Telefon

Telefon

Anotace: Poeta mel takový (nakonec srandovní) digitální problem….dvakrát mu někdo volal (opakovaně), tedy jako na mobil, ne na pevnou (tu vlastně ani nemá) a on to neslyšel....si říká, pro pět ran do Kainara, ten telefen nejak blbne, nebo jsem už hluchý, ale vždy

Poeta mel takový (nakonec srandovní) digitální problem….dvakrát mu někdo volal (opakovaně), tedy jako na mobil, ne na pevnou (tu vlastně ani nemá)  a on to neslyšel....si říká, pro pět ran do Kainara, ten telefen nejak blbne, nebo jsem už hluchý, ale vzdyt mu nebylo ani osmdesát. Ale jak to , že to ani nevibrovalo, dobří lidé z ČRo Vlatava. Od včera (MDŽ)  mu to vrtalo hlavou, a  dnes zase - další tři (ne-li dokonce dva)  hovory od literátů a nakladatelů zmeškané , a to jeho čínský kamrád lezel na stole kousek od těla básníkov, jako ten mlčenlivý soudruh (řekl by komunista), jako ten tichý společník (řekl by obchodní právník) ...
A ted to objevil - já básník roztžitý si tam nastavil nekde v tel. - "Nerušit - můžou volat jen lidé z kontaktů a můzy "...a ti dva co zrovna včera volali (i ti dnešní)  byli sice známí (dokonce i v AHA o nich psali), ale nikdy si je Básník, jako malo volajicí neulozil , a z kontaktů mu zrovna nikdo nevolal.....????
Poeta je pod blankytem složenek rad,  že to rozlousknul....Ještě napíšu smajlík a z redakce mi přijde tipů Balík ????
Autor Medved23, 09.03.2021
Přečteno 250x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí