Kulisarna off

Kulisarna off

Anotace: Alternativní dramaturgicka linie Slováckého divadla.

Na pódium přichází chlápek v kolibave chůzi, hruznym rihnutim uvádí scénu, do klimbajici se do polohy opilého mnicha, chechota se a rechpoce se na cele kolo, otevře si další láhev od piva. Uprostřed scény malý stolek čtyři křesla, dvě lavice a zidle, po zemi prazdne lahvace a nářadí.

 

Hra ktera si na moc nehraje začíná aluzi na Hamleta:

 

PL: 'Kdo Tam? To jste vy vysosti? Můžete mi osvětlit povahu tohoto počínání? Zda se mi že Vaše vznesena archa padá k Zemi...

 

M: 'Pajzle bud tak laskav a přestaň mlet ty picoviny, kdo to má poslouchat? Jsem ti říkal že když si na mletý tak chvastas jen samé picoviny a to se fakt nedá poslouchat, zvlášť dnes je den který se sám tváři jak jedna velka picovina.'

 

Obraz opisuje vztah krále a saska...

 

PL: Ale pane principal přece byste nám neukrajoval krajíc, když tam včera tak zapadnul, jak do mamenky...přece byste se nezlobil mezi námi klauny. 

 

M: Říkám ti lotre přestaň mlet picoviny nebo ti zas predhodim ten livanecek naší Petruse...

 

R: (hraje na MB) kurva kurvy jedny spartanske! 

 

P: konecne teple lidské slovo

 

 

 

...

 : 

 

 

 

 

Autor Happyyz, 10.05.2016
Přečteno 1208x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí