98 - Svět

98 - Svět

Anotace: Zvládáš se těšit vyznáním na opravdové dimenze extáze a smíchu ?

 

Malý červánek prstence Nebešťanů dýchajících celé eóny. Inspirující spektra od pazourků po odplutí kosmické lodi. To je přístav pro scénář sdílený živě. Navždy...

 ---------------          ---------------------          ---------------------

 

Scénář pro tříminutové video.

 

Obraz první: Sekvence - stadion nebeštěnů prstencovitého tvaru, jak dermální orbit nakladatelství někde ve filmovém hvozdu Budoucnosti.

                                 na kraji od trávníku se začně formovat malá tři dé kreace světla, rozpramení pozornost všech tamních bytostí.

                                 Do ní se zavine mnohem složitější a komplexnější metaforma kosmu - 

je to od Prírody...je to od Kozmu...je tam celý       príbeh...celý náš príbeh...

od nevedomej jednoty..

.cez vedomú osamelosť nahého bytia polapeného v mučivých existenčných kŕčoch...

až po vedomú jednotu...


Obraz druhý: Náhled z perspektivy na stadion, menící se v konferencium galaktické muzikologie, všichni jsou znalí holostereoskopie i rotoskopických souprůčelí nad azurovým obloukem, jež klene svět i život a protíná tak myšlenky všech přítomných.

 

Obrazy třetí: Protínáme sekvenci vysoce oktanových skupenství, na střední kondenzaci světla se promění barva a z ní se vyřine tlumený komentář doléhající ke všem jejich jazykem...

...

 

Daleko divočejší podoba toho všeho, záznam nákladní lodě, setkání, lunární hydroplán, trysk a splasknutí kosmu, verše o utpení, nezbytnost vyhynutí a znovuzrození, tvář ve vteřině.

 

-------------             ---------------           ------------

 

Sekvence prolnutí:

 

Obrazy čtverých porodů..

 

Nové fantasmata...

                      

 

Autor Happyyz, 16.08.2014
Přečteno 1363x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí