Hra pro jednoho hráče

Hra pro jednoho hráče

Anotace: Kap. 3,4

3.
V navlas stejné bytové jednotce, byť v jiném domě o pár ulic dál, se stejného dne probudila i Amantha Valdez. Vstávala však později a její den měl být rušný a ubíhající, plný schůzek a vyřizování. Předpokládala, že se do své jednotky vrátí až pozdě v noci.
Pro svoji pracovní zaneprázdněnost a touhu nemít práce méně včera skončila svůj týden trvající vztah. Šlo o vztah tuctový, pomíjivý, který však nevznikl prostřednictvím sítě. Amantha síť nepotřebovala, protože její SA bylo dostatečně vysoké. Během vztahu podepsala Amantha souhlas jen jednou, takže i účel vztahu byl splněn jednorázově v jeho jednotce. Následných několik hodin, co od Amanthy její přechodný partner definitivně odešel, však Amantha měla pocit jakési zvláštní marnosti. Ta ale rychle přešla pod náporem dalších pracovních povinností a vědomím, že krátkost vztahu ji na další období za jistila ekonomickou úroveň jedna. Krátce po nahlášení ukončení vztahu jí dokonce síť přidělila pět zážitkových bodů.
Ten divný neklid se ale do Amanthiny mysli potom ještě několikrát vrátil jako neodbytný záchvěv. Přesto, že Amantha svou práci zvládala, chybělo jí něco, co nedovedla přesně popsat. I přes své občasné znepokojení se však Amantha cítila šťastná.

4.
Dr. Gartner seděl u šálku kávy, která jako obvykle měla trochu umělohmotnou chuť, a z elektronické tabule si četl zprávu o dvaceti zařazených lidech z Centra, na jejichž narození a výchově se podílel.
Skóre atraktivnosti všech dvaceti absolventů bylo vyhovující, pohybovalo se v horní třetině stupnice a stejně nadprůměrné bylo i skóre komunikace. Zpráva se kromě výčtů schopnostních známek zabývala i pracovním zařazením a počtem navázaných vztahů na síti.
Všichni zařazení byli poměrně úspěšní, u každého z nich se v příslušné kolonce „vztahy na síti“ objevila dvojka nebo trojka a v části „zážitkové body“ měl každý minimálně číslo osm. Dr. Gartner se však zastavil u jména Georga Wallace. Ve „vztazích na síti“ byla uvedena nula a mezi jinými číslovkami se vyjímala nepatřičně a velmi výrazně. Dr. Gartner ještě jednou zkontroloval skóre atraktivnosti této dívky, u něhož byla uvedena slušná známka 82. Vysoké hodnoty byly zároveň u skóre sebevědomí a inteligence. Zážitkových bodů bylo 12.
Kvůli té nule v části „vztahy na síti“ se chtěl poprvé během dne Dr. Gartner spojit s linkou, kterou znal nazpaměť. Vyrušil ho však komunikátor, který mu ženským hlasem oznámil, že na něj čeká jedna ze zaměstnankyň. Dr. Gartner si uvědomil, že se měl sejít s tou zaměstnankyní, která chce Centrum opustit.
Doktor chtěl mít lehkou nepříjemnost za sebou a proto dal komunikátoru pokyn, aby ji pustil dále. Při rozhovoru byl Dr. Gartner věcný a odměřeně sympatický. Racionálními argumenty ženě vysvětlil, že práce v Centru je pro ni vhodná a jistá. Její skóre atraktivnosti přímo nezmínil, i když jeho hodnota při rozhovoru neustále visela ve vzduchu. Dr. Gartner znal statistiky výsledků žen s tímto skórem atraktivnosti. Nebyly nijak zvlášť dobré.
Žena nejdříve vypadala odhodlaně, nicméně postupně ji Gartner přetáhl ke svému stanovisku. Zapůsobil na ni především svým poučením o náročnosti ekonomické úrovně dva. Rozloučili se s tím, že si má ještě všechno rozmyslet. Když opouštěla jeho pracovnu, byl Gartner přesvědčen, že o tuto zaměstnankyni nepřijde. Jeho Centru by takový odchod zcela jistě neprospěl. SA sice zaměstnankyni nedovolovalo okamžitou inseminaci, nicméně Gartner měl připraveno několik zákroků, kterými tento nedostatek překoná.
Autor Racek, 11.07.2018
Přečteno 344x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí