Viděl jsem Katyu jako tvář katedry, je skutecne uzasna, jen pohled na ni mne vzrušuje, ty tlukouci údery srdce cilevedome talentované ženy.

Cítím teplotní změny na čele, sedim před forbinou u skladu osvetlovacu. Jsem zde uklizeny, navrharka si povídá s herci a dětmi, co přišli na generálku.

V ten okamžik. ..Již nahoře na lávce při posledním tracku z ML mixu, zrovna ředitel rika, že napíše omluvenku, že jsou emocialne zasažení a nemohou na písemku z matiky.

...abych to dokončil, viděl jsem při zvukové intrikistne tvorene konstituci, ruzne pasáže bojové choreografie na ochozu, tato dynamicka a technicka hudba se dobře hodi na rave i filmové souboje.

A zároveň při druhém poslechu, se dostávám do spirály, představuji si multisylabicne lyricke choreografii, vystreluji paprsky poetickych paprsků, a hlasových konstituci. V tom je budoucnost v Real time free stylu a slow motion trojrozměrném interaktivním mapping s tanečním představením....

...To není všechno, byl jsem pochválen za sviceni, které dnes nasvecoval Franta, na obed vyrazil s Razery na uších a poslechem Amona Tobina. Dal si Špagety.
...
Autor Happyyz, 14.01.2016
Přečteno 358x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí