City of 2 Seas

City of 2 Seas

Anotace: Je série experimentálních pokusu propojující sound design, Hlasové nahrávky s vizuálním obsahem,...natočenym na cestě. Obsahuje témata cyklu spirály a fluktuace skutečnosti. 13 segmentů. Hlasové pásma a moduly.

1. - 13. Cyklus.

 

První segment ve spojení s otevřenou scénou Sagrady a dalších záběru: vstoupíme do kopule zaplaví nás příliv lomených beatu a sound designu. Hlas vypravěče rika: 

Alternative message from the orbit of biomorphic structures 

structures that hold oblivion upon Europa 

 

Uzemnění pokusu alternace. Město dvou moři přejmenováno na audiovizuální experimentální manifestaci. S topologii pro název a moznou tvůrčí energii budoucnosti. Pracovní název.  Spheres. Voices. Angels. Tato zamyslena trilogie cestou k průzkumu do nove oblasti psychologicke hrůzy, úzkosti a strachu z neznámého, strachu o přiznání toho velkého a nevykorenitelneho světa tam dole na dně duše, kde vznikají všechny otisky paranoii a nočních mur. 

 

Neo's Ants, projekt sdružení pro temnou biomasu Uhersko Hradistske projektury, aspekty lidskosti, hodnota života a smrti, alternace perspektivy a interpretace alternativních kosmogoniich a hledání nové budoucnosti.

 

Projekt U3H! Etapa nove struktury hudebního telesa. Popis hledání dostupného zvuku. Inspirace, temnější a hlubší zvuk, minimalisticka struktura, permutujici nuance designových barev zvuku s důrazem na akceptaci nových technologií a fantastické budoucnosti.

 

Poznámky ke kresbě, ktera představuje koncept a zároveň i prezentativni stránku U3H! Vidíme biomorphickou siluletu, jako dvě pyramidální zhmotneni Incalu, uprostřed symbol U - jako ty a 3 H jako three age třetí milenium, detailní realisticka draperie biomechanicke stránky surrealismu a fuzniho jádra, samotné logo dosud neskulpturovano, něco na způsob Atributů hexagonalni priority, tesseractu a ultronovi inteligence.

 

 

 

Konkrétní variace na loopy, smyčky mezi námi, duraznejsi, pruraznejsi, úderný, vzdušný kick drum ve kterém jsou zlayerovany ještě další vrstvy. A to jmenovite, zbraňe, velka spousta zbraní a organických těles, v předvoji tohoto kick drumu je otoceny snares, ve kterém jsou rovněž další podvrstvy, které jsou krupci, a odstinenejsi. 

 

Tato etapa je tak rozdelena jako fáze jako jezero mezi stinu ticha a idiomy nanoperiodicke dikce vlastnosti digitálního syntetického zvuku. Zvuk který za tímto prvním spoustecim úderem vytvoří meziclanky, vazby na představivost, liminalni otisky plasmoidu a mnoha ruznych glitch verzi niversa. 

 V druhé řadě jsou vizuální a audiabilni aspekty tohoto počínání...fuze samplu od kterých se záda vysoka funkčnost a zasadite scifi aspekty. Ve výsledku mi jde o vytvoření variabilní smyčky jejich segmenty budou mit druhovou orientaci a ozvlastneni.

 

Tato testovací fáze bude lemována mnoha boji a pokusy, slepými uličkami a lidskými krami, hledáním dostupne orientace zvukové palety, těchto odkazů a hesel, sidel divadelní publikace.

 

Poznámky k romanove formě prebalu: Zkusenost psychedelicke architektury, biomorphicke rezonance a futuristických textur, vysokých věží, centrifugy a prstencoviteho výtahu. Obrysy katedrály more na modrém podkladu jako v moři ono vizionarske moare 'moře katedrál' něco unikátního přístupem a myšlenkou inspirovane Barcelonskou zkušenosti a důrazem na scifi a stavy rozšířeného vědomí. 

 

Všechno s důrazem na podkladový materiál, který hrany zive, v nemz idiomaticke odkazy samotného zvuku a jeho interpretace vědomím najdou inspirující směr v samotné flow hlasove a orbitální juxtapozice v pokolení slova, jeho symbolismu a stylisticke manifestace.

 

...

 

Autor Happyyz, 10.04.2016
Přečteno 878x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí