Vesmírná dobrodružství Sana Hola a Slupky Banánové - Kapitola 1

Vesmírná dobrodružství Sana Hola a Slupky Banánové - Kapitola 1

Anotace: San se Slupkou jsou na cestě do Kundfriky a Sanova prdel trpí, zatímco Slupka se ponoří hluboko do své mysli. Náčelník Anala pátrá po Dickosu a úplnou náhodou odhalí dramatický původ LSD-ho McKokse.

V době, kdy náčelník Anala zuřivě pročesával každý vesmírný kout vesmírného vesmíru ve snaze nalézt odcizený Dickos, byli San a Slupka už dávno na cestě do Kundfriky. Ačkoli Dickos byla nejvýkonnější a nejrychlejší loď široko daleko, měla i své nevýhody - loď se pohybuje pouze tehdy, kdy je alespoň jeden pasažér posazený v COCKpitu - což znamenalo, že San musí být po celou dobu jízdy "posazený" na židli ve tvaru penisu, která se mu zarývala do řitního otvoru. Jelikož San byl před chvílí oprcaný transsexuálními opicemi, bolest byla opravdu k nesnesení.
Alespoň Slupka si na lodi našla/našel něco, co jí/mu zkrátilo cestu - rozhodla se napsat vlastní cestopis, ve kterém bude popisovat své zážitky a pocity z cest a návštěv, které se Sanem podstoupil/a. Bohužel, kvůli většině života stráveném v zajetí Maiču-Rakem Slupka neměl/a šanci se dostatečně naučit vesmírnou kramatyku, takže úvod jeho/jejího cestopisu vypadal nějak takto (volně přeloženo do vesmírné češtiny):

FESMÝRNÍ SEXOPYS
Napsalo Slupka Banánová
Fýtejte u fesmýrního sexopysu, gde budu popysofat zvoje sášytky z sexování fe fesmýru. Prošylo sěm uš hotně cesd a roshotně mam o šem fipráfět. Prfni kapytola bude zamerena no moji fubec prfni sestu fesmýrem, gdy sem bylo unezeno se sve domofyny Mišmaš 8 na blanetu Stalynkrat. Toufam, še sy dento sexopys ušyjete.

Cesta byla pro Sana dlouhá, nudná, bolestivá a pomalá, zatímco Slupka byla ponořena hluboko do své paměti a vzpomínala na všelijaká dobrodružství, která ji kdy potkala (*Abychom šetřili drahocenným vesmírným časem, referujme na Slupku v ženském rodě).

MEZITÍM NĚKDE VE VESMÍRNÉ PRDELI:
"Jak to do vesmírné prdele myslíte, že jste je ještě nenašli?!" rozčiloval se ve vesmírné prdeli Darth LSD McKoks, jehož rozhořčení bylo cítit díky vesmírnému holografickému komunikátoru po celé Anusus Falcon.
"Pane, na misi jste nás vyslal teprve před vesmírnou hodinou. Nemyslíte, že to je poměrně krátká doba na to, abychom Dickos nalezli?" odpověděl náčelník Anala.
"Vesmírné drogové volby začínají už za vesmírný týden. Jestli se nám nepodaří do té doby zničit celý Drogová Kartel, budeme v pořádné vesmírné prdeli, protože obyvatelé vesmírného vesmíru budou mít na výběr nás, nebo Kartel, místo toho, aby byla možnost stejně jako doposud každý vesmírný rok pouze "Impérium, nebo smrt". A vzhledem k tomu mému skandálu se zpronevěřením vesmírné marihuany minulý vesmírný měsíc jsou naše šance na výhru pramalé. Takže buď ty zmrdy najdete do tří dnů, nebo si Kim Čong-Unové smlsnou i na vašich prdelích!" vyhrkl zběsile McKoks a odpojil se z komunikátoru.

Po chvilce zamyšlení dal Anala rozkaz posádce, aby zdvojnásobila své pracovní tempo a šel si odpočinout do své kabiny. "Co budu dělat?" trápil se Anala. "Dickos je tou nejvýkonnější lodí, jaká je komukoli známá. Nemáme šanci ji nalézt za tak krátkou dobu" uvažoval dál po cestě do kabiny.
Když do své kabiny dorazil, svalil se na postel obličejem dolů a utápěl se ve svých depresích.

"Zase ten McKoks, viď?" ozvalo se odnikud. "Co? Kdo to sakra řekl? Je tu někdo? Vylez ven!" Anala se ohlížel všude po místnosti, ale nikoho viděl.
"Jen se neboj, Analo. Nejsem nepřítel" ozvalo se opět. Anala se stále marně rozhlížel, ale po nikom nebylo ani stopy. Až za krátko se objevila tajemná postava s fialovými róby a s kapucí pokrytou hlavou.
"Kdo jsi? Co tady chceš?" tázal se Anala. "Jak jsem již řekl, nejsem nepřítel. Jmenuji se Veyco-Vodd a jsem králem pornografického průmyslu. Vlastním všechny společnosti produkující pornofilmy v okruhu jednoho vesmírného roku. Kdysi jsem byl jako ty, Analo. Sloužil jsem Drogovému Impériu. Darth LSD McKoks byl mým vesmírným drogovým učněm. Spolu jsme prožívali zhuly všeho druhu. Šňupali jsme jsme LSD, koks, zkrátka všechno, na co si vzpomeneš. Byl mi dobrém učněm a já jemu dobrým učitelem. Společně jsme sloužili Darthu Píčimrdovi, který v McKokse neměl velkou důvěru. Cítil v něm cosi, co se vymykalo ideální představě vesmírného drogového učně. Dodnes vlastně nevím, co to bylo, ale vím, že Píčimrd měl pravdu."

"Znal jsem McKokse už dávno" pokračoval Veyco-Vodd, "Přimlouval jsem se za něj. Věřil jsem, že z něj bude dobrý Drogg (*termín, který označuje přisluhovače Vesmírného Impéria). Ale jednoho vesmírného dne se stalo něco, co nikdo z nás nečekal. LSD byl sveden z cesty sílou MRD - drogy, která je jako jediná ve vesmírném vesmíru zakázaná. Dělala s ním velmi zlé věci. Moc zlé. Poprvé jsme na MRD narazili, když jsme si objednali dávku drog na pořádný zhul. Hulili jsme celý den, ale něco se pokazilo. Do krabice s drogami se dostalo i MRD, které bylo doposud neznámé. Ukázalo se, že MRD vznikne, když LSD přijde do styku s koksem. I přes mé naléhání LSD látku požil a stalo se něco, co naprosto změnilo můj pohled na něj. LSD…" Veyco-Vodd se na chvíli zastavil a vypadal rozrušeně. "Co se mu stalo?" zeptal se Anala.

"On… Po požití MRD… Nic se mu nestalo. Prostě jen seděl na místě a fetoval dál. Všechny ostatní látky by ti správně měly navodit halucinace a mnoho dalšího, ale… MRD mu zkrátka nic nedělalo. Ihned jsem věděl, že takto nebezpečná droga se nesmí dostat na veřejnost a že po požití MRD už LSD nikdy nebude stejný. LSD si pak dal LSD, které jej konečně odrovnalo a já jsem zděšený odešel pryč za Darthem Píčimrdem a sdělil mu svůj hrůzný nález. Oba jsme se shodli na tom, že LSD musí být zabit, abychom zabránili případnému rozšíření této hrozné látky. Nemohli jsme nic riskovat."
"To je příšerné" zděsil se Anala.

"Když jsem se vrátil k LSD-mu, s těžkým srdcem jsem vytasil svůj lightstrap-on a se slzami v očích jsem se jej chystal zabít. Bohužel jsem na to byl moc slabý. Nedokázal jsem to. Stál jsem nad jeho zhuleným, MRDem prolezlým tělem s vytasenou zbraní, ale k ničemu jsem se neodvážil. Až když se probudil a uviděl mě, řekl jsem "Promiň" a chystal jsem se to skončit. LSD byl ale lepší. Vyhnul se mému útoku a svou zbraní mi usekl penis. Pak sám utekl a když si uvědomil, že Darth Píčimrd nařídil jeho popravu, zabil jej a stal se novým vůdcem Impéria. Já jsem se mezitím, zděšený ztrátou penisu a učně, ukrýval kdesi ve vesmírné píči a rozhodl jsem se si kompenzovat svůj chybějíci genitál sledováním vesmírného porna, kde jsem obdivoval velké, silné penisy, o kterých jsem mohl jenom snít. Jako náhradu jsem si na místo penisu přišil svůj lightstrap-on, který mi každý den připomíná ten osudný den, kdy jsem ztratil jak přítele, tak i druhého přítele." Veyco-Vodd dokončil proslov a vypadal smutně. O této minulosti se mu hovořilo těžce. Analy se jeho příběh hluboce dotkl. "Proč jste tady?" zeptal se Anala.

"Ach ano, promiň mi mou neslušnost. Víš, mám velmi vyvinuté smysly a poslední dobou jsem se neubránil pocitu, že mi něco vážně smrdí. Pak jsem si uvědomil, že je to tvá prdel. Jen jsem tě chtěl požádat, aby sis ji umyl. Sbohem."
Veyco-Vodd zmizel a Anala byl šokován. "Kdyby mi páchla prdel, věděl bych o tom" řekl si v duchu a přemítal o této podivuhodné návštěvě. V tom do jeho místnosti vtrhl jeden z cumtrooper.

"Náčelníku Analo, máme to! Našli jsme Dickos!" Anala rychle zbystřil a utíkal do COCKpitu.
"Spojte mě s nimi!" zavelel.
Mezitím v Dickosu:
San už bolest nemohl vydržet a když se rozsvítil vesmírný indikátor, který indikoval, že se s nimi někdo chce spojit, natáhl se a z posledních sil přijal žádost o komunikaci. Před ním se zjevil holografický Anala a San ucítil, jak se Dickos ocitá v tažném paprsku Anusu Falcon. "Odcizil jste tuto loď, která patří Drogovému Impériu. Okamžitě se vzdejte kontroly lodě. Podle drogových zákonů budete potrestáni a Kim Čong-Unové vás ojebají do řiti. Pilot ať se okamžitě postaví." Poručil Anala. Zatímco Slupka byla ponořená do svých myšlenek a byla doslova v transu, San byl rád za to, že se konečně mohl postavit a osvobodit svůj anál od spárů obřího penisu. Nicméně, poté byla bolest ještě horší.
Anusus Falcon táhl Dickos k sobě a zatímco Slupka téměř nic nevnímala, San se svalil na zem a nezmohl se na nic jiného, než na svírání své prdele a křik v obrovské agónii.
Cesta do Kundfriky se nezdařila. Prozatím. San se Slupkou byli hluboko ve vesmírné prdeli.
Autor SanSlupka, 04.12.2016
Přečteno 987x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí