Zápisky uchazeče na Kameru

Zápisky uchazeče na Kameru

Anotace: Patek 22.1 den treti

Probuzení do slunecneho mrazivého rána. Na budíku 8:30. Vstávám jdu k autu. V hlavě poloospale echo. 

Cesta do Zlína po stare cestě poklidna, v uších Stevie Hyper, pote nový projekt na České hudební scéně Urban Robot. Libi se mi propojení breakbeatu, beatboxu a peclive sociální ceske lyriky zamerene na poznání, seberozvoj a zdraví. Konkrétní texty. Chybi mi v nich jen metafyzicka dikce a distinktivni příchuť scifi technologického jazyka a vize. V tom návratu člověka. Rozprah od paleolitu, primátů, přes dobu bronzovou, angeologii, post industriální společnost az do dalekého vesmíru, lidské expanze plné kolonii a nadcasovych kosmických lodí, prenatalnich myšlenek na mesiase, apocalypsu a nelinearni vnímání souvislosti.

 

Při cestách ze Zlína zpátky do Uherského Hradiště, kolébka dechu zrod nula, nástupy lyricke ceremonie v působnosti, dosedy rymu jen zřídka, pote expanze, drop a prostor do úplného breakbeatoveho, lomeneho geometrického vortexu, doprovodit jako scénického Intro k filmu, oko observatora, z lyricke laboratoře, dvojznacnost umění a života zcelena v jedinečnou syntézu,  důraz na pravdu a ekologické poselství. 

 

Mimo ze,  sedim již na chodbě třetího patra, na FMK, pohovory jdou postupne, shodou okolností jsem poslední na listině, nepriklanim se k možnosti, že je to v závislosti na bodovém hodnocení a věřim 'ze to poslední přijde na konec'. 

 

Můj nastrel planu hlasového a gestickeho projevů, mluvit zpříma divát se jim do oči, dohlížet jen při zkoumání podvedome myšlenky, podporovat to dechovou invencí a plynulou vazbou myšlenkových pochodu na film, vášeň, psaní tvorbu, záliby a v neposlední době i práci. Zminit, že jsem se ucházel i na alternativní autorske herecke na Jamu, delam slam poetry, mam zkušenost s multimédií, Vjingem i hrani za deskama na vinyly, fascinuje mne sound design i kompozice, miluji lyriku, poezii filmové eseje, antropologii i divadlo, post moderní tanec, scifi i kompozici. V současnosti jsem tak nakloněn a schopen stvořit Obrazové vyjádření, doprovodit jej zvukem, autorskou elektronickou produkci a hlasovými komentáři.  Na připadne otázky odpovídat zpříma, s odezvou na racionální způsob uvažování, s láskou  k volnym asociacím, klidne vystřihnout verš, hrde při hře na lyra jazyka vyzdvihnout básníka. 

 

Jinak mluvit věcne, oddane kreativitě, s ochotou se učit řemeslo a myslet na invence, řeseni, osobní projekty na úkor spolecnym povinným pracím nesmí zaniknout touha po nezávisle tvorbě. Cíl v nekomercni sféře, cista lyricka filmova myšlenka, lidské příběhy, hodnoty, rozvrat, vzdy s nápadem na přesah do budoucnosti. V pritomne utilitarni společnosti návod na komerční uplatněni, schopný člověk hledá výnosne, nosne a zajimave projekty, prostor pro realizaci.

 

Zapocit linkou myšlenek na nenaplnene a prerusene studium, nutnost se rozvíjet v tvůrčí oblasti, scházet, komunikovat se s Podobne tvurcimi lidmi v interakci s médii filmem, poptávkou a uměním. Ambice do budoucna, dokumentární snímky o domove a kořenech, o vykoreneni osirelych srdcích a myslích, odvazne a citlive filmové a fotograficke eseje. 

 

Mluvit o potřebě byt v tvůrčím za prahu a mit prostor pro osobní realizaci, možnost samo financování nebo spolufinancování studia jako hnací činitel k motivaci a dokončení bakaláře.  Zároveň o práci v divadle a touze byt na jevišti i před kamerou, připadne vystřihnout kratší slam pokud porota neví o co přesne jde.

 

Byt klidný a sebejistý, transparentní.  Odvázaný, v tomto duchu i vyjádřit vděk a potenciál pro kreativní výzvu i komponování fotek, zárodky scénáře, choreografie obraznosti, vlivu minulých studií a odvádění pozornosti k zálibám.   Y

 Byt pozitivní a nadseny, ale  s tím  ze jsou to pedagogové a taky tvurčí mysli co se živý vyučování filmem vedením studentu a přemýšlení o filmu.

 

Přístupy kamera, oblíbena kamera, poslední shlednute filmy. Sven Nykvist, joris Ivens, experimentalni přístupy. Fascinace avantgardou i klasikou. Kamera ve scifi Blade Runner, Odyssea, Věc,  přístupy propojení s multimédií a performance. Time básed média a skulptury, sonicke experimenty. Mentalita totality.  

Klipova prace se střihem diskontinualni mechanismy, prace s povědomím, konceptuální album, i Klipova prace. Prace s Hd kamerou, digitální zrcadlovka slow motion kontexty. Kontury rytmika mimika. Mosty. Teorie praxe.

 

-----

 

Me koncepce byly rozpraseny, obhajoval jsem sve foto eseje.Mluvil o abstraktních fotografiích. Dokumentárních obrazech. Koncepci a lyricke.  Zamerech a věcech co bych nafotil jinak. Tak nějak alternativne.

 

Potom jsme zasedli za stul. Ten napravo říkal jestli jsem si nespletl dveře na režii a scénáristů,  rikal jsem jim o fascinaci zvukem, o touze se realizovat. Zadna teatralni performancí kvetnatost. Technicka preciznost. Snaha nabourat me přesvědčení.  Potom mluvili o te moji věci z myšlením. Došlo jim, že před sebou mají člověka s Vysokým kreativním potenciálem, jenomže sami říkali ze bych to tam zabíjel. Zabíjel tam zabíjel v divadle, není to jedno.

 

Ten mladý do mne pote hustil, ať se Pustim do studia vytvarne školy intermedii nebo performance, na Favu,  skutecne nebo režii cítím ze do toho zrají jen si ustalit koncepci. Na Favu je ateliér performance sjednocující všechny ty prvky. Co muže umelecky inspirovat. Ale az za rok. Do te doby budu věřit kameře. A vrátím se k zápiskům jevistniho technika. A dokončím přepis románu. Napíši sve dojmy a pocity v dopise. Skutecne vytvořím úlohu performera. Který má svoji Master thesis zrození okamžiku.  Napíši experimentalni syntetické konceptuální album. Dokumentární médium s prvky rodine anamnéze hrdiny a pruchuti daleke scifi. Do toho mám na mysli klip pro Prolog. Vyrazne abstrakce. Jako něco co zastřešení snah bude první slam poetry s vyraznym přesahem do fyzického divadla, Artaudovi krutosti a etablovane antikonzumni politiky a jazykové post moderní dekonstrukce. 

... konstrukt. Obraz jedna. 

 

Autor Happyyz, 22.01.2016
Přečteno 337x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí