Za trnitými strunami

Za trnitými strunami

Anotace: Příběh plný vášně, rockové hudby a sebepoznání... Pokračování VI. Love me, baby!

Zbytek schůzky jsme hovořili snad o všem. Nabídl mi, že mi udělá nahrávku, pokud budu chtít. Jeho otec vlastnil nahrávací studio.

 Byla jsem neskutečně šťastná, ne proto, že jsem dostala možnost nahrát svou píseň, ale proto, že jsem se zamilovala. A byla jsem Jacobovou dívkou.
Zprávy o tom, že jsme pár se nesly rychle. Po tom, co jsme se vídali a líbávali i na školních chodbách mě už Nina neprovokovala. Miles se na nějaký čas stáhl a Piene se semnou znovu začala přátelit, ale o událostech, ke kterým došlo na party, se nechtěla rozpovídat. Můj vztah s Jacobem, ale podporovala.

Já prožívala svůj první vážný vztah. Něčím byl jiný než ostatní, Jacob byl na úrovni a mohli jsme se bavit o všem. Dokonce nás jednou jeho otec vyzvedl před školu a odvezl nás svým vybroušeným Cadillacem.
Jejich dům byl obrovský, jedna velká rezidence s bazénem na zahradě, jako tomu bylo ve filmech z 80. let. Prožívala jsem neuvěřitelný sen. Tím nemyslím, že za mě Jacob vše platil, ale aspoň jsme si užívali v bazénu a poslouchali  hudbu, jelikož Jacobův otec měl snad tisíce rockových desek.
Jednou mě dokonce vzal do nahrávacího studia, které měli přímo v domě. Sakra, čím se to vlastně jeho táta živil?
Jestli se někdy někdo ocitl v sedmém nebi tak určitě ne jako já tehdy ve studiu. Dokonce mělo i samostatnou zvukotěsnou stěnu. Cítila jsme se jako hvězda, když mě Jacob pobídl, abych si zkusila jaké to je vytvořit vlastní nahrávku.
Bohužel jsem znervózněla, když jsem stanula před obrovským mikrofonem. Co když Jacoba zklamu, co když nebudu tak dobrá jak by očekával? Je přeci profesionální bubeník a já jen holka z maloměsta, co si myslí, že bude velká hvězda?
Vyzval mě již po čtvrté, abych začala zpívat, ale nemohla jsem. Jak jsem tam stála, uvědomila jsem si, že se bojím selhání ze sebe samotné. Čím potom budu? Krákající amatérskou vesničankou?
,, No tak, Jocelyne.“ Promluvil na mě za pomocí tlačítka, které nás spojovalo skrze stěnu.
,, Vždyť jsme tu jen my dva.“ Snažil se mě povzbudit, ale bylo to právě to, čeho jsme se obávala.

Zhluboka jsem se nadechla. Možnost, že si zazpívám ve studiu se už nemusí opakovat.
Zazpívala jsem první slova písně It´s a Heartache. Začátek byl naprosto příšerný, proklínala jsem se. Vždyť jsem tolik cvičila! Chtěla jsem to vzdát a utéct, ale nakonec jsem se naštvala a zpívala dál. Druhá část písně už nebyla tak špatná.

Jakmile jsem dozpívala, vrhla jsem pohled po Jacobovi. Mlčel a něco neustále mačkal.
,, Nebylo o špatné. Zkusíme znovu.“ Nebyla jsem z jeho verdiktu úplně moudrá, ale zatnula jsem zuby a znovu vyčkala, až začne hrát hudba.
Nahrávali jsme asi tři hodiny, nakonec mi skladu pustil. Byla jsem celkem příjemně překvapená, ani Jacobovi to nepřišlo úplně k zahození. Každopádně jsem měla svou první nahrávku!

 Poslouchala jsme svůj hlas a tiskla se k Jacobovi. V jednom okamžiku jsme si podívali do očí a oba nás strhla vlna vášně. Začali jsme se divoce líbat, zatímco jsem mu seděla na klíně. Byli jsme vzájemně propojeni. Naše ruce bloudily a objevovaly mladá těla, než jsme prudce upadli na studenou zem studia.
Bez jakéhokoliv váhání mi Jacob zajel pod tričko a hrál si s mými ňadry. V té době jsem už byla poctivě vyvinuta na rozdíl od ostatních děvčat ze třídy.

Netrvalo dlouho a leželi jsme vedle sebe jen ve spodním prádle. Polibky byly horké a dychtivé. Naše těla toužila po hlubším spojení a tak jsme brzy byli úplně nazí.
Překvapilo mě, o kolik měl Jacob větší přirození oproti Milesovi. Než jsem se nadála, snažil se do mě Jacob proniknout. Nebylo to úplně nejromantičtější místo pro první sex, ale já byla i tak v sedmém nebi.
Komu se poštěstí přijít o panenství v nahrávacím studiu?

Ani mě ne…Jacoba po několika pokusech zradilo nářadí a nebylo schopné k průniku. Skončili jsme jen v objetí. Utěšovala jsem jej, že se nic neděje. Nezlobila jsem se, ani jsem něco takového nečekala.
Ještě když jsme se loučili, viděla jsem v jeho tváři zklamání. Políbila jsem ho, abych ho trošku uklidnila a zamířila na vlak domů.

Ten večer jsem si promítala celou situaci. Vždyť já o to málem přišla! Musela jsem se tomu zasmát. Ovšem matka o tom nesmí vědět! Po chvilce mě ale smích přešel. Za chvíli končila škola a já měla nastoupit na studium daleko od Jacoba. . .

Autor Bára Barborka, 12.09.2019
Přečteno 277x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný příběh již jsem se lekl, že se z milé povídky stane vášnivý román (nic proti vášnivým románům) ale rozuzlení zápletky je prima.

12.09.2019 12:30:22 | Slav Milo

Děkuji :)

12.09.2019 17:39:13 | Bára Barborka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí