,,Jak si to představujete pane Quant

,,Jak si to představujete pane Quant

Anotace: Je to solidní nebo liquidni forma neoevangelisticke strukturalisticke formy života?...

(Slyšíme tektonicke válce nad solárním orbitem)

A: ,,Viděl jsem Vas jak jste lakonicky vyfukoval kour vašich myšlenek'' (v závoji nad Parmenidovou neonovou fluktuaci)

Q: ,,Jen jsem shledávál existenci materiálních forem jako nadbytečnou hypotézu pod tíhou okolo plujicich epifenomenu vědomí...'' (zasteskne se mu na stare dobre časy)

A: ,,Povězte mi prosim o posledních procesech na bázi auralniho prodluzovaciho senzoru, to co stimuluje mozkovou kapacitu audiophila...'' (vybidne ho dlaní,  do toho prostrih na hrani jeho mysli)

Q: ,,Rozhodl jsem se, že se nesmirim s konzumním elementárním privilegiem materiálního vesmíru a zdejší čas vymezeny smrtelného údobí si zprijemnim a vyplnim editaci sonickeho a vizuálního materiálu, který posléze intimne pretavim v procesualni workflow.''

A: ,,To všechno však melo jisty počátek ve vašem myšlení, zajima nás více samotné myšlení v procesu nebo jeho zachycení myšlenkovými zbraněmi,  namirenymi k renomé, totiž realizaci.''

Q: ,,Kořen toho původu je v unikátní energii obsazene ve svate podstatě teto skutečnosti, jak tato téměř ne pozorovatelna energie je absorbovana myšlením, přímo do hlubiny projektu, který hodlám vyslovit.'' ( s patricnym údivem ke gravitaci idejí)

A: ,,Nemějte mi to za zle, ale porad se mi zdá, že jste nezasáhl jádro vaši věci, na filmu vědomí, koho se snažíte vašim dilem, zatím fiktivne imaginárním, zasáhnout...?'' (Uvede několik postupu do holografickeho zarizeni)

Q: ,,Klíčova je oblast nejmladší generativni mysli nad strukturami a memy poslední generace, ty pracuji pozvolna se všemi starými databankami memů, v době globální vesnice a nástupu vesmírného ethernetu, nebude dlouho než to potrvá'' ( ustrne pohledem na jedné ze vzdalenych hvězd)...

A: ,,V tom všem se projevují další myticke a archetypalni významy vašeho myšlení, v minulém hovoru  (nedoplnenem autorem pozn. Atomarniho vědce) jste hovořil o autokratickem hrdinovi, dystopicke fikci a dokonce o solipsistnim insostovi, jež trvale odmítá život a uvažuje o dobrovolném odchodu.'' (Za okny laboratoře vědomí se mihne predeterministicky kluzák Area)

Q: ,, Ano po mnoha krutých vládních, super tajných experimentech s mutagenimi bassy s vesmíru, rustikální povahou oko a lidského - mimozemského designu, jsme syntetizovali biomorphicke vzorce, nicméně několik extremne nadaných telepatu, někteří utekli na vzdálenou správu a teleportovali se do Vesmiru,  poslední subjekt : ,,tzv. Neteleportovany muž '' se objevil na morálním kodexu, jeho nadváha byla znacna, jenomže spáchal Akuru na neznámém miste v teto galaxií, zbytek Replicoitu po nem patra.'' (S naléhavosti droida Artemora)

A: ,, A přesto jeho příběh byl vyprávěn mezi lidmi jako něco nadprirozeneho. Při nepovedené teleportaci došlo k castecne ztrátě jeho mimosmyslovych schopnosti. Derivace smyslova a futilicka. Nevyslyseny příběh nebo námět k nove misi? ,, (se vzrušením dobyvatele do zvuku build upu)

Q: ,,Zvěsti lidského sympozia se siri velmi rychle napric celým myslitelnym spektrem, co se skutecne stalo entite Jménem Quant je ve hvězdách, podle seismografickych udajometru se dostal do mezivesmirne polozive krychle,  jakéhosi post organického vesmíru, nezrozeneho v čase, s odlišnými principi a zákonitostmi ve vztahu k pozorovateli a k lidské mysli, lze o nem postupovat několik indicií v logickém řadu, ovšem biomechanicky imperativ synergismu je na toto krátký rukáv."

A: ,,Znamena to, že se adjustoval do jiného vesmíru, on a jeho duše? Nebo samotna auralni aureola s organelou a plastvemi dosavadní karmicke euroly. Jeho zapojení ve space racku nevykazovalo zadne známky jinovesmirne polarizace, extrapolace kolisala, znamena to tedy že za nim nemůžeme doktore Q?''

Q: ,,Jeho cesta je za námi kus před námi, kus před světelným krokem naší soustavy, je viditelna ozvěna, že se k němu jednou přiblížíme, az se dozravajici myšlenka Kalimantrie teseraktu setká s větší popularitou v novém planetárním obdobi, do te doby však můžeme jen procestovat ohvezdnene kolonize a předvoj naší působnosti.'' (Proneseneho neutralne beze změn )

A: (sklopi oči na tabulku s marsickymi nerosty a marockym hasisem) v čelem vesmíru existuje jedna jen jedna jedina kolonie v Quebrus, již opuštěna, po likvidaci stavu na zemi se tam začali stehovat plastve nezemrelych sakudronu, první excerpty reality emoční v neživých obalech, lemují to tam smaragdove kaskády, inteligibilni oceány a dusud nezvecnene, znehybnene elevace částic. Jsou tam podzemní jezera s titania i létající hory levitujici ve fluktuacich po spirální endokrynii. Neodbytne se domnívám, že jste o ni slyšel, není v hvězdném systému zadne z knihoven kvůli onen experimentům s fosiliemi mikrocastic.''

-----   -----   ----- Den druhý v laboratoři vědomí ---- ---- ----

(Do detailu v tichu nad poznámkou z technického scénáře a zvukového visunuteho můstku)

Q: ,,Kontroval jsem záložní zdroj v systému Quebrus, lovci hibernaci ukradli kvantova data o q-ntove genetických soustavách tamní privilegovane entity (o tom jestli se někdo z nich zamiloval scénář nemluvi, jsou robustní a mají kusadla ve tvaru středověkých mucidel), jednalo se o zcizení duše jednoho extraterestialniho sávanta, sága tady pokračuje, velke věci mají male začátky a obzvlášť to plati o budoucnosti v hvězdném měřítku!''

A: ,,Chybi nám tady působnost, veskera materie tam neměla dávno existovat, pohybujeme se na hranici tvrde scifi a esoterniho inženýrství, není přece možné aby ty bytosti dosáhli takove eticke a technologicke urovne, aby předběhli naší rasu o desítky milionů světelných let vývoje a stvorily zákonitosti umere okolnostem našich pocitku horizontální ekvalizace a vertikální osy početí.''

Q: ,,Šlo v původním stinu o spekulace na úrovni geniálního ditete, deformovaneho patafyzika, ornamentálni sedimenty extrapolarizovane autisticke mysli, ta vytvořila příběh a seslala jej do těchto konstelací v době našeho prvního primordialniho dělení.''

A:,,O dělení tady nemluvim šlo o vědomí útěk z těla, z nesmirne vzácného biomechanickeho těla s Konstantinova skeletu, odstepily se od něj některé částice, zda se ze Quantuv útěk je daleko rozsáhlejší konspirace než se rada muže a dokáže konsternovat, podařilo se mu získat schopnosti k přenosu biologicke teleportace, zasilani transkodu přes segment solární soustavy, uploading mysli benigniho, extremne nebezpečneho savanta do jiného těla ze světla artikulace bifurkulaci.''

(Obočí se mu zkrouti do znaku Pi v pozadí polyrytmicke algoritmy)

Q: ,,To je naprosto irelevantní domněnka, v tomto stoleti se to nikomu nepodařilo od přenosu etherickymi soustavami informací a dna a rna na Mars a odlehlejsi pohyblive telesa. To vse v synkretickem vlasci. Za myslenkou se skrývá zločin, k Čemu by v Quebru potřeboval tělo z nového vlákna?''

A: ,,V podzemní soustavě Quebru eliminovaly telare a spetroskopicke relé, stare posvátné remedie a čela energeticke soustavy jsou polaminatovane ventrilokvistni distorzi. Zbylo tam několik cel, kde mocni archonti drží zivelne duše připravovane k dekonstrukci''

Q: ,,Archonti jsou nesmrtelne telepaticke orbitaly proměňujíci monadickou matrici, to oni investigativne prozkoumavali vesmír před našimi pozorováními. Nyní ve ztracenych formách v zapovezenem podsvětí drží ty nejzhoubnejsi elementaly viskonzity."

A: ,,Flamendri a co Flamendri? Jsou schopni prolomit dekonstrukci algoritmy, jestli je Quant naživu v jakekoliv podobě, snaží se jistě sehnat derivatniho výrobce nového syntetického těla, do nějž nalije pololidsky telapatickou, auralne syntetickou mysl.''

(V paměti jsou beaty cestující v čase glitch)

Q:,,Navrhuji vyslat Zoldnerske Basslordy na Corusant a pote je teleportovat na Quebrus, firnamentalni obrazce po poklop hvězdokupy! Perletove zobrazení, homogenní estrit, oblast 41.''

(Privátní selest nezhmotneho ticha, charakter ambientniho rozpínání, popinave beaty z jamajského dubu)

A: ,,Navrhuji záznam z tohoto dialogu převést na Morseuv kód a zaslat jej v meteoricke texture na stare holograficke zařízení letící tím směrem, než endokrvinky dosáhnou roviny Preludia''

(Stmívání na třikrát prostrihle nesouvislym erbem)

-----   -----    ------ Preludia stav Země 2077 ---- Linka Praha Tokio ----

Autor Happyyz, 03.10.2016
Přečteno 1046x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí