Scenár, II.

Scenár, II.

Anotace: Stále som nevymyslela názov :D ak vás niečo napadne, tak dajte vedieť :D

I. scéna
noc? dom Emy Vrbovej
Ema sedí na gauči, na kolenách má položený notebook, pozerá do monitora a mračí sa; jej manžel Tomáš(lekár)sedí vedľa nej a pozerá televíziu; na prvý pohľad je jasné, že spolu nevychádzajú práve najlepšie.
Tomáš(stále pozerajúc televíziu): Prečo musíš pracovať ešte aj doma?
Ema (nedvíha zrak od monitora) :Pretože tie svine, kvôli ktorým túto prácu robím, nemajú ordinačné a neordinačné hodiny.
Tomáš(konečne na ňu pozrie): Prepáč, že sa pýtam!
Ema (unavene, povzdychne si a konečne na neho pozrie) :To ty mi prepáč...Mám toho teraz veľa...Bakalár mal týždeň dovolenku, tím som viedla ja...som...som trochu prepracovaná...
Tomáš(miernejšie): Nemyslíš si, že tú prácu berieš príliš vážne?
Ema (povzdychne si): Túto prácu treba brať vážne!
Tomáš: Ale tebe zasahuje do súkromného života...nemyslím, že je to práca vhodná pre ženu...

(Zvuk- v pozadí začína hrať pesnička Save me od Aimee men)

Ema : Prosím ťa...neriešme to...
Vstane a vyjde z miestnosti, kamera ju sleduje až do spálne; záber na fotku v rámiku na nočnom stolíku - je na nej ona a Tomáš, Ema fotku sklopí; otvorí zásuvku, vyberie odtiaľ zbraň, skontroluje, či je nabitá a dá ju naspäť; sadne si na posteľ a hlavu si skryje do dlaní; zvuk pesničky prekryje všetky ostatné zvuky.
Kamera: Záber na ich dom zvonku, zábery na nočnú Žilinu; stále znie pesnička; záber na hviezdnatú oblohu

II. scéna
interiér/exteriér-Dávidov dom - noc ?

Kamera: Záber na dom, zvonka, potom sa kamera presunie dnu, do pivnive;mladá žena leží na matraci, nohy i ruky mám zlepené izolačnou páskou; pesnička pomaly utícha, do popredia sa dostáva ženin plač
Autor Elyona, 20.07.2012
Přečteno 1215x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš to hrozně pěkný. Rozhodně pokračuj.

27.10.2020 20:21:22 | Grady34

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí