Je mi 25. Všechno a nic.

Je mi 25. Všechno a nic.

Anotace: Nemůžu spát, přemítám

Je mi 25. Moje paměť z drtivé většiny nesahá více než 5 let zpátky. Co si pamatuju? Po maturitě jsem byl natěšenej na všechno. Seznamoval se, tvořil, cestoval.. vejšce jsem moc nedal. Snažil jsem se, ale nedokopal jsem se k tomu na ní zůstat.

Moje první holka. Paradoxně ne z vejšky. Celkem starší. Vždycky jsem si přivezl oblečení na přespání, ale nic jsem neodvážel. Najednou jsem s ní bydlel. Tím odezněly poslední setrvačné zbytky střídavky. Najednou jsem měl práci. Najednou jsem neměl dost kreditů na postup do dalšího semestru. Najednou ona neměla práci a já platil nájem i jídlo. Nelitoval jsem toho, takhle to mělo být. Měl jsem jí rád. Pak odešla z další práce. Sundavám růžový brýle, ale mám jí rád. Ty dva roky mi ale vyléčily i růžovej zákal.

Pak se to dodělalo úplně. Mohlo mi být.. 23? když jsem ti vozil jídlo, když tě nechtěli pustit. Bagetu s mletýma fazolema, chorizem, ředkvičkama, čerstvým sýrem a salátem. Dělal jsem jako že nic. Pak už to nešlo, máma byla nemocná a ty jsi prostě kráva. Zabalil jsem konzoli a nejoblíbenější oblečení a šel do pče. S dvěma odbrovskýma taškama jsem se zpocenej nacpal do tramvaje a jel k mámě. Najednou jsem neplatil nájem a náklady dvou lidí. Najednou jsem nemusel utíkat z práce, najednou jsem si mohl vydělat víc peněz. Nebál jsem se, že se zabiješ, jak jsi vyhrožovala. Doufal jsem, že mě nebudeš stíhat.

Najednou jsem se vídal s kamarádama, bavil se, měl klid, sportoval a platil si hezký holky. Pak divný období s Petrou. Píšem si. Má děti a manžela. Nevadí, uvidíme se. Jedu do Brna, dám si čínu u nádraží a čekám, až skončíš v práci. Je krásně, ale zima. Sedíme na petrově. Pak pusa. Pak hotel. Nevím jak spát s holkou, která nebere antikoncepci. Doufám, že se mnou nechce otěhotnět. Pak se vidíme znova. Rád do Brna jezdím vlakem. Řekne o tom manželovi. Utínám kontakt, nazdar.

Pak bouračka, ale přešel jsem to. Nástup na novou pozici. Cestování. Pracovně, na místech, kam bych nikdy nejel. Snažil jsem se, byl jsem hozenej do vody, nalokal jsem se, ale neutopil se. Nevěděl jsem, jestli mě lidi mají rádi. Jestli ví, že makám, nebo jestli mě mají za lemru. Stěhuju se blíž práci. Bydlí nás více v jednom bytě. částečně bromance. snažím se vařit doma. nová pozice v práci. bývalka si myslí, že jsem na druhé straně planety. Udržuju jí v tom. Občas jí napíšu, když jsem nadrženej. Kupuju první auto. Je levný, ale miluju ho. Petra z Brna mi občas pošle nahý fotky. Pak jde na operaci. Ignoruju. Píšu jí "už dobrý?" asi za tři týdny, když mi to cvakne. "jseš debil", odepisuje. Moje nově objevené ego jí pošle do pči jen v duchu, ignoruju jí. Prodávám auto. Najednou už nějak nedokážu pít víc než tři piva - druhý den chcípám. Doma jsem nevařil ani nepamatuju. Kupuju auto. Miluju ho.

Je mi 25. Holku zadarmo jsem měl naposledy před 3 roky. Za prachy včera. Volno delší než tři dny jsem měl naposledy vloni v červnu. Nebo květnu, asi. Posledních 5 let mi přijde jako celej život. Nemám holku, už si ani nepamatuju vařit. Maloval jsem naposledy před 5 lety. Videohry už nehraju, jsem z toho druhej den unavenej. Šlapky to samý.

Chci dát výpověď a bydlet v lese. Nebo slumu. Mít manželku s prsama na kolenou zahalenou v šátku. Vybíral bych jí blechy a dával je do krabičky. Celý odpoledne bych seděl na pneumatice, kouřil trávu a hrál piškvorky. Jenže místo toho pracuju do večera a piju zákys. Mám plán - otevřu si bordel. Jenže na to jsou paragrafy, a já nejsem takovej pankáč. Moje největší revolta je protočení kol na semaforu. Mám krizi středního věku?
Autor Panda v houbičkách, 14.04.2019
Přečteno 531x
Tipy 5
Poslední tipující: Descardea, Lighter
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je mi 27. Dala bych dokupy podobný odstavce. Tak je to asi normální. DospěLost.

05.06.2019 06:13:02 | Descardea

Už je ti 29, tak kde jsou do háje moje odstavce??

07.12.2020 01:57:53 | Panda v houbičkách

Fuj, sem si voddech, eště žes sundal růžový brejle! Chlape do bordelu né, nevíš co je to za starosti a dřinu! Si nedělám prču ani pču! Jo radu zadarmo dávám klientovi jen jednu. Všechny vostatní jsou za mergle.

16.04.2019 10:48:12 | Lesan

Myslím, že si tu dřinu dovedu představit. Začal bych po obědě výběrkem, pak bych si dal véču, jel se projet nějakou pasáckou károu a večer bych seděl v salonku.

16.04.2019 15:15:12 | Panda v houbičkách

A na co se budeš vymlouvat v padesáti? Na dlooouhou krizi středního věku? :-)) Díky, tvůj text mě pobavil a o to jde.

15.04.2019 16:09:19 | Lighter

Jo bráško, tak tímhle tempem si s padesátkou hlavu nijak nelámu :)) díky

16.04.2019 15:13:27 | Panda v houbičkách

Jo, už seš starej páprda. :-D

15.04.2019 01:28:57 | Isabella Monvoisin

hm dík

15.04.2019 01:32:29 | Panda v houbičkách

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí