Zápisky sobotního dne.

Zápisky sobotního dne.

Anotace: Chodim po pokoji pronaším věty. Experimentuji se živou hlasovou modulaci. Snažím se artikulovat slova v anglickém jazyce. Mezi tím a oním slovem. Jakmile objevim ruzne polohy vlastníhto hlasů a setkání mlade inovativní anglické verze sebe sama.

Odrikavam tajnou hlášku pro nás projekt. Jsem inspirován. Hodlám se ponořit do něčeho Čemu rikam intro k bassovemu dynamickemu setu...

Celou krátkou sekvencí experimentálního sound designu kterou Houci odpálí nás set dopravazeny lyrickou sekci živých veršů...

Bude to jako nastrel pro to jak bude znit některa ze skladeb vytvorenych v budoucnosti...jej se dostat k tomu jak zmasterovat urcite frekvence...

Melo by to znit jako mláde transformera co se líhne před epickou bitvou v obrovského metadrona nebo špičky masozravych mechanistickych jsoucen které drtí luna myšlenky...

delka by se odhadovala do jedné minuty az sedmdesáti vteřin inspirace je jasna právě robotika entheotika transformeri Billainovi vize methlab intro a foley sounds a let it roll intro...

cele to bude použito jako skladba kterou je mozno hrát obměňovat a remixovat před kazdym zivym hranim bez hranic otázkou je jaka skladba bude ta první po tom zvuku...

....Idealne jedna původní jedna dynamicka a zapomatovatelna se silnými bassovými linkami a tvrdými futuristickymi beaty. ..

 

----

V tom je defilé.  Gro. Přísada.  Kořeni. Nuance. Sadba. Balisticka koncentrace. Sonicke vivo sekce.  Základ je původní knihovna. Umění resamplovani a rerecordu. Potom cuty a editace. Miluji cuty a sample editace. Rika se tomu layering. Multivrstveni do zvukových stěn. Výraznějších a hutnejsich samplu. 

Cíl je vyvinout sound do konce tohoto roku. Zivym hranim se propracovat az nabídkám na vystoupení. Jakmile bude vyvinuta knihovna. Sound spektrum a desing v unikátním módu nebude jen výjimkou. Bude to samotna činnost. Procesualni. Dost mozna vydelecna ta nejlepší co si můžeš Prát.  

Potenciální zvukova dimenze dokáže inspirovat nerozpohybovanou obraznost. Ta potom funguje jako omalovanka. Doplnuje barvy do předem již videnych obrazu....

 

Ovšem skutecny sen je skulpturovat šablonu zevnitř jejich oči...podivat se na nove vlákno jako na úplně novou strukturu...kompozici a koherenci samplu uvnitř letky dosáhnout celku Takova byla kreativní věštba mazatecky...jen její nezaměnitelny šum a lneni jako by hudba se zhmotnila a tekla po stěně jak to popsal kamarád...

zvukové a kreativní možností jsou neomezene tvorba stop multiosy záznam ze dvou a čtyř kanálový ch stop obtazenych v mixéru řadou dalších kombinaci efektů...

Nezbývá než se pustit do granularni syntézy a frekvenční modulace basových spektrech...

Autor Happyyz, 05.03.2016
Přečteno 439x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí