Zápisky procházející vesmirem

Zápisky procházející vesmirem

Anotace: Pod křídly ranních asociací. Na stezce temné paranoia na stopě paranormální resynteze a zvuku zítřka. Psáno při pohledu na zkoušku hry Bez Roucha.

...

Pochoduji. Ráno je ospale. silnice vlhka.
Mezi bděním. Dvanact nádechu. Jdu ze schodů.
Po blátě. Listy zimy. Vzpomínky.
Ticho sine. Těžké kroky. Kamenný slon.
Lidé umírají. Rodi se. Každý den.

Vzpomínám na sen. Na kyberprostoru. Digitální životy.
Termistat citu. Pookrele levitace. Nad Paměti.
Prebiham cestu. Putují k řece. Minu ji.
Obhlednu řeky. Vstoupím do divadla. Pár detailů.
Stahovačky. Přední stěna. Sardinky dopoledne.

Technici. Rekvizitarky. Vizita. Talenty.
Vařím kafe. Mysl obřími. Začíná příprava.
Usedam. Diaspora. Egan. Vnoreni. Mikrosfery.
Hledám. Usínám fikci. Jdu do lože. Setba.
Herci. Panacci. Bez Roucha. Chytra hra.

---------------

Sedm milionů. Versovnych. Segmentu.
Kricici herečka. Petra. Usmevava atmosféra.
Nemá to smysl. Pozorovat lysou modř. Zítra.
na jevišti. Hra ve hře. Čočky ztraceny. Lidskost.
Tváře souher. Náhody mysli. Ve spojitosti.

Více myšlenek. Méně škodi. V tmách.
Úspora tři bodů. Dimenze. Počítání.
Odbihani. Funkce scénáře. Scenicke dialogy.
Gigantický beh milisekund. Dovira dveře. Rezou.
Ve scénáři. Strasi. Maškarní slova. Na sezónu.

Mé basne. Roztrousene dramata. Verše pribite.
Rekvizity Hoři. Slova nedávají smysl. Obřadní sine.
Zaludek prázdnoty. Tvoří. Kroky. Kamenne.
Už nevíš. Kolik postav. Vládne. Promenádě ras.
Asymptomy doby. Byji do oči. Mrtvý divák. Dobrý divák.

------- ----- ----- ----- ---

Experti na lásku. Se rozpouštějí. Po tisíce let.
Běžím. Žlutou řekou. Kouřim. Skorpiona narku.
Johanka citu. Toulá mne. Lavou. Bez skrytu.
Kulhas. Za intimní zpovedi. Postrádá. Tě.
Otázek les. Esa ziravin. Maso. Tělo vin.

Lovišťe plic. Lice. Dlaňe. Na světle. Lupič.
Divák sleduje. Horekovani. Starého. Slepise.
Slyšel jsem repliky. Plížit se. Mlhou hudby.
Branici prostoru. Mořem rozporu. Rozparkem rukou.
Koulim očima. Mozkem morku. Kloužou. Septas nudou. Septandou.

Trezor slabik. Roucho. Chováš. Experiment zlata.
Tango. Goliáš. Kulečník loutek. Luk klaviatura.
Mnohohlas. Pyramidální paranoia. Paranormální idea.
Slyšte. Dvě nohy. Jdou. Kontra. Poznámkou. Za thea-o.
Hm. Co říkáš? Kaskadoveho. Saska. Se ptáš. Básníku. Cha.

----------- ------- ---

Podivej se. V divadle. Viky! Vaculík vola. Dveře se dovrou. Simultanne.
Vo fous později. Utrousi. Režisér. Pardon...pozde. Uvědom si. Spletitost situace. Herci hrajou herce. Při zkoušce. Slova koušou. Režisér se vychechtava.

Replika. Dveře se nedovrou. Soubezne. Pan chytrej. Na čtyři.
Sleduješ zkoušku. Kdyby jsi byl mnou. Lidi ti nahanej hrůzu.
Trofeje hazes do krabice. Jsou tu jen. Na to slovo! Text je smích nahanejici. Parádní element.

Pojďte od Viky..Viky. For je ta. Dvojslabicnost. Na druhou slabiku. Zavři na ki. Buchnout na ki. Načasování scény na slovo. Jazyk. Čas. Jásot přihlížejících. Monolog. Na prazdnem jevišti. Kdo jste? Nejsem! Porozumění.
Třídit. Vědomí. Tři ras. Herecke techniky. Ta te doběhne.

Sedim na loži. Postuluji. Malé nic. Na velke scéně. Zvrhlik.
Blazniva profese. Zdrojena. Zdrojena. Div ze ji neposukal. Šušká se.
O navazujícím setkání. Konverzační komedie. Nadychavat se. Do poslední slabiky. Tempo. Rozmary. Nechytám se. Pro vás. Nápad.

------ ---- ---- ----

Ptá se. Kdy se tam podiva. Uprene. Zprostredkuj. Prostor. Představivosti.
Zle. Levitujes. Na hraně. Jazyka. Zvyku. Kulminaci. Konvencí. Cílů. Luku. Kuk.

Herci. Rozeverni. Rozsafni. Rozdvojeni. Mnohomluvni. Zrychleni. Chytlavi. Rozpustili. Deti pro všechno. Deti pro radost. Zadost. Dost dost l. Leitmotiv. Jak napsat konverzační komedii. Ve které funguje i zvuk.
A herci, jez zkouší zkoušku, v kuzich herců, představuji vojska idejí.


Pozoruji zapisují zápisky. Proletavajici vesmirem. To je Můj scénář. Má inspirace. Prace v divadle. Jak toto mohl napsat autor o kterém vis téměř nic. Podnikni výzkum.

......

Přestávám psát umění. Libi se mi toto pojetí. Snažím si představit scénu. Surrealne dialogy. Zvukové paranormální krajiny. Od rána myslím na ruzne věci. Opravdu rozmanite. Zvukový desing herectví režie divadlo. Scéna. Technika. Lidstvo. Mimozemšťane. Kyberneticke dialogy. Giganticke monstra.

Osmice herců bojuje se svou představivosti. Než ji zkrotí a nacvici si jak ji používat. Sedm z nich zesílí. Každý osobitým způsobem. Hra je tak cvičení. Jedna postava představuje alternativní osud imaginárního spisovatele.

Jina postava je lovec senzaci. Neustále cítí puzeni. Byt někým jiným a mluvit o tom. Knize myskin hraje somnambulniho krále. Ledove královna neveri malému princi. V důsledku osm postav hraje nebo mysli celou plejádu, kontinuum postav. Je tam oběsivni augur. Sebevražedný masochista...

V čele představivosti se konfiguruji možností, scéna je chuda, už vím, je to oblaznech, kteří v asylumu s pohnutou minulosti inscenuji obradni hru, inspirovanou zápisky zakladatele ústavu, jsou to postavy, které si nejsou schopni vybavit jediny dialog. Pul prostor improvizace nebo pevný text.

Tato forma podává zjevný dialog životem a šílenstvím. Setkává se tu hloubka i tragikomika života. A přitom je to jako báseň. Velmi pečlive komponovaný text. Studium MarAta. Sadeho. Lautreamonta. Nerval. Artaud. Goetheho a Danteho. Šílenství i herectví.

Priblizna doba napsání: šest měsíců plus studium. Divadelní drama bude resyntezou mych fascinaci. Pochopi to diváci? Budou v bílých prosteradlech. Fyzicti. Extaticti. Autor je už mrtvý. Mezi herci je roztrzka. Rozdmyska mezi michou a chováním. Tento prostor je obeziste nejsmelejsich úvah.

Sen noci svatoslovacke.
Autor Happyyz, 02.02.2016
Přečteno 454x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí