Trh Svobodných

Trh Svobodných

Anotace: Lekce 1. - Realitní makléři aneb nikdy neříkejte všechno

Když po čtyřech letech skončí Váš vztah v troskách a plamenech, je na čase se zamyslet. Co teď a jak dál? Předně se ale smiřte s tím, že za vše můžete VY! A je jedno jste-li žena...muž...vetřelec. Tak to prostě v dnešní době na světě chodí.

...

Z  hluboka se nadechněte a vítejte na Trhu Svobodných...opět.

...

První kroky vedly na stránky všemožných realitek a inzerátů s nabídkou bydlení. Potřebovala jsem urychleně najít bydlení pro sebe a kocoura. Něco malého a útulného. Rozhodila jsem sítě po známých a směle se pustila do telefonování a psaní emailů. Chvílemi to vypadalo beznadějně, ale na konci července už jsem měla dva finalisty.

Na obou prohlídkách mě přivítaly ženy - realitní makléřky. Manželky a mámy od dětí. Člověk by řekl, že budou mít trochu pochopení a soucítění. Chyba lávky. Nikdy realitnímu makléři neříkejte, že jste po rozchodu a urychleně sháníte byt. Místo kupeckého nadšení jim zmrzne úsměv na rtech a převtělí se do upnuté soudružky psycholožky.

"Vrátíte se k sobě, ve většině případů to tak bývá."

Díky za Váš názor a statistické údaje.

Touha někomu šlápnout do obličeje: 100%

Nalezení bytu: 0%

Autor Alain, 27.07.2018
Přečteno 360x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí