Zápisky extraterestialniho komedianta

Zápisky extraterestialniho komedianta

Anotace: Na hostině plné hmyzu...

Život je uzasne dobrodružství na hranici objevů.  Nepozorovane se stává necim vyšším, hravejsim a uchvatnejsim. Za každou chvíli, za každou vterinou je zrání v trvání, nepromneneny tvůrčí potenciál Člověk hledá nové oči a nejen oči, ale i uši, proměňujíci prostředí ve scény, kulisy ve stavby a rekvizity nositele možností,  skryte ve zvuku, v jeho povaze, šíření frekvenci, transformaci a vibrací.

Po probuzení, citelne změny na skenech mozkove struktury, puls sedmdesát osm, smirne sinusoidy dosazujici se místo myšlenek a změn mentálních rýhovani, vedle spinalniho kortexu se objeví korenny hologram ve tvaru korpuskolarni ruze, zmeni kartotekovou strukturu a dosedne do mista nových paměťových stop. Potom rapidní tricleny diskontinualni střih. Horečka psychedelickych moare. Sedmentarni vazby na tělo reality narušeny.  Setkání v mikrokosmu. Modelování dýh. Selekce ze snů. Milenka mého snu mne vrací do mimozemského těla. To morfuje v avatara. Avatar za mixem odpouští nebi ve zkalalnele s lze.  Zítřek je nás' povídá Latimerii. 

Opuchla vicka, spánek šest hodin na hranici energicke chudoby. Blizke setkání snové záře a samplujiciho tělesa.  Jsem znovu v tomto tele o delce několika stop, zlomek světelných parseku. Než zápočnu mluvit o hudbě a poezii, vklinim sve zkušenosti do teto povídky.  Sedim v kulisarne, poslouchám údajnou historku o opilem hasiči. Tvář Jendy se zkrivi v úplném jeseterim smíchu, kudy chodi tam prdi. 'Však hasic' pritaka Franta. Roman povídá o prodavači z obchodu, který byl'úplně na kasu'. 

 

Myšlenky o poezii ustoupily do pozadí,  chuť jejího smyslu se droli jako kostena naustka v lisu na kov robotické inteligence. Mezi mrknutim a momentem mnuti je intervence dvou simultanich snah dobyt vesmír. Mirove tendence třetího stupně destabilizovany. Konstruktivní snaha nahradit každodenní zkušenost zápisky z budoucnosti je konfrontovana s hladem po fikci a nedostatecnym hodnotovym systémem teto zdanlive jedine skutečnosti. Kdyby existoval experimentální protějšek na druhém konci vesmíru, jakou by měl podobu ve sve vlastni autonomní percepci a elementárních kruzích získaných z okolního prostředí které vytváří.

 

Řekněme, že si jeden z údajných předních vědců vyjede na centrifugu, společné s jeho imaginárním přítelem sledujeme stoupání a klesání, chvění i mírnější pasáže, na chvíli dokonce vstoupíme do oka cestujícího na oné centrifuze, orbitální stanici, níže polozene hrmici pozemky,  staneme se účastníky nových mozkových spojení šimpanze a potom postoupíme zpátky do těla imaginárního mimozemstana, jenž si uprostřed poste Gobi zkouší sve fosilní tělo vyhynuleho plaza.

Poznámky ke včerejší modulaci. --- excerpty, výňatky zvukové palety skutečnosti, jak se siri jak se tvoří jak se strukturuji a segmentuji. Ještě před usnutím zvědave vbiham na stránku glitchmachines, ta mi asociacemi probudí vydavatelství enigmatic records, obě společnosti se zameruji na forward thinking sound desing a konceptuální hudební manifestace lidské tvořivosti v kybernetickem věku třetího tisíciletí. Zjistuji, že datove sample packy pojmenovane uderne jako Biomorph nebo Mikrospheres jsou dostupne jako produkty. Pro implementaci těchto 'cutting edge' - 'zrezavajiciho hrankovani' posibilni inventury lidských možností a inovativních kombinatornich dovednosti v teto sonicke  experimentarni oblasti.

 

Čímz se hold dostavam k odkryti korenove snahy samotné Skutecnosti kterou nesu v sobě jako byti, jako prostor pro vazby na ni. Ale v první řadě objevuji kontury na obzoru, když se divas do krajiny jako do okna ubihajicich přítomných okamžiku,  ulpivajicich kvant trvání, valencniho chvění na architekta organizujiciho skutečnost poznanou jako pritomnost někde v daleke zapomenute budoucnosti. Ted nalézám příběh, má skryta fascinace zvukovými spektry a sonickym 'sound designem' - 'tvarováním morphovanim soundu' nebot nenapadnym elementem, parametrem dotvarejicim diváckou zkušenost, paletu dostupných uvažování o zobrazenem a zobrazovanem je právě zvuk, zvukova alokace a kumulujici se zvukova krusticka, kde se metamorfozuji a inteligibilne polymanifestuji nanometricke struktury extraterestialni gravitace myšlenek. Nových,  neobjevenych myšlenek, dislokujicich se jako efemerni epifenomeny a paranormální juxtapozitni funkce, sekularne napojene na tuto skutečnost,  bezdecne, bez povšimnutí zavanu zázraků,  vytvarejici pritomnou skutečnost,  za textem a obrazem se tedy skrývá zvuk. Nikdo nevstoupí dvakrát do teze řeky filtrujicich percepci filmového sound designu, řeka o které nevis, obtéká karminovym jsouce jícen velebene niternosti soundu a konceptualniho designu gilotinujicim centrifugu brousicich kotoučů na konci času,  seznam alergenů zazivoti temperovat a termostat v tropickém klimaxu citu, ohnisko prolitych podvedomi.

 

Na těchto průkopnických,  pro mne průkopnických idea ch,  lze vystavět novou filosofii naraticke a naratologicke inteligence, což všechno směruje k autonomnimu filmovému vyjádření na vrcholu zrání a sbihajicich kolejich tvůrčích sil, bez ohledu na přijeti,  s pamětí na legendy jako odkaz velkým orchestrionum lidské mysli. Tedy v pozadí je budoucnost světlejší než sen o intergalakticke raveovani na planete s nulovou gravitaci. Ve středu našich snah holograficke emblémy,  snílek ztracejici se v horizontech vlastni imaginace nebo zárodek vizionarske energie, jenž se objevuje v dekádě stoleti jen vzacne? Je v tom aspekt katalogickych idejí doby.

Metafyzicka volba. Balisticke rakety vyslane na misi diametralniho mesiase. Puzeni k poezii, kdy lyrickou rozkoš suplementuje zvukova vyšší organizace, bez prefrontalniho kortexu vortexualnich sil a psychedelicke renesance by tato elevace ležela ještě dlouho neprobuzena, zela by v propasti vzduchu myslenkove saturace. 

Vydám se tedy na cestu a budu věřit, že to není cesta izolacionistickeho solip-psymordialniho zaupeni na arse potenciální vulnerabilite dekadentniho omniotrona. Vystoupani za hradby opevněného města propojení obraznosti s kolektivní masou společné sdilnene snahy siliciho poznání, vyjádření dystopickeho status quo, ale i rovnocene vlohy pro optimisticke předpovědi, nebot kdykoliv chceš a toužíš vyprávět příběh,  příběh ve zvuku, příběh extraterestialni, pozemský,  smrtelný,  nesmrtelny, pomijivY nadčasový. Ve zvuku je obraznost univerzálního jazyka napojena na existenci intencí individuální interpretace. Celostní pojetí sound designu a interaktivní projekce jako nova volba pro příští perspektivy, nebo předmět bezbrehe zábavy a konzumní integrace hedonistickych profilaci soudobe spolecnosti? 

 

Sic vyzbrojen pohotovym slovníkem je dnešní člověk schopen kriticky reflektovat deni v jeho životě, v těchto osciloskopech a seismografickych krivkach změn a trvání. Odkaz zvukové interrupcem zaludek Neuveritelne zahrmel v bassovem spektru lucidni stezky...tekoucí setkání nove složky. Nechutenství k závislosti na rodině, ale i střídavý vděk. Kam jdou Tvé snahy. Franta si dela čaj a chystá se ke svačině. Cítí se tu zrejme jako doma, když není prace je tu pohodlí a teplo, komfort když už není co dělat a člověk se nudi, je ti WiFi, knížky a živá interakce s herci, tedy posloupnosti,  mel bych si dát pozor na pozdravy herců. Málem bych zapomněl ze mam ted tutorialove obdobi, musím se naučit masteringu ve Fruity Loops, dotáhnout bass z Harmoru přes pavučinu v Patcher na novy levél, dat prostor osobite kompozici, pro možné dnb spojnice, nebot drum and bass se bude odrážet multicetne na elektronicke tvorbě. Loopy breaku s bassovými segmenty vsunute přímo do machinarni premapovane machinerie glitchmachinu ze Seismicu, přičemž uvnitř těchto textur 'skulptur' jsou již vklineny, vlajerovany, draperie vlajek zvukové multikonstituce. 

 

Všechno to navazuje na diskuzi o cizelujicim sound designu z reeditu, prizemz když vemu k poslechu Tipperova Gulche, jeho bassova propojita fermentace je vskutku krystalicka. Posloucháme Infected Mushrooms Izraelske psychedelicke veterány psy scény. Rad bych začlenil do své hudební tvorby prvky ambientni,  experimentálního techna, minimalu, psychedelickemu bassu, robotických breakbeatu, futuristickeho soundu a tuny zkrizenych foley propojenych z vytwistovanyma Fx Kama,  paranormalnima atmosferama a silene vykrouceny bassový skulptury.  

 

Diskuze zabredla ke kourove pornografii a undergroundove hudbě 'veskere jednání na hranici pornografickeho bussinessu je psychický labilní' odkazující se k paměti mezi světy,  mezi světly, mezi patry lidské sexualita,  elektronicke integrity, masove loajality ke zvuku, tichu, alchemy,  rododendronu mladi. Ale já bych se znovu vřádil k prvkům budoucí elektronické tvorby v rekonstrukci a dekonstrukci.

 

Ambientni krajiny:

Experimentalni techno a synthy:

Minimalisticke dekompozice:

Psychedelickych glitchbass:

Robotické breakbeaty:

Futuristický Sound:

Organického textury:

Fx"Foley"paranormal"skulptures:

 

Texty. 

 

Autor Happyyz, 01.02.2016
Přečteno 455x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí